جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جامعه مدرسین

حوزه/ جامعه مدرسین در اطلاعیه ای آورده است: بر اساس تکلیف دینی و انسانی خویش از اساتید معظّم، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم دعوت به عمل می‌آید تا یک بار دیگر با حضور در مدرسه مبارکه فیضیه، انزجار خویش را از جنایات وحشیانه علیه مسلمانان مظلوم فلسطین و افغانستان را ابراز نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه از اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم دعوت کرد تا فردا در تجمع بزرگ حوزویان شرکت کنند، متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم‌الله القاصم الجبّارین

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم:

« مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یا لَلْمُسْلِمینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ»

مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین، روزانه مورد یورش صهیونیست‌های سفّاک قرار می‌گیرند و خانواده‌های بسیار، داغ عزیزانشان را متحمل می‌شوند. از سوی دیگر یک عده به ظاهر مسلمان یعنی داعش زیر چتر آمریکا و غرب‌گرایان مدعی روشنفکری و حقوق بشر، دختران معصوم دانش‌آموز شیعه افغانستان را به خاک و خون می‌کشند.

دیدن این صحنه‌ها دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و اشک هر مسلمانی را سرازیر می‌کند. دخترکی با سر و روی خونین، مظلومانه از دیگران می‌خواهد که کتابهایش را جمع کنند چون پدرش توان خرید کتاب را ندارد.

باید فریاد برآورد.

کجاست انسانیت؟ کجاست مسلمانی؟

این بچه‌های معصوم به چه گناهی پرپر شدند؟

چرا خانه بر سر ساکن غزّه خراب می‌شود و چرا آنان را زنده به گور می‌کنند؟

آیا وقت آن نرسیده که ملت‌های مسلمان و آزاده عالم، اختلافات را کنار گذاشته و با اتحاد و انسجام، راه مقاومت را پیش بگیرند و دشمن خبیث را نابود سازند؟

و لذا بر اساس تکلیف دینی و انسانی خویش از اساتید معظّم، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم دعوت به عمل می‌آید تا یک بار دیگر با حضور در مدرسه مبارکه فیضیه و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، انزجار خویش را از جنایات وحشیانه این ددمنشان، با صدایی رسا اعلام نموده و با حمایت از نهضت مقاومت و دفاع به حق و سرسختانه رزمندگان اسلام در مقابل دشمن وحشی، موجبات دلگرمی مسلمانان مظلوم فلسطین و افغانستان را فراهم آورند.

«و سیعلم الذین ظلموا أیّ منقلب ینقلبون» «ألا إنّ نصرالله قریب»

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سخنران: آیت‌الله اراکی

زمان: دوشنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ – ساعت ۱۱/۳۰ صبح

مکان: مدرسه فیضیه

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم         شورای عالی حوزه‌های علمیه       مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha