سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر سابق حوزه علمیه فارس گفت: ۱۱۶ اقدام در ۱۴ راهبرد را در حوزه استان فارس از ابتدا آغاز کرده ایم و یکی از آن اقدامات پیگری موقوفات و دوم بخش بین الملل بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی ظهر امروز در نشست آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور با نماینده ولی فقیه در فارس، استاندار، نمایندگان مجلس، مسئولان نهادهای حوزوی و فرهنگی استان، مدیر و معاونان حوزه علمیه استان که در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در دوره مدیریت آیت الله اعرافی این سومین سفر ایشان به استان فارس است که نشان از اهتمام و توجه به استان دارد.

مدیر سابقه حوزه علمیه فارس ادامه داد: ۱۱۶ اقدام در ۱۴ راهبرد را در حوزه استان فارس از ابتدا آغاز کرده ایم و یکی از آن اقدام پیگری موقوفات و دوم بخش بین الملل بوده است.

وی با اشاره به این که استان فارس دومین استان به لحاظ تعداد مراکز آموزشی پس از تهران است. عنوان کرد: در سه سال مدت مدیریتم در حوزه علمیه فارس ۱۹ مدیر به جهت مناسب سازی رسالت های محوله جا بجا شدند.

مدیر سابق حوزه علمیه استان فارس خاطرنشان کرد: از شورای حوزه علمیه فارس تقاضا می کنم که برگزاری حلقه مشاوره ادامه یابد.

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی در پایان نیز گفت: در دوره مدیریت خود همچنین ۶ مشاور را برای پیشبرد بهتر برنامه ها به صورت جهادی منصوب کردم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha