یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
وبینار بین الملل حاج قاسم و مبارزه با جریانات افراطی

حوزه / با حضور شخصیت‌ها واندیشمندان جهان اسلام، وبینار بین‌المللی «شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی جهان اسلام در مبارزه با استکبار و افراط‌گرایی» به صورت برخط آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، این وبینار بین‌المللی با سخنرانی شخصیت‌های مذهبی، علمی و فرهنگی جهان اسلام از هم اکنون (شامگاه یکشنبه ۱۲ دیماه) همزمان با شب شهادت سرداران جبهه مقاومت از طریق شبکه تلویزیونی عبرات به صورت زنده در حال برگزاری است.

این وبینار به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با همکاری دبیرخانه کنگره مقابله با جریان‌های افراطی و تکفیری و مؤسسه دارالاعلام لمدرسة الاهل البیت تحت اشراف حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی، برگزار می‌شود.

در وبینار بین‌المللی «شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی جهان اسلام در مبارزه با استکبار و افراط‌گرایی» اندیشمندان و علمای جهان اسلام، شیخ ماهر حمود دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت از لبنان، حجت‌الاسلام حسینی کوهساری مسئول مرکز بین‌المللی حوزه‌های علمیه، شیخ محمود عکام مفتی حلب از سوریه، شیخ زهیر جعید رئیس جبهه عمل مقاومت از لبنان، حجت‌الاسلام علیزاده موسوی جانشین نماینده ولی فقیه از هند، سید عبدالقادر الآلوسی رئیس مجلس علما رباط محمدی از عراق، دکتر محسن لبیب نویسنده و استاد دانشگاه از اندونزی و شیخ جواد اسلامی کارشناس ارشد سیاسی استراتژیک از ترکیه سخنرانی می‌کنند.

علاقه مندان می‌توانند از اکنون تا ساعت ۲۰:۰۰ با مراجعه به نشانی اینترنتی Abarat.tv در وبینار بین‌المللی «شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی جهان اسلام در مبارزه با استکبار و افراط‌گرایی» شرکت کنند.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha