برگزاری کارگاه آموزشی رابطین رسانه ای دفاتر ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ کارگاه آموزشی رابطین رسانه ای دفاتر ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، کارگاه آموزشی رابطین رسانه ای دفاتر ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهندس اخوت، مدیر ارتباطات و رسانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی، رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

حجت الاسلام عبودی در این کارگاه آموزشی انتشار خبر با رسانه ای بودن را متفاوت دانست و ادامه داد: در این کارگاه آموزشی ضمن آموزش، با شگردهای کار رسانه ای آشنا می شویم.

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد بحث رسانه ای و اطلاع رسانی عملکردها را در دستور کار دانست و گفت: توجه به بحث زیرساخت ها به عنوان ابزاری برای اطلاع رسانی فعالیت ها در دستور کار قرار دارد و تاکنون در این زمینه اقدام های موثری انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نشست با ائمه جمعه و امامان جمعه موقت، مسئولین ستادهای نماز جمعه و رابطین رسانه ای نیز هم اکنون در حال انجام است.

حجت الاسلام عبودی با اشاره به اینکه ستادهای نماز جمعه و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در زمینه انجام فعالیت های فرهنگی رتبه مطلوبی در سطح ملی دارد، گفت: افرادی که در ستاد نماز جمعه مسئولیت می پذیرند، باید نظم و انضباط کاری را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

وی در پایان خواستار تقویت بعد رسانه ای ستاد نماز جمعه استان شد و افزود: با توجه به رسانه ای بودن جامعه امروزی، اگر خدای ناکرده ضعف و کم کاری داشته باشیم، با شکست مواجه خواهیم شد.

همچنین در این کارگاه آموزشی، رابطین رسانه ای دفاتر ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha