دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
کد خبر: 982688
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
حجت الاسلام امامی

حوزه/ تاکید مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی بر تربیت مبلغین دینی، پیشنهاد امام جمعه خوی بر استفاده دانشجویان از تریبون نماز جمعه در جهت مطالبه گری، استقبال حجت الاسلام حسن زاده از انتقادات جوانان میاندوآب و توصیه نماینده ولی فقیه در استان به اساتید دانشگاه مبنی بر احصاء مشکلات و ارائه آن ها از مهم ترین اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در دیدار با حجت الاسلام حبیب مقدم، مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب که در این مدرسه برگزار شد، به اهمیت همکاری دو نهاد مهم دینی اشاره کرد و اظهار داشت: حوزه علمیه و تبلیغات اسلامی به عنوان دو رکن اساسی در امتداد هم قرار دارند. حوزه علمیه تربیت و آماده سازی مبلغ و نیروی انسانی تمدن ساز را انجام می دهد و سازمان تبلیغات اسلامی محصول مدارس علمیه را به جامعه عرضه و در دسترس آحاد جامعه قرار می دهد.

دشمنان از پیروزی های سپاه پاسداران عصبانی هستند

 اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی همچنین در دیدار با سرهنگ عباس فام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب، گفت: سپاه از ابتکارات بی نظیر بنیانگذار حکیم و  کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام عظیم الشأن (ره) می باشد که همه وظیفه داریم در تقویت این نهاد انقلابی و همه نهاد ها و سازمان های نظام اسلامی که موجب اعتلای اسلام و کشور هستند، تلاش کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با توکل به خدا پیش خواهد رفت و به حول و قوه الهی پیروز نهایی از آن ما خواهد بود.

دانشجویان از تریبون نماز جمعه در جهت مطالبه گری استفاده کنند

 اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

حجت الاسلام حجت قاسمخانی، امام جمعه خوی در دیدار با دانشجویان با بیان این که هر کجا قشر جوان به مسائل ورود کرده، نتیجه کارها موفقیت آمیز بوده است، اظهار داشت: تریبون نماز جمعه ظرفیت استماع و مطالبه مستضعفان جامعه و مأمنی برای حل مشکلات جامعه است و تشکل های دانشجویی از ظرفیت آن استفاده کنند و مشکلات را به گوش مسئولین رسانده و پیگیر حل آنها باشند.

امام جمعه خوی با اشاره به این که امروز کلید حل مشکلات در گرو انجام صحیح مسئولیت های فردی است، اضافه کرد: مواضع ما باید برای پیشبرد انقلاب کمک کند و لازمه مطالبه متفکرانه،حکیمانه، به موقع و همراه با اطلاع کامل از جوانب مساله بودن است تا اهداف انقلاب اسلامی محقق شود و منجر به سوء استفاده دشمن نشود.

دفتر امام جمعه میاندوآب از انتقادات جوانان استفاده می کند

 اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

حجت الاسلام حمید حسن زاده در جلسه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان میاندوآب با بیان اینکه آینده برای جوانان است و باید انقلاب اسلامی ایران را به قشر جدید تحویل دهیم، گفت: جوانان عزیز شما امید کشور و شهر میاندوآب هستید و باید راه انقلاب اسلامی را ادامه بدهید.


امام جمعه شهرستان میاندوآب به جایگاه جوانان در اندیشه مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: آینده مملکت در دست جوانان خواهد بود و لازمه مدیریت درست و موفق داشتن علم و تسلط بر مسائل روز دنیاست که موجب تاثیرگذاری قشر جدید خواهد شد و دفتر امام جمعه از انتقادات جوانان استقبال و استفاده می کند.

مطالبات اساتید دانشگاه احصا و به امام جمعه ارومیه منتقل شود

 اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی هم در هم اندیشی اساتید دانشگاه صنعتی ارومیه با بیان این که دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه می تواند محل پیگیری مشکلات باشد، گفت: اگر درخواست های اساتید دانشگاه احصا و منتقل شود از وزرا و مسئولین مربوطه پیگیری خواهم کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان این که هنر این است که انسان در میان مشکلات تلاش کند، اضافه کرد: در کنار آموزش مباحث علمی به دانشجویان، از مباحث معرفتی غفلت نشود، چرا که علم بدون معرفت موجب گمراهی می شود و تربیت صحیح درست صدقه جاریه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha