تصاویر/ مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله محمدی ری شهری در ری

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله محمدی ری شهری در مصلای امام علی(ع) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 0
    مراسم در شهرستان ری است نه در تهران و ری یکی از شهرهای استان تهران است! ابتدا فکر کردم در تهران مراسمی برگزار شده و ما توفیق حضور نداشتیم و به شدت ناراحت شدم اما بهتر است در تیتر دقت شود خصوصا شهرری یک شهرستان مستقل و از نظر تقسیمات استانی هم جز شهرهای استان تهران است
    • یا شریک الاعمال! CA ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
      0 2
      ﷽. سلام دوست عزیز محمدی! ما توفیق حضور را داریم! با امامی که حاضر و ناظر است! مجالست با قرآن، مجالست با خود حضرت رسول(ص) است! و ما همنشینی و مجالست میکنیم با بهترین دوست و رفقا! یا شریک القرآن، یا شریک الاعمال! نماز میخوانیم... با امام و شهدا! تا به خدا نزدیک بشویم و به واقعیت «إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِين» برسیم! در هر صورت به مقام شهود برسیم! عاشق شویم(https://film.tebyan.net/film/140588)! حاج قاسم گفت❖:«وقتی انسانی به خدا وصل شد، همه‌اش میشود مغناطیس الهی، جذب میکند، این شهید است.» «امام [خمینی] میفرمایند در سیر و سلوک، اوج بندگی در سیر و سلوک و در عالم معنویت، شهادت است؛ یعنی بندگی، بندگی خالصانه، عبودیت منجر به شهادت می‌شود‌.» «امام فرمود:حفظ این نظام از نماز واجبتر است.» ❖ بهشتی ها هم نماز میخوانند و هم نظام را حفظ میکنند! بعضی بهشتی ها شربت شهادت را مینوشند و بعضیها در انتظارند. «مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا». سلام فرمانده! عـهد میبندم، حاج قاسمت بشم، عـهد میبندم، مثل بهجت و مثل سربازای گمنام خادمت بشم! ✿(https://bahjat.ir/fa/content/9478):«با اینکه ارتباط و وصل با آن حضرت و فرج شخصی، امر اختیاری ماست، به‌خلاف ظهور و فرج عمومی، بااین‌حال چرا به این اهمیت نمی‌دهیم که چگونه با آن حضرت ارتباط برقرار کنیم و از این مطلب غافل هستیم، ولی به ظهور و دیدار عمومی آن حضرت اهمیت می‌دهیم.»✿ باید راه زندگى و راه رسيدن و جدا شدن خود را بدانیم. حضرت امام خامنه ای و آنهایی که مدافعان حرم، سلامت و امنیت هستند راه زندگی را نمیبندند و ما را گمراه نمیکنند. کمک راه ما هستند! ما آرمان‌ها دادیم تا، بمونه آرمان‌ هامون، بمونه ارزش‌ هامون، بمونه اعتقاد و ایمان(https://tekye.net/content/video/120097)! 🔸امام خامنه ای:«آنهایی که نزدیک به آن بزرگوارند، انسانهای فداکار، علاقه مند، متعهد، ملتزم، دور از خودپسندی و خودپرستی هستند. آرمان های امام زمان آرمان های عمومی انسان است. آرمان های تاریخی بشر است. و این روز خواهد آمد. این روز بدون هیچ تردیدی تححق پیدا خواهد کرد.»🔸نور میبینم، بابامو از دور میبینم(https://rasekhoon.net/media/show/1609341)! 📣جان جان جانان علی ماییم 👂🏼 به فرمان علی /پدر خاک 🇮🇷 علی!
  • إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ CA ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 24
    ﷽. سلام! خاطرات آیت الله محمدی ری شهری جالب، شنیدنی و در دسترس است! یکی از اساتید مدرسۀ عالی شهید مطهری حادثه شهادت آیة الله بهشتی (۷ تیرماه ۱۳۶۰) را از طریق رؤیا پیشگویی کرده بود و راه پیشگیری از آن را نیز گفته بود(http://www.reyshahri.ir/post/35719):«من جریان این رؤیا را شنیده بودم. در تاریخ ۱۴/۸/۱۳۷۹ در جلسۀ «مجمع تشخیص مصلحت نظام»، آیة الله امامی کاشانی در کنارم نشسته بود. از ایشان خواستم آن را برای من بنویسند و ایشان چنین نوشتند:✍🏼مرحوم آقای محقّق رفسنجانی، از اساتید مدرسۀ عالی شهید مطهری در ادبیات بود. ایشان اهل منبر هم بودند. روزهای آخر سال ۱۳۵۹ خوابی را برای این‌جانب به طور مجمل نقل کردند به این عبارت: بچه‌های من [۱] خواب دیده‌اند که شما و آقای دکتر بهشتی و آقای مهدوی کنی ترور خواهید شد (یا شهید خواهید شد)؛ ولی اگر نماز امام زمان صلوات الله علیه را بخوانید،[۲] از این حادثه جلوگیری می‌کند. گفتم: خواب، چه بوده است؟ ایشان مایل نبودند نقل کنند. هفتۀ بعد آمدند و گفتند: دوباره خواب دیده‌اند.... آیا شما به آقای دکتر بهشتی و آقای مهدوی کنی اطلاع دادید؟ و خود شما نماز را خواندید؟ به ایشان گفتم: خودم خواندم و به آقایان هم گفتم. در دفتر نشستند و گفتند: دوباره به آقایان تلفن کنید. من همان ساعت با آقای مهدوی صحبت کردم. ایشان گفتند: فلانی! می‌دانی که من در این امور، عوام هستم. از همان وقت که گفتی، تا کنون، دو بار خوانده‌ام. به آقای دکتر بهشتی رحمه الله تلفن زدم و گفتم: آقای محقق اینجا نشسته‌اند و تأکید می‌کنند که نماز را بخوانید. ایشان فرمودند: جناب آقای امامی! ما از صبح که از خواب بیدار می‌شویم تا آخر شب که می‌خوابیم، همۀ کارهایمان برای امام زمان (ع) است. به ایشان گفتم: درست است؛ ولی این نماز، نقش دیگری دارد. آقای دکتر بهشتی فرمودند: بسیار خوب! خیلی متشکرم. و خداحافظی کردند. جناب آقای امامی اضافه کردند که در جریان انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت شهید رجایی (هشتم شهریور ۱۳۶۰)، آقای مهدوی کنی هم قرار بود در آن جلسه حضور داشته باشند؛ اما ایشان گفتند: آن روز، سرم درد می‌کرد و مقداری استراحت کردم. به همین جهت، دیر راه افتادم. وقتی نزدیک نخست‌وزیری رسیدیم، صدای انفجار را شنیدم. همچنین آقای امامی، طرح ترور خودشان را تعریف کردند که چگونه آقای مرتضی الویری به ایشان اطلاع داده و خنثی گردیده است.»
    • یاسین IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
      33 1
      برکات نماز و هدیه ثواب آن به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه به‌جای خود محفوظ؛ اما باید توجه داشت که دین حنیف و مبین اسلام، دینِ خواب و رویا نیست! با این داستان‌سرایی‌ها چهره دین و دین‌داری را در بین مردم خدشه‌دار نکنید. در سال میلیون‌ها نفر از مردم به مسجد جمکران رفته و نماز امام زمان علیه‌السلام را می‌خوانند، بسیاری از مومنین هم مقید به خواندن این نماز ولو هفته‌ای یک‌بار در منزل یا مساجد و زیارت‌گاه‌ها هستند، در عین حال از بین همین مردم، عزیزانی در حوادث گوناگون به شهادت رسیده‌اند. اگر بخواهیم این نقل قول را بپذیریم، باید بگوییم لابد هیچ‌یک از شهدای عزیز ما، نماز امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را نخوانده بودند!! شما را به‌خدا هر حرفی را بدون تأمل و تفکر در جوانب آن، نقل نکنید. ضمناً شما مطمئن باشید شهید والامقام، حضرت آیةالله دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی قدس‌الله‌ نفسه‌الزکیه که تربیت‌یافته محضر علمی و معنوی آیات عظام بروجردی، علامه طباطبایی و امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیهم بود، قطعاً در طول عمر مبارکش نماز امام زمان علیه‌السلام را نیز خوانده است و اگر طبق این نقل قول، چنان جوابی به گوینده آن مطلب داده، صرفاً نمی‌خواسته مؤید ربط دادن این موضوعات به یکدیگر باشد. فتأمل!
    • أَحْسَنَ الْقَصَص CA ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
      0 21
      ﷽. سلام! خاطرات امام خمینی جالب، شنیدنی و در دسترس است! (http://www.imam-khomeini.ir/fa/NewsPrint.aspx?ID=10514)🔹:«امام قبل از شهادت دکتر بهشتی خوابی دیده بودند و به ایشان بروز چنین حادثه ای الهام شده بود. نیمه شعبان ماه، ما می خواستیم به اصفهان برای دیدن مادر آقا برویم، اما یک روز آقا به دیدن امام رفتند. در بازگشت از ملاقات امام، ایشان بسیار ناراحت بود. از او علت ناراحتیش را پرسیدم. وی گفت امام توصیه کردند که به این مسافرت نروم و از خود بیشتر محافظت بکنم. امام خوابی برای من دیده است. من هر چه از او پرسیدم که خواب امام چه بوده است، ایشان جوابی به من ندادند. نمی دانم شاید مصلحت چنین بود. تا اینکه روز ختم آقا، خانم امام به منزل ما آمدند. از ایشان در مورد خواب امام سؤال کردم و ایشان گفتند: امام خواب دیده اند که عبایشان سوخته است، به همین دلیل به آقای بهشتی توصیه کرده بودند که مواظب خود باشند. و گفته بودند شما عبای من هستید که در خواب سوخته بود. (منبع:زن روز- ش 871 -ص61)» 🔹این بهشتی ها چه خوابهای خوبی میبینند! صفحه ای پر از خواب و معجزات و کرامات امام حسین(ع) در حق شــهدا! (https://kayhan.ir/fa/news/246646)🔸:«شهید آیت‌الله سید محمد حسینی بهشتی از اولاد امام حسین(ع) و از سادات حسینی هستند. بعد از شهادت ایشان، مادر این سید بزرگوار گفت:زمانی که پسرم به شهادت رسید، یکی از علمای بزرگوار تهران به دیدن ما آمد و ماجرای عجیبی تعریف کرد.ایشان گفت:«دوست داشتم جایگاه شهید بهشتی را در برزخ بدانم. یک شب در عالم رویا مشاهده کردم که به زیارت کربلا مشرف شدم. حال عجیبی بود. می‌خواستم سریع به حرم بروم. همین که به حرم نزدیک شدم، یکی از خادمان به سمتی اشاره کرد و گفت:این آقا باید اجازه دهد تا بتوانید وارد حرم شوید. با تعجب نگاه کردم و دیدم شهید بهشتی آنجا نشسته. ایشان باید اذن ورود به حرم آقا اباعبدالله را صادر کند. جلو رفتم و از ایشان اجازه خواستم. آن زمان سال اول جنگ تحمیلی بود. هر روز خبر شهادت جمعی از جوانان انقلابی در جبهه‌ها شنیده می‌شد. شهید بهشتی رو به من کرد و فرمود: فعلاً شهدای جنگ می‌توانند به زیارت آقا بروند، شما صبر کنید و... که یکباره از خواب پریدم.»🔸 خیلی ها یوسف های زهرا(س) را نمیشناسند! ❖ نَحْنُ نَقُصُّ عَلَيْكَ أَحْسَنَ الْقَصَصِ بِمَا أَوْحَيْنَا إِلَيْكَ هَٰذَا الْقُرْآنَ وَإِن كُنتَ مِن قَبْلِهِ لَمِنَ الْغَافِلِينَ! ❖
  • حرف حق CA ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    0 20
    به طاها، به یاسین، به معراجِ احمد! آقا جان! ما دلمان میخواهد روزی برسد همه حق را بشناسند! علی(ع) را بشناسند! 🔸📖آیت الله ری شهری(https://lib.eshia.ir/27251/1/62):«کسى كه حقيقتى را با اين كه حقانيت آن را مى داند، منكر مى شود، كافر است، ولى نادان نيست؛ زيرا او اين حقيقت را مى داند. مانند كسى كه با دلايل قوى، وجود خداوند برايش به اثبات رسيده، ولى بر اثر انگيزه هايى خاص، انكار خداوند متعال را بر زبان مى راند. او به سان كسى است كه امام على(ع) در توصيفش مى فرمايد:تَشهَدُ لَهُ أعلامُ الوُجودِ عَلى إِقرارِ قَلبِ ذِي الجُحودِ. نشانه هاى هستى خداوند، بر اقرار قلب منكِر خداوند، گواهى مى دهد. براى نمونه، فرعون و پيروانش، بر اساس گزارش قرآن، حقيقت را شناختند و به برهان هاى آشكارى كه پيامبر خدا [موسی (ع)] بر وجود خداوند و پيامبرىِ خويش اقامه كرد، يقين داشتند؛ ولى به جهت خودبرتربينى، تكبّر، طغيان و گنهكارى، از اعتراف بدان، سر باز زدند و موسى(ع) را تكذيب كردند و وجود خداوند را منكر شدند. قرآن درباره آنان مى گويد:«وَجَحَدُواْ بِهَا وَ اسْتَيْقَنَتْهَا أنفُسُهُمْ ظُـلْمًا وَ عُلُوًّا (و با آن كه دل هايشان بدان يقين داشت، آن را از روى ظلم و تكبّر، انكار كردند). فرعون و پيروانش با شنيدن استدلال هاى روشن و منطق نيرومند موسى(ع) و ديدن معجزاتش مى دانستند و يقين داشتند كه موسى(ع) راست مى گويد و خدايى كه وى از او سخن مى گويد و مدّعى پيام آورى از جانب اوست و مردم را به پرستش او فرا مى خواند، آفريدگار جهان و جهانيان است؛ ليكن بر خلاف اين يقين و اطمينان قلبى، آيات خدا را انكار كردند و پيامبرش را تكذيب نمودند و آن را افسانه انگاشتند.»🔸حالا بت و گوساله امروز ما چیست که مردم 🌏(و مردم قوم موسی/رهبر) را از حرف حق موسی/هارون زمان دور میکند؟ باید پیام رسان های دشمن را بشناسیم، بشکنیم و بسوزانیم! بهشتی ها میگویند دشمنان ما از اصبانیت بمیرند(https://www.aparat.com/v/eUsHD)! صدای دشمن را قطع کنیم و صدای🇮🇷 و امام و مقاومت را بلند! 🔹علی(ع) و سید علی میفرمایند(https://www.aparat.com/v/LN3Vc):«ای مردم! من برای شما از ۲ چیز بیش از هر چیزی می‌ترسم:تبعیت از هوای نفس، و درازی آرزو، اما تبعیت از هوای نفس انسان را از حق باز می‌دارد، و اما آرزوی دراز باعث فراموشی آخرت می‌گردد.»🔹«جِئْنَاک یا علی نَسْأَلُک عَنْ مَعْرِفَتِک بِالنُّورَانِیةِ؟» من جاهل هستم، عالم میشوم به محمد! ☀️
  • محمد IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    0 22
    افراد روشنفکر! دقت کنند که کسی نمیخواهد با نقل این نوع خوابها با اینکه دلیل صادقه بودن را به وضوح در خود دارند، اصول و فروع دین اسلام را اثبات کند. همچنین، بسیاری از حوادث از طریق خواب به انسانها منتقل میشود و در قرآن کریم خوابهای متعددی نقل شده و در بین انبیاء و اولیاء معصومین علیهم السلام و بندگان خوب خدا خوابهای درست وجود دارد که خوابهای منقول در خاطرات این بزرگان از آن جمله است. همچنین توسل به وجود حضرت بقیةالله الاعظم عليه السلام برا ى برآورده شدن حوائج و دفع خطرات هم حقیقت دارد. قطعا اگر شهید بهشتی ، مشخصا برای دفع همان خطری که به ایشان تذکر داده شده بود به وجود مقدس امام زمان توسل جسته بودند و بی توجهی نکرده بودند، آن خطر عظیم از سر ایشان دفع میشد و نظام اسلامی هم آن همه خسارت را تحمل نمیکرد.
    • به «محمد»/1 IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
      28 0
      بزرگوار! کسی ادعای روشنفکری نکرده و لازم نیست در پاسخ به هر منتقدی، برچسب‌‌زنی کنید! هم‌چنین واضح است که سخن در اثبات اصول و فروع دین اسلام نیست؛ اما بالاخره وقتی موضوعی را مطرح می‌کنید، باید به سؤالات مرتبط با آن بیندیشید و پاسخ منطقی بدهید. در ارتباط با همین نقل قول، بد نیست اندکی پیرامون چند سؤال مرتبط، تأمل داشته باشید و باشیم: 1. آیا توصیه به خواندن نماز برای وجود مقدس امام زمان ارواحنا و ارواح‌العالمین لتراب مقدمه ‌الفداء جهت در امان ماندن از ترور، یک توصیه کلّی و قابل تسری و تعمیم به همگان بوده یا توصیه خاص به شخص شهید بزرگوار، آیةالله بهشتی قدس‌سره‌الشریف؟ 2. اگر توصیه خاص بوده، اولاً، از کدام ناحیه مقدس و حجیت‌آور شرعی صادر شده و ثانیاً، چرا به آقایان امامی کاشانی و مهدوی کنی نیز تعمیم یافته است؟ 3. اگر توصیه عام و قابل ارائه به همگان بوده است، آیا صرفاً برای همان مقطع زمانی محدود اثر داشت یا به اصطلاح عرفی تاریخ انقضا نداشته و باید بگوییم در چهارچوب اعتقادی و عرفانی ما، هرکس نماز امام زمان علیه‌السلام را بخواند و به آن‌حضرت توسل جوید، از کید دشمنان در امان مانده و به شهادت نخواهد رسید؟ 4. اگر توصیه کلی و قابل تعمیم به همه بوده باشد، با این حساب، آیا می‌توان گفت عالمان مجاهدی چون شهیدان مطهری، بهشتی، مفتح، شهدای محراب و سرداران بزرگی چون شهیدان چمران، صیاد شیرازی، سلیمانی و...، در طول عمرشان نماز امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف را نخوانده و به وجود مبارک ایشان توسل نداشته‌اند؟! و مثلاً اگر توسل داشتند، شهید نمی‌شدند؟ 5. در کنار همه‌ی این نکات، شما از کجا یقین کرده‌اید که شهید بهشتی نماز امام زمان علیه‌الصلاة والسلام را نخوانده و به آن‌حضرت توسل نداشته‌اند؟! از پاسخ مطرح شده که چنین باور قطعی به دست نمی‌آید، ایشان با زیرکی گفته‌اند ما هر کاری انجام می‌دهیم، برای امام زمان علیه‌السلام است. ادامه دارد...
    • به «محمد»/2 IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
      28 0
      در پایان، توجه به دو نکته مهم نیز ضروری است: 1. فوز عظیم شهادت، غایت آرزوی مومنان است و نباید با بی‌توجهی گفته شود: «نظام اسلامی هم آن‌همه خسارت را تحمل نمی‌کرد»، بلکه با بصیرت دینی می‌توان گفت: همان‌طور که خون مطهر سرور آزادگان و شهیدان عالم، حضرت اباعبدالله‌ الحسین علیه‌السلام و یاران باوفایشان ماندگاری اسلام را بیمه کرد، بلاتشبیه، در شعاع پایین‌تر و در امتداد این خط نورانی، جانفشانی‌ها و خون پاک شهیدان والامقامی چون حضرات آیات مطهری، بهشتی، مفتح، باهنر و شهدای محراب و دفاع مقدس نیز، نظام اسلامی را در برابر این‌همه دشمنی‌ها حفظ کرده است. برای اثبات یک خواب و رویا، به اثرات و برکات خط نورانی شهادت بی‌توجهی نکنیم؛ 2. گرچه با نماز و توسل، همچنین صدقات و... می‌توان از بلایا پیش‌گیری نمود، اما همان‌طور که می‌دانید و می‌دانیم، اگر اراده قطعی و مبارک خالق حکیم جلت‌عظمته بر تحقق امری قرار گرفته باشد، جن و انس جمع شوند، نمی‌توانند ثانیه‌ای در تحقق امر الهی تأخیر ایجاد نمایند. همان‌گونه که وقتی جناب محمد حنفیه به وجود مقدس حضرت اباعبدالله علیه‌السلام پیشنهاد کرد از رفتن به عراق خوددارى کنند، امام حسین علیه‌الصلاة والسلام فرمودند: «آتانى رَسُولُ‌الله ِ(صلى‌الله علیه وآله) بَعْدَ ما فارَقْتُکَ فَقالَ: یا حُسَیْنُ! اُخْرُجْ فَإنَّ‌اللهَ قَدْشاءَ أَنْ یَراکَ قَتیلاً»؛ بعد از آن‌که از تو جدا شدم، رسول‌خدا (صلى‌الله علیه وآله) را در خواب دیدم که فرمود: اى حسین! حرکت کن، زیرا خداوند خواسته است تو را کشته ببیند (بحارالانوار، ج44، ص364 و اعیان‌الشیعة، ج1، ص593). ادامه دارد...
    • به «محمد»/3 IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
      28 0
      ... صریح‌تر از این روایت، سخنانى است که حضرت اباعبدالله علیه‌السلام در جمع مردم مکه قبل از حرکت به سوى عراق ایراد کردند و فرمودند: «... وَ خُیِّرَ لِی مِصْرَعٌ أَنَا لاقِیهِ، کَأَنّى بِأَوْصالی تَتَقَطَّعُها عُسْلانُ الْفَلَواتِ بَیْنَ النَّواوِیسِ وَ کَرْبَلا، فَیَمْلانَّ مِنّی أَکْراشاً جَوْفاً وَ أَجْرَبَةً سَغَباً، لا مَحیصَ عَنْ یَوْم خُطَّ بِالْقَلَمِ»؛ براى من «شهادتگاهى» اختیار شده است که من به آن خواهم رسید. گویا مى‌بینم که گرگ‌هاى بیابان‌هاى عراق میان نواویس (قبرستان یهود در نزدیکى کربلا) و کربلا بند بند مرا جدا کرده و شکم‌ها و جیب‌هاى خالى خود را (با کشتن من و دریافت جوایز) پر مى‌کنند. از روزى که با دست قضا و قدر الهى نوشته شده، چاره‌اى نیست (ملهوف (لهوف)، ص35). عنایت دارید، امام حسین علیه آلاف‌التحیة والثناء که خود، امام زمان، خلیفةالله و واسطه فیض الهی بودند، با علم و رضایت به اراده و رضای پروردگار متعال در امر شهادت در راه خدا و دین جدشان، آن جانفشانی عظیم را در تاریخ ثبت کردند، حال شما می‌گویید شهید بهشتی که شاگرد و تربیت‌یافته مکتب امام حسین صلوات‌الله‌علیه است، چرا نماز امام زمان ارواحنافداه را نخواند تا شهید نشود و نظام اسلامی خسارت نبیند؟! فتأمل!
  • شاه، چراغ! روشن! CA ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    0 0
    ﷽. سلام! رفیق روشنفکر خوب است! ❖«اگر کسی رفیقی دانشمند با عملی ارشاد کننده نداشته باشد که چراغ فکر خود را از شعله گفتار او روشن سازد، گمراه میشود.»(📖رفیق حکیم)❖ ما همنشینی و مجالست میکنیم با بهترین دوست و رفقا! «وَمَن يُطِعِ اللَّهَ وَالرَّسُولَ فَأُولَٰئِكَ مَعَ الَّذِينَ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَيْهِم مِّنَ النَّبِيِّينَ وَالصِّدِّيقِينَ وَالشُّهَدَاءِ وَالصَّالِحِينَ ۚ وَحَسُنَ أُولَٰئِكَ رَفِيقًا»! 🔹«منطق شهید منطق سوختن و روشن كردن است، منطق حل شدن و جذب شدن در جامعه برای احیای جامعه است» [شهید مطهری، 📖شهید قیام و انقلاب مهدى (ع)]🔹🔸حاج قاسم:«یك درصد موفق به چنین توفیق مرگ اختیاری و انتخابی میشوند.»«بعضی‌ها به من مراجعه خیلی میکنند...تو این جلسه شما هم هر کس دستش میرسد این را میگوید- دعا كن شهید بشوم. كمك كن ما تو این جبهه‌ها حضور پیدا بكنیم. من را مدافع حرم ببرید. من به آنها می‌گویم دعا كنید خداوند این حال را در شما حفظ كند. اگر انسان این حال در او حفظ شود، این عشق و این حالت مغمومیت، منِ رزمنده دیروز این تصاویر از چشمان من محو نشود و این صداها از گوش‌های من محو نشود، اگر در این حال بمانم، چشم من پر از این تصاویر دوران دفاع مقدس و این دفاع های مقدس دیگر باشد... من در این مغمومیت هم بمیرم، شهادت است. اما وای به روزی كه انسان این حالت غم را، این حالت باختن را، این حس از دست دادن را، این حس جاماندگی را، این حس از دست دادن دوستان را در اثر دنیا از دست بدهد. او خاسر است.»🔸﷽. وَالْعَصْرِ﴿۱﴾ إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِي خُسْرٍ﴿۲﴾ إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ﴿۳﴾ خوشا به حال فرزندان 🇮🇷 و امام که تو حزب خدایی ثبت نام میکنند! آیت الله حسینی بوشهری در خطبه نماز جمعه ۲۲ مهر قم گفتند:✿«کسانی که تو حزب شیطان ثبت نام کردند، نه تو حزب الله ثبت نام کردند، اینها هم تو دنیا خسارت میبینند و هم در آخرت. یکی از آثار و پیامدهای گناه این است که انسان از ولایت الله خارج می شود و تحت ولایت طاغوت و شیطان قرار می گیرد. اسْتَحْوَذَ عَلَيْهِمُ الشَّيْطَانُ فَأَنْسَاهُمْ ذِكْرَ اللَّهِ أُولَئِكَ حِزْبُ الشَّيْطَانِ أَلَا إِنَّ حِزْبَ الشَّيْطَانِ هُمُ الْخَاسِرُونَ»✿ برادران و خواهران عزیز من! 🔸«از اصول مراقبت کنید، اصول یعنی ولیّ فقیه،» «خامنه‌ای عزیز را جان خود بدانید»!🔸(http://tekye.net/content/video/122305) نور میبینم، بابامو از دور میبینم! السلام علیک یا شریک القرآن، یا شریک الاعمال! (http://tekye.net/content/video/122302)