پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موقوفات کازرون

حوزه/ مسئول موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه استان فارس از افتتاح شش باب مغازه موقوفه مدرسه علمیه صالحیه کازرون خبر داد.

حجت الاسلام سید عبدالرسول موسوی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به ارائه گزارشی از فعالیت های واحد موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه استان فارس، اظهار کرد: در ادامه فعالیت های احیاء و ایجاد موقوفات و منابع پایدار برای حوزه علمیه فارس، شش باب مغازه در مدرسه علمیه صالحیه کازرون با حضور حجت الاسلام والمسلمین استوار مدیر حوزه استان، حجت الاسلام صباحی امام جمعه شهرستان، حجت الاسلام صحرایی مدیر مدرسه علمیه صالحیه و تنی چند از مسئولان و خیرین و معتمدین به بهره برداری رسید.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه شش باب مغازه به عنوان منابع پایدار جدید مدرسه علمیه صالحیه کازرون به بهره برداری رسید، اضافه کرد: مجموع ارزش هر مغازه حدود ۴۰ میلیارد ریال است.

مسئول موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه فارس اظهار کرد: ساخت شش باب مغازه مدرسه علمیه صالحیه کازرون با کمک خیرین و هزینه ای حدود دوازده میلیارد ریال صورت گرفت، الحمدلله ماهیانه درآمدی حدود ۱۰ میلیون تومان را برای مدرسه علمیه رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز شهرستان کازرون به یک کتابفروشی دینی و مذهبی، سه مغازه تبدیل به یک مغازه شده و شعبه کتابفروشی پاتوق قم در کازرون راه اندازی شد. همچنین یک مغازه دیگر فروش محصولات فرهنگی را بر عهده دارد و دیگر مغازه ها هم به پخت غذای بیرون بر و فروش محصولات عفاف و حجاب اختصاص یافته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha