دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
حجت الاسلام محمدرضا قائم پناه

حوزه/ معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام فاطمیه شاهد حضور مبلغین دینی در ۱۰ شهر و روستای شهرستان بیجار برای انجام مراسم ها و مجالس عزا خواهیم بود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان بیجار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) از برگزاری ویژه برنامه ها و برگزاری مجالس شهادت این حضرت در دهه اول و دوم توسط این مدرسه مبارکه خبر داد.

حجت الاسلام محمدرضا قائم پناه گفت: برای این ایام مهم و دینی مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان بیجار برنامه های بسیاری در دست برگزاری و اجرا دارد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان بیجار به برخی از این برنامه ها اشاره داشت و تاکید کرد: در این ایام مبلغین مذهبی برای برگزاری مراسم های دینی به شهرها و روستاهای شهرستان بیجار اعزام می شوند.

این استاد حوزه گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام فاطمیه شاهد حضور مبلغین دینی در ۱۰ شهر و روستای شهرستان بیجار برای انجام مراسم ها و مجالس عزا خواهیم بود.

حجت الاسلام قائم پناه تاکید کرد: برنامه دیگر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام بیجار توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های بی بضاعت شهرستان بیجار با مشارکت گروه جهادی این مدرسه می باشد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان بیجار تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران شهرستان بیجار تامین و تهیه این اقدام و بسته های معیشتی را تقبل کرده اند که در اینجا از این خیرین تقدیر می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم ها و مجالس دینی با حضور اساتید حوزوی و روحانیون از دیگر برنامه های مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام در ایام فاطمیه می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha