دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
کد خبر: 979073
۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
معرفي مدير مدرسه گلبهار

حوزه/ حجت الاسلام محمدی به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه جوادالائمه علیه السلام گلبهار معرفی و از خدمات حجت الاسلام حسن زاده تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، طی مراسمی با حضور مسئول حوزه مدیریت این حوزه، امام جمعه و مسئولان و تعدادی از اساتید گلبهار، حجت الاسلام محمدی به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه جوادالائمه(ع) گلبهار معرفی و از خدمات حجت الاسلام حسن زاده تقدیر شد.

در این مراسم، حجت الاسلام غلامی، امام جمعه گلبهار با اشاره به ماموریت امروز حوزه های علمیه با توجه به شرایط بین المللی و اجتماعی، معرفی اسلام و مکتب اهل بیت(ع) به دنیا را ضرورتی دانست که با داشتن کرسی هایی در دانشگاه های بین المللی در رشته های اسلام شناسی و الهیات توسط طلاب می بایست اقدام شود.

وی از ظرفیت موجود در حوزه علمیه خراسان گفت و اظهار کرد: علاوه بر مهارت آموزی در کنار تحصیل، باید به معنویت و تقویت فضایل اخلاقی توجه داشت و به تحقیق، تفکر و پژوهش نیز پرداخت.

حجت الاسلام حسن زاده، مدیر سابق این مدرسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده، جذب دانش آموزان ممتاز برای ورود به حوزه علمیه و تربیت طلاب نخبه علمی را از دستاوردهای چند سال تاسیس این مدرسه برشمرد.

در این جلسه، حجت الاسلام محمدی، مدیر جدید مدرسه نیز با اشاره کلی به برنامه های خود، نشر تهذیب و اخلاق در جامعه را از سوی حوزه علمیه مهم خواند و ارتقای تحصیلی و تقویت مسئله خدمت به مردم را از کارهایی عنوان کرد که در برنامه های مدرسه علمیه جوادالائمه(ع) مدنظر می باشد.

وی افزود: این مدرسه می تواند جزو مدارس علمیه شاخص باشد که البته با همراهی و حمایت مردم و مسئولان منطقه محقق می شود.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سعید نجیبی IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    4 0
    با سلام و خسته نباشید ،،، فرزندم تمایل شدید در ثبت نام حوزه را دارد ،،در حال حاضر کلاس نهم در گلبهار مشغول تحصیل میباشد ، لطفا اطلاع رسانی فرمایید که برای ثبت نام ،چه تاریخی ،و در کجا میبایستی حضور داشته باشیم با تشکر از شما