دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
کد خبر: 998954
۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
تکیه ای

حوزه / دبیرکانون‌های خادمان رضوی استان قم با اشاره به برگزاری سومین جشنواره خادمان رضوی گفت: این جشنواره در بخش‌های ایده خلاقانه و فعالیت‌های ابتکاری و نوآوری فراخوان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام تکیه‌ای در نشست خبری که با موضوع خادم یاران رضوی در قم برگزار شد از فعال شدن شبکه خادم یاران خبر داد و گفت: این کار می‌تواند کمک بسیار خوبی در جهت پوشش و برنامه‌های کانون‌های رضوی باشد.

دبیر کانون‌های خادمان رضوی استان قم با اشاره به برگزاری سومین جشنواره خادمان رضوی، گفت: این جشنواره در بخش‌های ایده خلاقانه و فعالیت‌های ابتکاری و نوآوری فراخوان شده است.

وی بیان داشت: محورهای این جشنواره تقویت شبکه خادم یاور، توانمند سازی این شبکه، جلسه مشارکت مردمی و ایجاد حال و هوای مردمی می‌باشد.

دبیر کانون‌های خادمان رضوی استان قم، با بیان این که این جشنواره در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود، افزود: مهلت ارسال آثار ۲۰ دی ماه است.

حجت الاسلام تکیه‌ای گفت: اگر این آثار پذیرفته شود به عنوان اثر الگویی معرفی می‌شود و در بهمن ماه از برترین‌ها در بعُد ملی که در مشهد برگزار می‌شود، تجلیل می‌شود.

دبیر کانون‌های خادمان رضوی استان قم از راه اندازی هیئت خادم یاران رضوی خبر داد و گفت: در این مجموعه ۳ هزار نفر عضو هستند. این جلسه به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

وی مشارکت در آزادی زندانیان را به موضوع نذر رضا (ع) یکی دیگر از برنامه این مجموعه عنوان کرد و بیان داشت: این مسئله برای آزادی زندانیان است و مردم هم می‌توانند در این موضوع مشارکت کنند.

حجت الاسلام تکیه‌ای با اشاره به بحث نذورات رضوی، گفت: این نذورات در مواردی مانند اطعام غذای گرم و… صورت می‌گیرد.

خبرنگار: قربان اسلامی نژاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha