دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
کد خبر: 987852
۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
تصاویر/ مراسم روز ولادت پیامبر اکرم (ص) با حضور اولیای طلاب در مدرسه علمیه سلماس

حوزه / طلاب مدرسه علمیه سلماس پس از گذراندن چند مرحله مسابقه حفظ قرآن موفق شدند به عنوان نماینده آذربایجان غربی به مسابقات کشوری که ۲۶ آبان ماه در استان همدان برگزار خواهد شد، راه یابند.

حجت الاسلام حبیب فتاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، به اردوی زیارتی و آموزشی طلاب ممتاز قرآنی مدرسه امام علی علیه‌السلام شهرستان سلماس به شهر مقدس قم اشاره کرد و اظهار داشت:  اردوی آموزشی و قرآنی طلاب این مدرسه به منظور تشویق و افزایش انگیزه آنان برگزار شد که با همراهی و همکاری بسیار خوب مدیر مدارس قرآنی حوزه های علمیه کشور همراه بود.


وی اضافه کرد: طبق هماهنگی امور قرآنی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، طلاب حافظ مدرسه سلماس با اساتید اخلاق دیدار داشتند که موجب افزایش انگیزه این عزیزان شده است.

راهیابی طلاب سلماس به مسابقات کشوری قرآن


مدیر مدرسه علمیه امام علی (ع) سلماس اضافه کرد:  معاون مدارس قرآنی حوزه های علمیه و  مدیر مدارس قرآنی در طول برگزاری اردو با حضور در محل اسکان طلاب، پای درد دل آن ها نشستند و با اهدای هدایایی از طلاب حافظ تجلیل شد.

وی بیان این که مدرسه علمیه سلماس امسال نیز در همین راستا پس از گذراندن چند مرحله مسابقه حفظ قرآن موفق شد به عنوان تنها نماینده استان آذربایجان غربی به مسابقات کشوری که ۲۶ آبان ماه در استان همدان برگزار خواهد شد، راه یابد، گفت: مدرسه علمیه قرآنی امام علی علیه‌السلام شهرستان سلماس به عنوان اولین مدرسه حفظ قرآن کریم در شمالغرب کشور، برنامه های آموزشی خود را بر مبنای دروس حوزوی و حفظ آیات کتاب الهی قرار داده که توانسته در ۶ سال اخیر ده ها حافظ قرآن تربیت کند.

حجت الاسلام فتاحی در پایان گفت: در مراسمی که به مناسبت هفته وحدت و جشن ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع ) در مسجد خاتم الانبیا مدرسه امام علی علیه‌السلام سلماس با حضور والدین طلاب این مدرسه برگزار شد از طلاب ممتاز قرآنی و راه یافته به مسابقات کشوری تجلیل به عمل آمد و مراسم باشکوه عبا پوشی برای طلبه های جدیدالورود نیز برگزار گردید.
 

راهیابی طلاب سلماس به مسابقات کشوری قرآن

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha