یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
دومین کارگاه مقاله نویسی ویژه طلاب خواهر همدان برگزار شد

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان لرستان، برای تشویق خواهران مدارس علمیه به انجام امور پژوهشی، جوایزی در نظر گرفته است.

لیریایی ،معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، با اشاره به اینکه انجام فعالیت های تحقیقی پژوهشی در سال های اخیر در حوزه های علمیه شتاب گرفته است، گفت: خواهران طلبه مدارس علمیه لرستان با تلاش و پشتکار پژوهشی و تحقیقی، مقالات و پایان نامه های فاخری را در مجامع علمی پژوهشی کشور، به ثبت رسانده اند.

وی ادامه داد: با مساعدت مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان و با هدف تشویق طلاب به انجام فعالیت های علمی پژوهشی، جوایز تشویقی برای طلاب محقق در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان خاطر نشان کرد: طلابی که مقاله علمی پژوهشی تدوین و طلابی که علاوه بر داشتن مدرک سطح ۳ دو مقاله علمی پژوهشی تدوین کنند به عنوان ارزیاب مقالات معرفی و مورد تشویق قرار می گیرند. همچنبین هر مدرسه ای که ۳ کتاب یا مقاله تخصصی و علمی ترویجی را به چاپ رسانده باشد مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: مدارسی که در جشنواره های علامه حلی (ره) جزو برگزیدگان کشوری باشند و همچنین ۳ نفر از طلاب‌ آنها  موفق به کسب جایزه در جشنواره های پژوهشی شوند، هم مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha