سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
هفته بسیج

حوزه/ استاد مدرسه علمیه الزهراء(س) گرگان گفت: یک بسیجی کار را با رویکردی جهادی انجام می دهد، لذا برای رسیدن به این هدف مهم باید لوازم کار و فعالیت جهادی را در وجود خود تقویت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم لادن یونسی در نشست بصیرتی با موضوع «بسیج و سبک زندگی اسلامی» در مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) گرگان، بیان کرد: مجموعه عادات و رفتارهای روزمره‌ که در زندگی انجام می‌دهیم، تعریف سازمان بهداشت جهانی از سبک زندگی است.

وی افزود: سبک زندگی اسلامی اصول و قواعد خاص خود را دارد، لذا بر اساس آن، معیار و رفتار ما مبتنی بر اسلام و آموزه‌های اسلامی است.

استاد مدرسه علمیه الزهراء(س) گرگان، اصلاح خود پیش از اصلاح دیگران، تقویت روحیه جهادی و مبارزه‌گری، تقویت نشاط آفرینی و فعالیت‌زایی، دشمن‌شناسی و بصیرت و تدین و اهل جذب نه اهل تحجر و تسامح را از ویژگی‌های سبک زندگی اسلامی یک بسیجی دانست.

یونسی تصریح کرد: یک بسیجی کار را با رویکردی جهادی انجام می دهد، لذا برای رسیدن به این هدف مهم باید لوازم کار و فعالیت جهادی را در وجود خود تقویت کند.

وی ادامه داد: اگر ایمان، امید راسخ به نصرت الهی، ولایت مداری، تلاش علمی و نرمش و مدارا در روند فعالیت هر انسانی قرار بگیرد او را در رسیدن به رضایت الهی موفق و پیروز می‌نماید.

یونسی در ادامه به ویژگی دشمن‌شناسی و بصیرت یک بسیجی اشاره کرد و گفت: اگر بسیجی از بصیرت کافی برخوردار نباشد، در زندگی مسیرهای غلط را انتخاب می کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha