پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام تقوی

حوزه / راهیار شبکه امامت استان قزوین از اعزام ۹۰ نفر از امامان روستا و محلات قزوین به اردوی آموزشی تعالی ۲ در اردوگاه سردار جنگل گیلان خبر داد.

حجت الاسلام سید رئوف تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: اردوی آموزشی تعالی ۲ ویژه امامان محله و روستا از دوم لغایت پنجم خرداد در اردوگاه آموزشی و فرهنگی سردار جنگل استان گیلان برگزار می شود.

راهیار شبکه امامت استان قزوین خاطرنشان کرد: این اردو فرصت مناسبی است تا امامان محله استان قزوین در کنار هم قرار بگیرند و تجربیات و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

وی ادامه داد: امامان محله در این اردوی آموزشی با حضور اساتید کشوری در خصوص جهاد تبیین و جایگاه امامان محله در این عرصه و فعالیتهای مردمی به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

وی اظهار کرد: تاکید بر بوم شناسی و تسلط بر نقشه جامع توسط امام محله‌ یکی از مهم‌ترین اتفاقات این دوره توانمندسازی محسوب می‌شود.

راهیار شبکه امامت استان قزوین تصریح کرد: امامان محله‌ها با پیش نمازها متفاوت هستند؛ این افراد در همان محله ساکن می‌شوند و در کنار مردم حضور داشته و خود را بخشی از همان محل می‌دانند.

حجت الاسلام تقوی عنوان کرد: امام محله‌ به مسائل اجتماعی نیز ورود می‌کند و پیگیر مشکلات عمرانی محله‌ می‌شود و به نوعی به مردم مطالبه گری می‌آموزد و در این راه کنار مردم قرار می‌گیرد تا بتوانند مطالبات به حق را وصول نمایند.

وی ادامه داد: طرح امام محله در قزوین هم اجرا می شود و در این طرح از ظرفیت های محله و مردم ساکن همان محل برای شناسایی و رفع مشکلات بهره برداری می شود و به نوعی مردم را در رفع و یا شناسایی مشکلات شریک می کنیم و به دنبال زنده کردن همان اخوت هستیم.

اعزام ۹۰ نفر از امامان روستا و محلات قزوین به اردوی آموزشی تعالی

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha