سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
اردکان

حوزه/ بانوان طلبه مرکز تخصصی فقه و اصول اردکان در نشست «مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح» با شاخص های انتخاب اصلح و شیوه پاسخگویی به شبهات انتخاباتی آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، سید روح الله مصطفوی در نشست بصیرتی طلاب مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمة الزهرا سلام الله علیها اردکان با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: وجود برخی از مشکلات مانند قطعی برق، بالا بردن آمار مرگ و میر در اثر کرونا و ...) توطئه و نقشه دشمنان اسلام و نظام است تا با ترساندن و تحریک کردن مردم، مشارکت حداقلی در انتخابات انجام شود.

وی، جنبه های مختلف اهمیت حضور در انتخابات را  شامل برگزاری به موقع، مشارکت حداکثری، امنیت کشور و انتخاب اصلح برشمرد و افزود: وظیفه ما اول تشویق مردم و تبیین اهمیت حضور حداکثری برای رفع مشکلات مردم است و دوم این که مردم بدانند با رأی ندادن مشکلی حل نخواهد شد.

کارشناس سواد رسانه ای در پاسخ به این سؤال که «چطور می توانیم انتخاب اصلح داشته باشیم؟» گفت: ابتدا باید گذشته فرد را بررسی کنیم، البته برخی مردم در این زمینه سهل انگاری کرده و فقط به شعار های زیبای نامزدها رأی می دهند.

مصطفوی شاخص های انتخاب اصلح از دیگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی را ایمان، انقلابی، جهادی، نگاه به داخل کشور و اعتقاد به جوانان برشمرد و اظهار امیدواری کرد: مردم بیش از گذشته در انتخاب افراد اصلح و شایسته برای انتخاب های ۲۸ خرداد از جمله ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تلاش نمایند.

کارشناس این نشست در پایان به سئوالات و شبهات طلاب در خصوص انتخابات پاسخ داد و طلاب سئوالات مردمی پرسیده شده در فضای مجازی را در گروه های روشنگری مجازی را مطرح کردند و با شیوه پاسخگویی صحیح به سؤالات آشنا شدند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha