پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی

حوزه/ امام جمعه رشت با بیان اینکه مقام معطم رهبری در جنگ روایت ها مسئله جهاد تبیین را بیان کرده اند، گفت: حقایق ناب باید برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار داشت: رسانه های تصویری و نوشتاری ما در این ارتباط کم کارند، ضروی است تا حقایق ناب توسط رسانه ها به اطلاع مردم رسانده شود.

وی با اشاره به مسئله جنگ روایت ها مطرح شده توسط رهبر فرزانه انقلاب در نشست اخیر با پرستاران اضافه کرد: جنگ روایت ها جنگی است که تمام اندیشکده های آمریکایی و اروپایی عملا گفته اند که برنده میدان آن نیست که دارای بمب است، بلکه برنده کسی است که روایت غالب داشته باشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مقام معطم رهبری در جنگ روایت ها مسئله جهاد تبیین را بیان کرده اند، گفت: حقایق ناب باید برای مردم تبیین شود.

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تلاش آمریکایی ها برای ماندن در عراق، گفت: حشد الشعبی و اهالی مقاومت اعلام کرده اند که آمریکایی ها باید قبل از سال جدید میلادی عراق را ترک کنند.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ٢٧ آذر سالروز شهادت آیت الله مفتح به نام روز وحدت و دانشگاه و با بیان اینکه انقلاب اسلامی حوزه و دانشگاه را به هم نزدیک کرد، گفت: حوزویان و دانشگاهیان از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند و نقش بی بدیل در جامعه دارند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه باید بین این ٢ مرکز علمی به منظور حفظ نقش آنان همیشه تعامل باشد، اظهار داشت: حوزه و دانشگاه دشمن مشترکی دارند، بنابراین ارتباط بین آنان باید تعاملی باشد البته تاکنون خوب بوده، اما قانع نیستیم باید نزدیک تر از این باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هفته پژوهش و موفقیت ها در این زمینه بیان کرد: گیلان در ردیف سه استان برتر کشور در عرصه پژوهش معرفی شده است.

امام جمعه رشت با تسلیت فرارسیدن ١٣ جمادی الاول شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار داشت: سراسر زندگی آن حضرت عشق، محبت، عبادت، بصیرت و آگاهی بود، حضرت فاطمه زهرا (س) دریای بیکرانی است که همه می توانند از زندگی اش بهره بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha