شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو عمومی که به محکومان اغتشاشات اخیر فرمودند چهره رحمانی دین مبین اسلام را به جهانیان نشان دادند و نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: بعثت رسول اکرم (ص) زمینه ای برای ایجاد تحول در جامعه بشری بود و این رویداد بزرگ تاریکی و نادانی را از عالم بشریت برچید.

امام جمعه سنندج با تقدیر از حضور حماسه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر وحدت و اتحاد ملت ایران را به دشمنان نشان داد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو عمومی که به محکومان اغتشاشات اخیر فرمودند در عمل چهره رحمانی دین مبین اسلام را به جهانیان نشان دادند و همین کار معظم له نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه پست و مقام برای هر کسی مسئولیت به دنبال دارد، اظهار کرد: از دولت سیزدهم و انقلابی آقای رئیسی انتظار داریم که افرادی را در پست های مدیریتی قرار دهند که بتوانند به خوبی به ملت قدرشناس ایران خدمت کنند.

امام جمعه سنندج گفت: در حوزه اقتصاد و بانکداری اسلام دستورات بسیاری دارد لذا امیدواریم که بانکداری از ربا و سودهای بالا فاصله بگیرد و به بانکداری اسلامی نزدیک تر شود تا جوانان بتوانند با استفاده از تسهیلات مشکل مسکن خود را حل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha