گلزار شهدای کرج غبارروبی و عطرافشانی شد + عکس

در دومین روز از گرامیداشت دهه فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب مراسم غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان با عنوان «مهمانی لاله‌ها» در کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، هم‌زمان با سراسر کشور و در دومین روز از گرامیداشت دهه فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ مراسم غبارروبی، عطرافشانی و گل‌باران مزار شهیدان با عنوان «مهمانی لاله‌ها» با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز، جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای امامزاده محمد علیه‌السلام کرج برگزار شد.

در این مراسم که باهدف تجلیل از شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای فاجعه منا، شهدای هسته‌ای، شهدای ترور و شهدای امنیت و خانواده‌های معظم آنان برگزار شد مردم استان البرز با حضور در جوار قبور مطهر شهدا با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اعلام کردند که ادامه‌دهنده راه آن‌ها هستند.

در این مراسم سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به ایراد سخنرانی درباره اهمیت حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اهمیت تکریم خانواده شهدا و ایثارگران پرداخت.

انتهای پیام

به چه کسی رأی می‌دهید؟

شما در انتخاب رئیس جمهور به کدام گزینه رأی می دهید؟ (اسامی بر اساس حروف الفبا آمده است)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha