یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
تیران

حوزه/ نشست بررسی شخصیت علمی و اخلاقی شهید فخری زاده، از سوی معاونت فرهنگی و پژوهشی مدرسه علمیه کوثر تیران و کرون برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مریم یوسفی، در نشست بررسی شخصیت علمی و اخلاقی شهید فخری زاده، در جمع طلاب مدرسه علمیه کوثر تیران و کرون، با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در مورد شخصیت این شهیدعزیز که فرمودند «شهادت مزد زحمات و اخلاص کم نظیر شهید فخری زاده بود»، بیان کرد: شهید فخری زاده مردی متدین، انقلابی، متواضع با نگاه علمی همراه با مدیریت عالی، سعه صدر و حسن خلق، اخلاص،بود و جایگاه علمی ایشان سبب جذب بسیاری از افراد از جمله شهید شهریاری و علی محمدی به ایشان شده بود.

وی اظهار کرد: قطب حرکتی شهدای هسته ای، تقویت جنبه معنوی و عرفانی و نگاه توحیدی آنها بود؛ شهید فخری زاده دانشمند متفکر و آشنا به عرفان و فلسفه بود.

یوسفی افزود: شهید فخری زاده توان مدیریتی بالایی داشت و می توانست تیم های علمی مختلف را جمع نماید و در زمینه هایی مانند حوزه موشکی، ساخت کیت های تشخیص کرونا و تولید واکسن دستاوردهای زیادی داشت.

وی گفت:شهادت هنر مردان خدا است ولازمه رسیدن به شهادت کسب این هنر در سایه دین تعهد و خدمت خالصانه و ولایت مداری است و مسلما مزد این زحمات شهادت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha