یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
بانوان طلبه شهرستان نمین

حوزه/مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان نمین با اشاره به نقش سیاسی حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) گفت: این بانوی رشید اسلام جامعه را به بلوغ سیاسی رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام‌ احد احدی، پنج شنبه در آیین گرامیداشت میلاد حضرت زینب سلام‌الله‌علیها که در مدرسه علمیه فاطمةالزهراء سلام‌الله‌علیها نمین برگزار شد، با اشاره به نقش طلاب و مبلغان خواهر در جامعه، اظهار داشت: حضرت زینب سلام‌الله‌علیها با برداشتن نقاب از چهره دشمن، شجاعانه در مقابل کفر ایستاد و عَلَم حقیقت را برافراشت.

وی افزود: طلاب خواهر باید با الگوگیری از حضرت زینب سلام‌الله‌علیها و با ایفای وظیفه سربازی امام زمان(عج)، در تبلیغ دین اسلام از هیچ کوششی دریغ نکنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان نمین اظهار کرد: پیام‌آور کربلا با جمله زیبای«ما رَاَیتُ اِلا جَمیلا» نهایت اقتدار و شکوه حماسه حسینی را به اوج تجلی رساند و در دفاع از حریم ولایت، نهضتی زینبی خلق کرد.

احدی ادامه داد: حضرت زینب سلام‌الله‌علیها جامعه را به رشد فکری و سیاسی رساند، بنابراین خواهران طلبه مکلف هستند به‌عنوان سربازان امام زمان(عج) در مقابل دشمنان هزار چهره با تمام توان از حقانیت اسلام دفاع کرده و عَلَم قهرمان کربلا را در دنیا به اهتزاز در آورند.

وی اظهار کرد: آنچه در شرایط بحرانی جامعه کنونی عیان بوده و واضح است حفظ ایمان و تقوای الهی است و به‌طور یقین ریشه این عمل دشوار از آن جهت است که نباید منافع دشمن بر مصالح اسلام ارجحیت یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha