جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام اکبری

حوزه/ حجت الاسلام اکبری گفت: یکی از مهم ترین مطالبات رهبر انقلاب برنامه ریزی برای تربیت نوجوانان و جوانان است و امروز با گسترش فضای مجازی این مطالبه بیش از گذشته قوت و قدرت پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام مرتضی اکبری امروز در مراسم طلیعه حضور که در مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال هدایت بشر از بدو خلقت انسان را بر عهده پیامبران قرار داده است و این وظیفه بعد از نبی مکرم اسلام(ص) بر عهده ائمه معصومین (ع) قرار گرفت و در عصر غیبت کبری علما و روحانیون رسالت تبلیغ دین و هدایت مردم را بر عهده دارند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به پیروزی رسید و بر اساس آنچه امامین انقلاب ترسیم کرده اند بعد از پیروزی باید مراحل چهارگانه را طی کند تا به تمدن اسلامی که مقدمه ظهور است برسد و در این راه طلاب وظائف خطیری دارند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله نمازی خوی تأکید کرد: هویّت طلبه با سه عنصر فهم درست دین، اجرای آن و تبلیغ اسلام معنا پیدا می کند و امروز ما طلبه ها در مورد تبلیغ دین و دفاع از انقلاب اسلامی بسیار سنگینی داریم.

وی با اشاره به این که طلاب و حوزه برای تربیت نسل جدید برنامه ریزی کنند، گفت: یکی از مهم ترین مطالبات رهبر انقلاب برنامه ریزی برای تربیت نوجوانان و جوانان است و امروز با گسترش فضای مجازی این مطالبه بیش از گذشته قوت و قدرت پیدا می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha