یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
کاظمی

حوزه/ حجت‌الاسلام کاظمی با اشاره به بحث واگذاری بررسی پایان نامه های طلاب گفت: در این خصوص دستورالعمل تشکیل کمیته های علمی پایان نامه سطح ۳ و ۴ در واحدهای آموزشی حوزه های علمیه تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حمیدرضا کاظمی مدیر مدارج علمی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه امروز در سفر به استان بوشهر با کادر اجرایی و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر دیدار کرد.

مدیر مدارج علمی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه در این دیدار اظهار کرد: نظام حوزه علمیه در سطح یک و دو، آموزشی و در سطح ۳ و ۴ ترکیبی از آموزشی و پژوهشی است.

حجت‌الاسلام کاظمی با اشاره به بحث واگذاری بررسی پایان نامه های طلاب به است گفت: در این خصوص دستورالعمل تشکیل کمیته های علمی پایان نامه سطح ۳ و ۴ در واحدهای آموزشی حوزه های علمیه تدوین شده است.

حجت الاسلام محمد عوض پور مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر هم در این جلسه گفت: تعداد ۶ نفر از اساتید این مدرسه دارای سطح ۴ و چهار نفر نیز دکتری دانشگاهی دارند و مابقی اساتید نیز سطح ۳ را دارند.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر نیز در این جلسه تعداد اساتیدی که دارای سطح چهار حوزه و یا دکتری و پایان نامه هستند را بیش از ۴۰ نفر عنوان کرد.

در این جلسه اساتید و کادر اجرایی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر پیرامون مشکلاتی که در روال و فرآیند انجام پایان نامه و دفاع از آن است مسائل خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha