جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1010140
۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
مهرواره اوج

حوزه/ اختتامیه مهرواره اوج با معرفی و تجلیل از امامان جماعت موفق در مساجد سراسر کشور در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت در مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی «مهرواره اوج» در محل هتل ولایت مشهد ابراز کرد: مدل امامت باید الگو شود که یکی از راه‌های آن تبیین است.
وی گفت: دوره گزارش کار دادن گذشته است؛ بناست مدل ارائه شود و شرکت کنندگان در این دوره در خط عملیات هستند چراکه باید روایت این فتح درست بیان شود.
حجت الاسلام میرمحمدیان ادامه داد: حاضران در این دوره برای جهاد تبیین در عرصه هدایت دینی مردم آموزش می‌بینند.
همچنین حجت الاسلام بابانژاد، مسئول مرکز توانمندسازی بنیاد هدایت، روایت‌های داستانی در بیان موفقیت امامان جماعت در «مهرواره اوج» که در راستای ارتقای خدمت رسانی مساجد است و ارائه تجربه‌ها را هدف اصلی این برنامه برشمرد.
وی با اشاره به همراهی همسران طلاب به ویژه فعالان بنیاد هدایت و امامان جماعت مساجد موفق گفت: برای همسران در این دوره برنامه‌هایی تدوین شده تا با نوع فعالیت‌ها بیشتر آشنا شوند و تجربه یکدیگر در عرصه همراهی با همسران را به یکدیگر انتقال دهند.
مسئول مرکز توانمندسازی بنیاد هدایت با اشاره به اینکه در این مهرواره که بعد از اوج گیری پیک دوم کرونا اجرا شد، بیش از ۲۰ هزار امام جماعت مساجد اعلام حضور کردند و بیش از ۱۰ هزار مسئله اجرا و حل شده است، یادآور شد: ۱۴۰ نفر با رأی مردمی و کمیته داوری به عنوان برترین‌های این مهرواره در سراسر کشور معرفی شدند که تعداد ۱۲۰ امام جماعت در قالب دو گروه ۶۰ نفره به مدت سه روز در مشهد حضور یافته و به تجربه نگاری روایی می‌پردازند.

انتهای پیام/‏۳۱۳/‏۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha