دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
تصاویر| خداقوت مدیر حوزه علمیه فارس به بازیکنان و کادر تیم قشقایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی با حضور در تمرین تیم شهدای قشقایی به بازیکنان و کادر این تیم خدا قوت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، امروز در حاشیه دیدار با اعضای تیم و کادر باشگاه ورزشی شهدای قشقایی که در زمین چمن شهید دستغیب شیراز انجام شد، اظهار کرد: الحمدلله نتایجی که در لیگ کسب کرده اید نسبت به همه محدودیت ها و کمبود امکانات مطلوب بوده و افتخار می کنیم که استان فارس دارای جوانان و تیم هایی است که در حال رشد هستند.

وی ادامه داد: در یک برهه ای استان فارس دارای دو تیم لیگ برتری بود، اما متاسفانه اکنون مشاهده می کنیم که هیچ تیمی در لیگ برتر نداریم و انسان از این بابت افسوس می خورد.

مدیر حوزه علمیه فارس تصریح کرد: از اینکه جوانان پاک و غیور در تیم قشقایی عضو هستند، خوشحال و خرسندیم، در بسیاری از مواقع، کسانی که با عشق خود دویدند و عرق ریخته اند موفق تر بوده اند، البته خداوند با همین محدودیت ها راه ها را باز می کند.

وی خطاب به بازیکنان تیم شهدای قشقایی گفت: اگر با همین تلاش ها گام بردارید قطعا به حول قوه الهی موفق خواهید شد، البته توسل هم داشته باشید، کسانی که ارتباط قوی با امیرالمؤمنین علیه السلام و قمر بنی هاشم(ع) دارند با یک انرژی معنوی بیشتری می توانند در مسیر موفقیت قدم بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین استوار در پایان ضمن تشکر از زحمات عوامل تیم فوتبال شهدای قشقایی، افزود: امیدواریم نام تیم شهدای قشقایی که یادآور رشادت ها و حماسه های قوم بزرگ قشقایی و اقوام ایرانی است که در راه عزت و استقلال ایران الگو بوده اند همچنان بدرخشد.

روح الله نجف پور، مدیرعامل باشگاه قشقایی نیز ضمن تشکر از حضور مدیر حوزه علمیه فارس، مطرح کرد: باشگاه ورزشی شهدای قشقایی فعالیت های فرهنگی زیادی دارد،؛ تیم شهدای قشقایی دارای بزرگترین هیئت جنوب کشور است و در ماه محرم در سکوهای این تیم مراسم عزاداری و سینه زنی برگزار می شود؛ تماشاگران این تیم در کشور بی نظیرند.

وی با اشاره به تأثیر گذار بودن حمایت حوزویان از فعالیت های ورزشی، خواستار استمرار ارتباط حوزه و حمایت های بیشتر مسئولان استان از این تیم شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قشقایی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    1 0
    بسیار عالی امیدواریم سایر مدیران هم به ورزش نگاهی داشته باشند