جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: طلبه ها در کنار مردم خوزستان برای رفع مشکلات کم آبی ایستاده و خدمت رسانی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرام پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، در خصوص آخرین وضعیت استان و خدمت رسانی طلاب اظهارداشت: طلاب و همکاران حوزوی از همان ابتدا که بحران آب شروع شد در صحنه حاضر بودند و مدیران مدارس در هویزه، سوسنگرد و حمیدیه پای کار رفتند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان افزود: سعی شد با کمک سایر مدارس مقداری با آب رسانی و مدیریت صحنه و تماس با مردم و مسئولان و منعکس کردن مشکلات آب به خبرگزاری ها از جمله خبرگزاری همیشه حاضر در صحنه حوزه در این ماجرا کمک و اطلاع رسانی انجام دادیم تا به گوش مسئولین کشور برسانیم که بحمدالله بعد از این اتفاق و پیگیری های میدانی اوضاع نسبتاً بهبود یافت.

وی بیان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته دریافت و جمع آوری اطلاعات روستاهای کم آب و انتقال آن به مسئولین و همچنین حضور طلاب جهادی به روستاهایی که کمبود آب دارند تا بتوانند علاوه بر خدمت رسانی مشکلات را پیگیری کنند. البته حجم روستاهایی که با بحران آب مواجه بودند زیاد بود و نمی شود ادعا کرد به همه روستاها آب رسانی شد اما همه با هم تلاش کردند منابع بزرگی را تهیه و به مناطق فرستادند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور عنوان کرد: مدیران حوزه استان، سعی کردند با دستگاههای مرتبط تماس و از آنها کمک بگیرند و تلاش شد آب رسانی اتفاق بیفتد، سپس با حضور در دستگاه های مختلف و با پیگیری بزرگانی همچون حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد و آیت الله جزایری و حجت الاسلام والمسلمین کعبی، مسئولان در سازمان آب و برق مقداری حجم آب را بیشتر باز کردند.

مغرضان به دنبال اهداف شیطانی خود هستند

استاد حوزه علمیه خوزستان خاطرنشان کرد: با مصوبه شورای تامین استان حجم آب باز شده دو برابر شد و نسبتاً آب رسانی در نقاط دیگر استان قوت گرفت، هر چند اوضاع رضایت بخش نیست، ولی بخش خوبی از حجم آب وارد شده مشکلات مردم را کمتر کرده است، ولی گروه هایی از افراد مغرض تلاش می کنند از این آب گل آلود ماهی بگیرند و اهداف شیطانی خود را دنبال کنند که امیدست این وضعیت به زودی بر طرف شود.

مدیر حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: مشکلات شالی کاری که باعث کم آبی شده تا ده روز دیگر تمام می شود و امید است این مشکل برای همیشه رفع گردد. طلبه ها در کنار مردم خوزستان برای رفع مشکلات کم آبی ایستاده اند و پیگیری و با مرم صحبت می کنند تا دشمن از این فرصت استفاده و صحنه آرایی نکند و مردم با متانت قضایا را پشت می گذارند.

وی اظهار داشت: مشکلاتی در این خصوص در استان وجود دارد ولی آنچه شبکه های معاند به آن دامن می زنند، چنین نیست و یک جمعیت های حداقلی و مختصری جمع می شوند و سعی می کنند از آب گل آلود ماهی بگیرند و خود را به شهرهای مختلف متصل کنند و تجمع های کوچکی را راه اندازی کنند، که هر روز کمتر و کمتر می شوند و ان شاءالله به زودی تمام خواهند شد.

دولت منتخب حضور جدی در پیگیری امور استان دارد

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور عنوان کرد: با ورود آیت الله اعرافی به موضوع بحران در استان، از همان لحظات اول هشدارهای لازم را دادیم وضعیت آب و فاضلاب را پیگیری کردیم و با ستاد بحران تماس گرفتیم تا مشکلات حل شود ضمن اینکه با مدیران در صحنه در ارتباط هستیم و در مساجد مردم را جمع و صحبت می کنیم و مطالبه گری آنان را منتقل و پیگیری می کنیم.

وی گفت: مسئولان پای کار آمدند و حتی دولت منتخب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، قبل از این که کار رسمی خود را در کشور شروع کند در این قضیه ورود خوبی کرده و و با همکاری بنیاد برکت اتفاقات خوبی افتاده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان بیان کرد: از مسئولان تقاضا می کنیم به این استان توجه ویژه ای داشته باشند، خوزستان با داشتن منابع غنی انرژی دارای محرومیت های زیادی است و توجه ویژه ای باید داشته باشند و در دولت جدید بحران ها را رفع کنند و دولت منتخب می بایست توجه ویژه ای به مشکلات استان داشته باشد تا این مشکلات و کمبودها برای همیشه رفع شود.

انتهای پیام / پوست چیان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha