جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست صمیمانه آیت‌الله اعرافی با نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان مجلس، مسئولین نهادهای حوزه و فرهنگی استان فارس

مدیر حوزه های علمیه کشور اعلام کرد: سفر به استان فارس حدود ۴۰ مصوبه داشته است و برخی از مصوبات از جمله طرح امین و هجرت که سقف آن برداشته شد و افزایش رشته های تخصصی و چند مصوبه پژوهشی و بین المللی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در جلسه شورای مشورتی و پشتیبانی حوزه علمیه استان فارس که در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز برگزار شد، اظهار کرد: سفر به استان فارس حدود ۴۰ مصوبه داشته است.

مدیر حوزه های علمیه کشور ادامه داد: برخی از مصوبات از جمله طرح امین و هجرت که سقف آن برداشته شد و افزایش رشته های تخصصی و چند مصوبه پژوهشی و بین المللی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اظهارکرد: حوزه علمیه استان فارس دارای مشکلاتی است که امیدواریم با پیش بینی های صورت گرفته، مشکلات برطرف شود. همچنین پیش بینی شده تا اساتید افزایش پیدا کند.

آیت الله اعرافی اضافه کرد: برای تشکیل گروه های علمی فرایند هایی دیده شده است، همچنین از طلابی که پایان نامه می نویسند و دست به قلم می شوند نیز حمایت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با گذر از دوره کرونا ان شاءالله شاهد فعال شدن بیشتر شورای مشورتی و پشتیبانی حوزه علمیه استان فارس باشیم؛ دوران کرونا لطمه های بسیاری به بخش های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی زد؛ امیدواریم حوزه نشاط خود را پس از کرونا پیدا کند.

آیت الله اعرافی در پایان افزود: رویکرد ما ارتقاء کنشگری است مانند پروژه هایی همچون طرح امین و هجرت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha