دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
کد خبر: 980610
۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
باغ عفیف آباد

حوزه/ هنوز چیزی از برگزاری مراسم تودیع و معارفه شهردار قدیم و جدید شیراز نگذشته بود که رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس در توییتی نوشت «حس غریب سومین حرم اهل بیت(ع) در شب معارفه شهردار شیراز در باغ عفیف آباد».

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، باتوجه به روی کار آمدن ۱۰ نفر از اعضای لیست انقلابی به شورای شهر شیراز، انتظار می رفت تا فعالیت های این شورا نیز رنگ و بوی انقلابی داشته باشد.

اما برخلاف انتظار ها نخستین مراسم این شورا آن هم در ایام اربعین حسینی به جای  سومین حرم اهل بیت(ع)، در باغ عفیف آباد برگزار شد، برگزاری این چنین مراسم هایی از سوی شورای انقلابی، برای افرادی که نهایت حمایت را از این افراد داشته اند اندکی دشوار است.

البته خلاف انتظار نه بدین صورت که با برگزاری مجالس در باغ مخالفتی باشد، اما آنچه از شورای انقلابی انتظار می رود بیش از این ها است، چراکه برگزاری اینگونه مجالس در باغ عفیف آباد چندان تفاوتی با آوردن خواننده ای که سرود شیراز را با هزینه هنگفت که حدوداً با بودجه سالیانه مساجد برابری می کند را ندارد.

ناگفته نماند همین افرادی که مراسم تودیع و معارفه را در باغ برگزار می کنند می خواهند با برگزاری جلسات، همایش ها، سمینار ها و فعالیت های فرهنگی شیراز را به جایگاه اصلی خود یعنی جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) برسانند.

بر همین اساس هنوز چیزی از برگزاری مراسم تودیع و معارفه شهردار قدیم و جدید شیراز نگذشته بود که رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس در توییتی نوشت «حس غریب سومین حرم اهل بیت(ع) در شب معارفه شهردار شیراز در باغ عفیف آباد».

حال باید دید که آیا شورای ششم شهر و شهرداری شیراز انتظار برگزاری فعالیت های فرهنگی و مذهبی را برآورده خواهد کرد یا آن که فقط نام انقلابی را یدک خواهد کشد و به دنبال برگزاری مجالس در باغ ها خواهند رفت.

حجت کهیاری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خلوصیان کاظم بنیاد مهدویت IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    1 0
    حرف و انتقاد جنابعالی وارد است. وانتظار از نیروهای جهادی وانقلابی شورای سومین شهر اهلبیت باید در عمل دیده شود نه در شعار دادن و ادعا داشتن. یاعلی (ع) مدد. همه ی اعضاء و نیروهای شورای شهر زیر ذربین نیروهای انقلاباتی هستند. ضمن اینکه تذکرات دوستان موثر و راهگشا نیز هست.
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    0 0
    درود . این یعنی حمایت چشم بسته و برای مطلق العنانی نیست.۱۳