جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 936189
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
فریبا داودی معاون حوزه خواهران

حوزه/عضو شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: همزمان با سالگرد رحلت سرکارخانم داودی معاون مخلص حوزه‌های علمیه خواهران، یادنامه آن مرحومه تدوین و منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم فریبا علاسوند در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه بزرگداشت مرحومه داودی افزود: با توجه به جایگاه علمی، اخلاقی و اجرایی مرحومه داودی این کارگروه در نظر دارد همزمان با سالگرد ارتحال آن مرحومه از ایشان تجلیل کند.
وی از تدوین یادنامه مرحومه داودی به عنوان یکی از برنامه‌های سالگرد رحلت ایشان یاد و اضافه کرد: این اثر حاوی بیوگرافی، پیام‌های تسلیت و محتوای خاطرات و مصاحبه‌های مدیران، همکاران، اساتید، شاگردان، آشنایان ایشان و... است.
وی اضافه کرد: همایش بزرگداشت ایشان از برنامه‌های دیگری است که در اسفندماه سال جاری همزمان با ایام رحلتشان برگزار خواهد شد.
عضو شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: مرحومه داودی از مدیران باسابقه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران بودند که از نخستین سال‌های تاسیس این مرکز به فعالیت در آن مشغول بودند و دارای جایگاه مهمی در آن هستند.
وی خاطرنشان کرد: آن مرحومه در مسئولیت‌های مختلف مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران الگویی از یک معلم و مدیر اخلاق‌مدار، صبور و خستگی‌ناپذیر بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha