جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
میاندوآب

حوزه/ حجت الاسلام نجفیان گفت: امت حزب الله هرگز اجازه نخواهند داد که دشمن نادان پا از گلیم خود دراز کرده و به پرچم سیدالشهداء و مقدسات دینی توهین کند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار حوزه از ارومیه، حجت الاسلام عادل نجفیان روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان میاندواب، که در اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یادوخاطره شهدای مدافع امنیت و حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام اظهار داشت: ایادی استکبار جهانی و سازمان های جاسوسی وابسته به آنها سعی داشتند از غفلت و ناآگاهی برخی جوانان و نوجوانان هیجان زده سوء استفاده کرده و علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی اقدام کنند که الحمدلله با هوشیاری امت بصیر و ولایتمدار نقشه های شوم آنها خنثی شد و یقین داریم.

وی افزود: امت حزب الله هرگز اجازه نخواهد داد که دشمن نادان پا از گلیم خود دراز کرده و به پرچم سیدالشهداء(ع) و مقدسات دینی توهین کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در ادامه اضافه کرد: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بزرگترین آزمون برای جامعه هیئتی و مذهبی کشور است که بار دیگر با حضور گسترده خود، مشت محکمی بر دهان بدخواهان داخلی و خارجی بزنند.

وی تصریح کرد: هیئات مذهبی و دستجات عزاداری خواهران و برادران با در دست داشتن تابلو و پلاکاردهای خود و با پرچم های یاحسین(ع) و یاا باالفضل(ع) بار دیگر قدرت و انسجام خود را در راستای دفاع از آرمانهای مقدس امام و شهدا به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام نجفیان با بیان این‌که هوشیاری و بیداری جریان حزب‌اللهی و انقلابی ایران اسلامی هرگز به دشمن اجازه عرض اندام نخواهد داد، گفت: دشمن همه نقشه های خود را در سال های گذشته علیه انقلاب به کار بسته و بی نتیجه مانده بود و سوءاستفاده از شعار زنان و استفاده ابزاری از آن‌ها آخرین تیر ایادی استکباری خواهد بود.

در ادامه این جلسه حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را ارائه و مقرر شد مصوبات به هیئات مذهبی و جامعه مداحی ابلاغ گردد.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صادق IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    0 0
    آقای/آقایان رئیس اداره، آیا میز جلوی شما مناسب با فضای تبلیغات و اشاعه فرهنگ اسلامی است؟ عيب کسان منگر و احسان خويش، ديده فرو بر به گريبان خويش! باید ساده زیستی را در جامعه اسلامی ترویج نماییم. از پشت میز با شکم و یخچال پر نمی توان الگو سازی نمود!