جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سفر آیت الله اعرافی به شیراز

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در دیدار مبلّغین و طلاب حوزه علمیه فارس به سؤال یکی از مبلغین در خصوص اینکه چطور وقت می کنید به کارهای حوزه با وجود این همه سِمت برسید؟ پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه استان فارس و دیدار آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور با طلاب و مبلغین استان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.

در این یکی از مبلغین به نام حجت الاسلام شهبازی سؤالی را مطرح کرد که چرا آیت الله اعرافی چند سِمت دارد؛ با توجه به این سمت ها نمی تواند وقت معقولی برای حوزه بگذارد.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در پاسخ به این سؤال اظهار کرد: به جز یک روز از هفت روز هفته که تهران هستم البته این یک روز با دستور مقام معظم رهبری است که آن هم چند دلیل آوردم که این یک روز را هم تهران نباشم، اما ایشان امر فرمودند که باشید، البته در این یک روز بسیاری از طرح های بزرگ را دنبال می کنیم. تمام وقت من حتی جمعه ها البته به جز در ماه یک جمعه آن هم حسب ضرورت، مابقی روزها از ۱۶، ۱۷ و گاهی تا ۱۸ ساعت پای کار حوزه هستم.

به شما اطمینان می دهم که بیش از آنکه همه فکر می کنید، در خدمت حوزه هستم؛ ۲۰۰ طرح بزرگ یک به یک جلو می رود، خیالتان راحت باشد که بیش از آنکه در ذهن شما است، در حوزه فعالیت داریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    2 2
    خدا توفیقات حضرت آیت الله اعرافی رو بیشتر کنه. از زحماتشان ممنونیم
  • یاس IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 2
    انصافاً منشا تحولات حوزه بودند، برای کارهای بزرگ برنامه و فکر لازمه، حضور فیزیکی لازم نیست قرار نیست کار یدی بکنه!
  • محمد هادی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    حفظه الله تعالی مدیریت آیت الله اعرافی واقعا عالی است. طرح ها و برنامه های خوبی اجرا کرده اند