چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
تبریز

حوزه/ نشستی به مناسبت بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی، نشست بصیرتی در مدرسه علمیه فاطمه (س) مرند برگزار شد.

‌به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، نشستی به مناسبت بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی با سخنرانی سرهنگ هنرور فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مرند و با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمه (س) مرند، امروز شنبه ۱۱ دی ماه در محل سالن اجتماعات این مدرسه برگزار گردید.

سرهنگ هنرور در این نشست، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) گفت: دهه میثاق امت با ولایت در سه دهه مختلف با وقایع مختلف روی داده ولی مرتبط باهم هستند و هر سه مولود همدیگر و برخاسته از مکتب و بصیرت فاطمی است.

فرمانده سپاه مرند افزود: برای حرکت‌های توحیدی و دینی دو عنصر مهم صبر و بصیرت لازم است؛ این دو عنصر نه تنها در انقلاب اسلامی بلکه در تمام حرکت‌های توحیدی ضروری است.

وی ادامه داد: در طول تاریخ حرکت‌هایی از جنس دین، همواره در معرض کارشکنی و مقابله‌هایی از جنس خود بودند و در مسیر تاریخ گاهی شفاف و آشکار و گاهی پیچیده و مخفی که با شک در قالب نفاق، نمود پیدا می‌کند.

سرهنگ هنرور افزود: نفاق فرزند شک است که در آن قسمتی از حق برداشته و با برداشت باطل برجسته می‌شود که در اینجاست که دو عنصر صبر و بصیرت خود را نشان می‌دهد، وجود و هدایت آن جامعه را سرافراز می‌کند و برعکس به سقوط می‌کشاند. این دو عنصر، علاوه بر کارکرد راهبرد و استراتژی کلان اجتماعی، کارکرد فردی هم دارد.

نشست بصیرتی در مدرسه علمیه فاطمه(س) مرند برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha