سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
طلبگی و تحصیل علم، بالاترین نعمت الهی است

حوزه / مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب گفت: کمال نهایی انسان این است که به حیات طیبه برسد و زندگی جاودانه پیدا کند؛ علم آموزی بالاترین و برترین عبادت و یکی از راه های رسیدن به حیات طیبه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، خانم میرخلیلی، در نشست هفته کتاب وکتابخوانی طلاب مدرسه علمیه خواهران، بیان کرد: انسان با علم به مقام ولایت و خلافت الهی می رسد، البته عمل و عبادت هم لازم است، اما علم آموزی خودش بهترین عمل است.

استاده حوزه علمیه خواهران با اشاره به اینکه علم به انسان حیات جاودان و ماندگاری می‌دهد، اظهار کرد: طلبگی و سربازی حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) دارای ارزشی بسیار والا است، البته به شرطی که زی طلبگی به معنای واقعی رعایت شود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب (سلام الله علیها) میناب اظهار کرد: کمال نهایی انسان این است که به حیات طیبه برسد و زندگی جاودانه پیدا کند؛ علم آموزی بالاترین برترین عبادت و یکی از راه های رسیدن به حیات طیبه است.

وی در پایان اظهار کرد: علم و علم آموزی بدون مطالعه و نوشتن، امکان پذیر نیست، چرا که روایات اسلامی به ما می آموزد که علم را به نوشتن به قید وبند در بیاورید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha