چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس شورای عالی استان ها با آیت الله اعرافی

حوزه/ تفاهم نامه همکاری بین مرکز مدیریت حوزه های علمیه و شورای عالی استان ها در سه محور آموزش، پژوهش و تبلیغی و فرهنگی فی مابین آیت الله اعرافی و دکتر احمدی به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،آیت الله اعرافی در مراسم  امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز مدیریت حوزه های علمیه و شورای عالی استان ها  که در دفتر مدیر حوزه در قم برگزار شد، در سخنانی گفت: شرط ما در تفاهم نامه ها دو چیز است، اول اینکه ساختار جدی اجرایی برایش تعریف شود و دوم اینکه برنامه ۵ساله مشترک برای اجرایی کردن دقیق آن دیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه نیز در گفت و گو با خبرنگار ما، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین مرکز مدیریت حوزه های علمیه و شورای عالی استان ها، گفت: شورای عالی استان ها در واقع شورای عالی شهر و روستا می باشد و دارای ظرفیت بسیار بالایی است و از طریق تفاهم نامه با مرکز مدیریت حوزه می تواند نقش مهم و تاثیرگذاری داشته باشد.

وی افزود: این تفاهم نامه در سه محورآموزش، پژوهش و تبلیغی و فرهنگی فی مابین آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه  و دکتر احمدی رئیس شورای عالی استان ها منعقد گردید.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری در تبیین برخی بند های این تفاهم نامه گفت: برای فعال سازی مبلغان در فضاهای مختلف کشور اعم از فضاهای حقیقی و مجازی این تفاهم نامه منعقد شده است، حمایت از مبلغان حوزوی در پاسخگوی به سوالات دینی، ساماندهی گروه های تبلیغی در فضاهایی که مرتبط با شوراها می شود، مشارکت در ایجاد شبکه های فرهنگی تبلیغی و بهره گیری از فضای مجازی و... از جمله نکات مهم این تفاهم نامه می باشد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه در ادامه خاطر نشان ساخت: تفاهم نامه ها در صورتی اجرایی می شود که کمیته هایی وجود داشته باشند و مفاد تفاهم نامه ها را اجرایی کنند و خوشبختانه در این تفاهم نامه خود کمیته مشترک هم دیده شده است، این تفاهم نامه به همت شورای عالی استان ها پیگیری شده است و ان شاءالله با ایجاد کمیته اجرایی، کلیه بندهای آن نیز اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha