یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ برگزاری مراسم اعتکاف ویژه بانوان در مسجد امام حسین (ع) ارومیه

حوزه/ ۴۷۰ معتکف زن و دختر به همت مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه در مسجدامام حسین (ع) این شهر مشغول اعتکاف هستند.

راضیه پورحیدر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه با اشاره با اعتکاف ۴۷۰ بانوی ارومیه ای به همت مدرسه علمیه الزهرا (س) در مسجد امام حسین (ع) اظهار داشت: سالهاست که مراسم اعتکاف ویژه بانوان درمسجد امام حسین علیه السلام به همت مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها ارومیه برگزار می گردد و امسال با حضور خیل عظیمی از علاقمندان از تمام ظرفیت مسجد جهت اسکان معتکفین استفاده شده است .نکته قابل توجه امسال حضور معتکفین بانوان همراه با دختران نوجوان و کودکانشان می باشد.

وی ادامه داد: برنامه های متنوعی از جمله تبیین مسائل روز، استفاده از نصایح اخلاقی علمای دینی و اساتید حوزه علمیه، برگزاری مراسمات دعای کمیل، دعای ندبه، دعای ام داوود و ... برای معتکفین در نظر گرفته شده است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های متنوعی نیز برای کودکان و نوجوانان حاضر در اعتکاف من جمله حلقه های صمیمی ،اتاق بازی،اتاق تماشا، به وقت نقاشی و داستان،همچنین تشکیل گروه سرود و اهدای جایزه به تمام کودکان و نوجوانان معتکف در مسجد در نظر گرفته شده است.

وی در پایان از همه مجموعه ها خصوصا دست اندرکاران مسجد امام حسین (ع) محله بهداری ارومیه که در برگزاری این اعتکاف عظیم و باشکوه ما را یاری کردند، تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha