مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر:

شهادت هنیه باعث عقب نشینی مقاومت از آزادی فلسطین نخواهد شد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به شهادت هنیه گفت: خون خواهی آن شهید عزیز توسط ایران مقتدر، موجبات اضمحلال و نابودی ذلیلانه رژیم صهیونسیتی را به زودی محقق خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در واکنش به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس فلسطین بیانیه ای صادر و بر خونخواهی این شهید مهمان، تاکید کرد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْکُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَیْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ یَنْتَهُونَ

دست خبیث و جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر نهایت دردندگی و سبعیت خود را با ترور عالی ترین مقام جنبش حماس نشان داد.

مبارز خستگی ناپذیر و مجاهد فی سبیل الله آقای حاج اسماعیل هنیه که در کمال شجاعت عمر شریف خود را در راه مبارزه با رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی گذراند همواره قوت قلب جبهه مقاومت و خارچشم مستکبران عالم و این رژیم خبیث بود.

دشمن صهیونیستی و حامیان جنایتکار بدانند شهادت برادر مجاهد آقای حاج اسماعیل هنیه نه تنها باعث عقب نشینی جبهه مقاومت از آزادی فلسطین نخواهد شد بلکه با خون خواهی آن شهید سرافراز و مهمان عزیز توسط ایران مقتدر و شکست ناپذیر موجبات اضمحلال و نابودی ذلیلانه ی آن رژیم منحوس را به زودی محقق خواهد کرد.

این جانب با تبریک و تسلیت شهادت آن مجاهد فی سبیل الله به همه ملت های آزاده و ملت نستوه و برگزیده فلسطین رحمت الهی و علو درجات آن بزرگوار را از خداوند متعال خواستارم.

علی اکبر اسماعیلی
11 مرداد ماه 1403

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha