یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
رئیس کل دادگستری استان فارس

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان فارس مسائل و مشکلات جامعه عشایری را مورد توجه قرار داد و گفت: برای استفاده از تمام ظرفیت و پتانسیل های جامعه عشایر باید مسائل و مشکلات این جامعه را حل و این قشر را مورد حمایت قرارداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی ظهر امروز در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان فارس که در محل دادگستری فاری برگزار شد، اظهار داشت: عشایر به عنوان سرمایه های کشور و نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات جامعه عشایر اضافه کرد: برای استفاده از تمام ظرفیت و پتانسیل های جامعه عشایر باید مسائل و مشکلات این جامعه را حل و این قشر را مورد حمایت قرارداد.

رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه مسائلی که نیاز به آیین نامه ها و دستور العمل ها است به قوه قضائیه ارجاع خواهند شد، عنوان کرد: قطعا برای برطرف کردن مشکلات جامعه عشایر تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

روح الله بهرامی مدیرکل امور عشایر فارس نیز در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: تنوع شرایط موجود در استان فارس موجب سازگاری و شکل گیری بزرگترین جامعه عشایری کشور در این استان شده که در واقع قطب عشایر کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه جامعه عشایر استان فارس بالغ بر 148 هزار نفر جمعیت و مشتمل بر 27 هزار خانوار است، ابراز کرد: این قشر بیشترین نقش را در تولید کشور ایفا می‌کنند، عشایر در همه عرصه ها از جمله مبارزه، مقاومت، ایستادگی و تولید کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha