جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افغانستان قندھار دھماکہ

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خوزستان در واکنش به کشتار مظلومانه شیعیان افغانستان در مسجد فاطمیه قندهار، پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، مدیریت حوزه علمیه خوزستان در واکشن به کشتار مظلومانه شیعیان افغانستان در مسجد فاطمیه قندهار، پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا الیه راجعون

بار دیگر قلبمان از داغ برادران شیعه افغانستانی سراسر حزن و اندوه شد. جنایت دوباره گروه‌های تکفیری در مسجد فاطمیه قندهار که منجر به شهادت و جراحت بسیاری از نمازگزاران مظلوم و بی‌گناه آن دیار شد، نشان داد که رذالت و خباثت استکبار جهانی و اذناب آن در منطقه تمامی ندارد.

این فاجعه مصیبت‌بار که در آستانه هفته وحدت رخ داد، حاکی از آن دارد که آمریکا و اسرائیل خون‌خوار به‌واسطه سگان دست‌نشانده‌شان در منطقه، هدفی جز تفرقه‌افکنی میان امت‌های اسلام و مردم ستم‌دیده افغانستان ندارند. اما بدانند که این فاجعه نه‌تنها موجب وحدت ناگسستنی جهان اسلام می‌شود، بلکه زمینه‌ساز همگرایی فراملی برای نابودی اذناب و توطئه‌های مستکبران خواهد شد.

حوزه علمیه خوزستان، این مصیبت را به صاحب‌عزای اصلی، حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و همچنین ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای و خانواده‌های داغدار قندهار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای سلامتی مجروحان این حادثه شفای کامل را مسألت دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha