سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
محمود الله مرادی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: دشمنان با استفاده از قدرت رسانه ای و نیز بستر فضای مجازی به دنبال القای حس ناامیدی و یأس در کشور به ویژه در بین نسل جوان هستند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، محمود الله مرادی امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور گروه های مطالبه گری، در شهرستان بانه برگزار شد، گفت: برای اینکه بهتر بتوانیم دسیسه ها و فتنه گری های دشمنان این انقلاب و نظام را بشناسیم باید با ترفندهای مذبوحانه آنان آشنایی کامل داشته باشیم زیرا با علم و توکل به خدا می توان در برابر معاندان استوار بایستیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: امروز دشمن به دنبال القای این فکر واهی و توهم است که جمهوری اسلامی ضعیف شده است، لذا باید جامعه به ویژه نسل های جوان را نسبت به این توطئه دشمنان هوشیار کنیم.

وی اظهار کرد: ایران اسلامی با وجود اینکه دشمنان بسیاری در سطح منطقه و جهان دارد، ولی کماکان در مسیر اقتدار خود حرکت می کند که این امر نشات گرفته از خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ تحمیلی است.

مرادی با اشاره به اینکه توطئه افکنی و فتنه دشمن علیه انقلاب اسلامی هرگز به پایان نمی رسد، افزود: امروز اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی در سطح جهانی خواب را از چشمان مستکبرین و زورگویان عالم ربوده است که این مایه افتخار برای همه ماست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: کسانی که به نوعی دلبستگی خاصی به اسلام دارند باید در بحث ادای فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی همواره کوشا باشند.

مرادی در پایان با اشاره به اینکه دشمنان بنیان و اساس خانواده ها را هدف هجمه فرهنگی خود قرار داده اند، خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از قدرت رسانه ای و نیز بستر فضای مجازی به دنبال القای حس ناامیدی و یاس در کشور به ویژه در بین نسل جوان می باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha