شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست کاندیداهای شورای شهر همدان

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(س) همدان گفت: نشست کاندیداهای شورای شهر در حوزه علمیه خواهران همدان در راستای شناسایی و معرفی نامزدهای انقلابی، متعهد و کار آزموده، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، شهرزاد خرازی از برگزاری  نشست کاندیداهای شورای شهر همدان در مدرسه علمیه الزهراء(س) همدان خبر داد و گفت: این نشست در راستای شناسایی و معرفی نامزدهای انقلابی،متعهد و کار آزموده، با دعوت از منتخبین معتمدین، با محوریت معرفی، اهداف و ارائه برنامه های آنان،با حضور طلاب ، مبلغان و عموم مردم برگزار شد.

وی ادامه داد: گفتن از انتخابات و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. این روزها با نزدیک شدن به انتخابات، شور انتخاباتی مردم نیز بیشتر شده و آنان را برای ثبت یک روز به یاد ماندنی در عرصه مشارکت سیاسی و اجتماعی آماده می‌کند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(س) همدان ادامه داد: بعد از انتخابات ریاست جمهوری، اهمیت شوراهای اسلامی و نقش آنها در بهبود اوضاع مدیریت شهری بیش از همه نمایان است، اما در این میان آنچه که چندان به آن پرداخته نمی‌شود، ضرورت ارائه شفاف برنامه‌ها، پیشینه فعالیت‌ها و تجارب نامزدها در عرصه آشنایی با چالش‌های موجود در مدیریت شهری و توانمندی‌های آنها در راستای بهبود وضعیت شهر است.

وی با تاکید بر لزوم برنامه داشتن کاندیداها، ادامه داد: معمولاً آراء مردم، براساس نقش جریان‌های سیاسی، تدین و تعهد و این که شخصی به نیکنامی شناخته شود، روانه صندوق‌های رأی شده و به این موضوع توجه نمی‌شود که اگر نامزدی دارای برنامه در زمینه‌های عمران شهری، فرهنگ، حمل و نقل، بهداشت و اقتصاد باشد، می‌تواند در جایگاه  شورا ی شهر به خوبی ایفای نقش کند.

خانم خرازی گفت: بر اساس اصول مدیریت در جامعه اسلامی تخصص و تعهد در کنار هم دو لازمه اصلی جهت  پیشبرد اهداف و اجرایی کردن امور هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha