چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ نشست طلبه شهید مدافع حریم ولایت در اردوگاه الغدیر تبریز

حوزه/ بزرگداشت طلبه شهید مدافع حریم ولایت محمدجواد فرهنگی با عنوان تعالی شبکه امامت آذربایجان شرقی، در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، نشست بزرگداشت طلبه شهید مدافع حریم ولایت محمدجواد فرهنگی با عنوان تعالی شبکه امامت آذربایجان شرقی، روز سه شنبه به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

طلبه شهیدی که در دفاع از حریم ولایت آسمانی شد

این نشست در محل اردوگاه الغدیر تبریز با حضور شبکه راهیاری، امامان روستا، امامان پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی، امامان بنیاد علوی و همسران امامان محله برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمود حسینی، سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، در این نشست با اشاره به نقش ویژه همسران روحانیون در تأثیرگذاری امر تبلیغ، گفت: حضور همسران روحانیون در کنار آنان می‌تواند کمک خوبی در امر تبلیغ بوده و بسیاری از مشکلات مبلغین را حل کنند.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد هدایت برنامه‌های خوبی برای تعالی امامان محله و روستا دارد، افزود: امروز همسران مبلغین در کنار همسران خود در محله‌های محروم حاشیه شهرها و روستاهای دور افتاده به خدمت رسانی و گره گشایی از مشکلات مردم مشغول هستند.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه همسر یک امام محله بهترین حلقه اتصال بین بانوان و خانواده‌های منطقه با امام محله است، افزود: بنیاد هدایت برای همین منظور اقدام به ایجاد شبکه‌ای با عنوان «شریکه الامام» کرده است که باعث انس گرفتن و همراهی بیشتر بانوان محله و روستا و منطقه با همسران امامان می‌شود که می‌تواند اثرات و برکات زیادی داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha