یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: مسئولیت مدیران سازمان بازرسی بسیار حساس و مهم است و انتظار می رود در برخورد با مفاسد و تخلفات با قدرت و قاطعیت صورت پذیرد و زمینه تسهیل حل مشکلات واحد های تولیدی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، عصر دوشنبه در دیدار با علی کرمی، بازرس کل منطقه ۵ کشوری، کلید حل مشکلات و تنگناها در کشور را داشتن تقوا در مردم و مسئولین عنوان کرد و اظهار داشت: سازمان بازرسی کل کشور به عنوان چشم بینای نظام باید وظایف سازمانی خود را به درستی و با دقت بسیار انجام دهد.

وی با بیان این که مسئولیت مدیران سازمان بازرسی بسیار حساس و مهم است و انتظار می رود برخورد با مفاسد و تخلفات با قدرت و قاطعیت صورت پذیرد، افزود: بازرسی در مورد مجموعه ها هم جنبه حقوق مردم و مسئولین را دارد و نیازمند دقت زیاد است و تقویت معنویت و تقوا در بدنه سازمان بازرسی باید به عنوان یک اصل مهم مورد توجه مسئولین این نهاد باشد.

امام جمعه ارومیه با توصیه به برگزاری جلسات اخلاق ماهانه در بین کارمندان جهت تقویت معنویت آن ها، اضافه کرد: سازمان بازرسی باید در کنار رفتار قاطع در مواجهه با تخلف نگاه حمایتی برای پیشبرد اهداف نظام نیز داشته باشد و زمینه تسهیل و حل مشکلات واحدهای راکد تولیدی را فراهم کند.

توجه جدی به کار آمدی مسئولین مهم ترین اولویت سازمان بازرسی است

در ابتدای این دیدار، علی کرمی رئیس منطقه ۵ سازمان بازرسی به مهمترین اولویت های این سازمان در حمایت از تولید و برخورد با متخلفین اشاره کرد و گفت: توجه جدی به کارآمدی مسئولین و افراد در برخوردها و رویکرد امر به معروف و نهی از منکر از اولویت های اصلی سازمان بازرسی کل کشور است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha