جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ث

حوزه / به میزبانی نهاد امامت جمعه شهرستان آران وبیدگل، ضیافت افطاری علما و روحانیون و توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان به ارزش ۱۴۰ میلیون تومان با حضور نماینده مقام معظم رهبری در منطقه کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان ضیافت افطاری علما، روحانیون، ائمه جماعات مساجد، اساتید و طلاب مدارس علمیه آران و بیدگل، شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان و مدیران و معاونین مدارس علمیه آران و بیدگل، به میزبانی نهاد امامت جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این ضیافت که با قدردانی از زحمات روحانیون، ائمه جماعات مساجد و انس و همدلی بیشتر برگزار شده بود، نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه کاشان برگزار شد.

پس از صرف افطار نیز آیین توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان به ارزش ۱۴۰ میلیون تومان از طرف نهاد امامت جمعه شهرستان آران و بیدگل با حضور نماینده مقام معظم رهبری در منطقه کاشان برگزار شد.

شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پایان، به اتفاق حاضرین از ۴۶ اثر نقاشی خط با اسماءالله و صلوات که اثر تابلو سردار دلها و ابومهدی المهندس که هر کدام با ۱۰ هزار صلوات با هنرمندی روح الله قربانی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل نقاشی شده بود و در محل مصلای نماز جمعه این شهرستان به مدت ۵ روز در معرض دید عموم قرار گرفته، بازدید نمود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha