سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کرونا در یزد

حوزه/سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد امروز به رسانه ها گفت: آمار بستری های مشکوک به کرونا در نهم آذرماه ۱۴۰۰ در بخش مراقبت های ویژه یزد به کمتر از ۱۰۰ تن رسید و در حال حاضر، ۳۱۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، آمار کرونا در یزد ثابت نیست و هربار بالا و پایین می رود، در حالی که روز گذشته هشتم آذر۱۴۰۰ ، بیش از ۱۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان یزد شناسایی شدند و از ۹۲۴ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۷ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شد که از این تعداد، ۱۸ نفر در بیمارستان ها بستری و ۱۳۹ نفر در منزل دوران نقاهت را طی می کنند.

آمار بستری های مشکوک به کرونا در یزد کاهشی شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد امروز به رسانه ها گفت: آمار بستری های مشکوک به کرونا در نهم آذرماه ۱۴۰۰ در بخش مراقبت های ویژه یزد به کمتر از ۱۰۰ تن رسید و در حال حاضر، ۳۱۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند.

دکتر ابراهیم سلمانی افزود: از این تعداد، ۹۲ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته، ۷۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شدند و همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق واکسن اصلی ترین راه های مهار کووید ۱۹ است.

 آمار بستری های مشکوک به کرونا در یزد کاهشی شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha