سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
علی جعفرنژاد

حوزه/مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امیدواریم که رئیس جمهور دولت سیزدهم با روحیه انقلابی که از وی سراغ داریم زمینه شکل‌گیری تمدن اسلامی را رقم زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی جعفرنژاد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج، بیان داشت: وجود انقلاب اسلامی موجودیت استکبار و شیاطین را زیر سئوال برده و به همین منظور دشمن از هر ترفندی برای مقابله با این نظام استفاده می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بر اساس آمارهای موجود نزدیک به ۵۰ درصد از مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه شرکت کردند که این میزان شرکت تحت تاثیر شرایط کرونایی جامعه و عملکرد ضعیف مسئولان قرار گرفت.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: با وجود این همه مشکلات، مردم در انتخابات امسال بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی در عمل نشان دادند که این خود باعث خلق حماسه‌ای بزرگ در کشور گردید.

حجت الاسلام جعفرنژاد، اظهار کرد: همه ما امیدواریم که رئیس جمهور دولت سیزدهم با روحیه انقلابی که از وی سراغ داریم زمینه شکل‌گیری تمدن اسلامی را رقم بزند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شرایط منطقه‌ای و جهانی ایجاب می‌کند که مقتدر و قوی باشیم، خوشبختانه در بخش سخت افزاری بسیاری قوی هستیم و در بخش نرم‌افزاری نیز باید قوی‌تر از گذشته عمل کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha