یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کروناویروس

حوزه/ در حال حاضر ۷۸۵ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند که خوشبختانه با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، شانزده هزار و 9 نفر از بیماران بهبود یافته یا از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی و مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، از دیروز تا امروز (۱۴لغایت ۱۵خرداد) تعداد ۷۹۲ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

با توجه به تجمعات گسترده روزهای منتهی به عید فطر، این افزایش آمار  کاملاً قابل پیش‌بینی بود.

از مجموع ۷۹۲ بیمار جدید، ۶۶۲ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۳۰ بیمار نیز بستری شدند که با احتساب این ۷۹۲ نفر تعداد کل مبتلایان به ۱۷۴۲۴ نفر افزایش یافت.

در حال حاضر ۷۸۵ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند که خوشبختانه با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، شانزده هزار و ۹ نفر از بیماران بهبود یافته یا از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

متأسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند که از این تعداد، ۴ مورد در حوزه دانشگاه دزفول، حوزه دانشگاه جندی‌شاپور ۱۰ مورد و حوزه دانشگاه آبادان ۳ مورد بوده است و تعداد کل فوت‌شدگان ناشی از کرونا ۶۳۰ نفر می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha