دوشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۳ |۱۶ جمادی‌الاول ۱۴۴۶ | Nov 18, 2024
کد خبر: 1082192
۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
پویش ملی حیا

حوزه/ پویش ملی «حیا» با هدف ترویج ارزش های اصیل ایرانی و اسلامی با مشارکت عموم مردم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جامعه ایرانی از گذشته به ویژگی حیا و عفاف مشهور بوده و گرایش فطری به این مسئله شناسنامه زن ایرانی است.

حیاورزی و عفت ارزشی جاودانه و فراگیر است که در آموزه‌های ادیان، معارف اسلام و نیز منابع ادب پارسی همواره جایگاهی ویژه و سهمی برجسته داشته است.

هر چند معاندان و جریان‌هایی طی سالیان و ادوار مختلف تلاش کردند آن را کم رنگ و یا نابود کنند، اما مردمان این سرزمین هرگز اجازه نداده‌اند خدشه چندانی به این ساحت منحصر به فرد وارد شود.

چندی است که هجمه رسانه‌ای فرهنگ غرب بازهم بر این آموزه مهم اسلامی و ایرانی متمرکز شده تا حیا، عفت و غیرت را از زنان و مردان ایران اسلامی بگیرد و عده‌ای هم نادانسته در این دام افتاده اند. این وضعیت باعث آزردگی عموم مردم شده و خواستار برخورد با پدیده بی‌حجابی هستند.

در همین راستا پویش ملی و سراسری «حیا» با مشارکت عموم مردم ایران اسلامی برگزار می‌شود تا بتواند هم به روشنگری و ارائه پیشنهادات در حوزه عفاف و حجاب بپردازد و هم زبان گویای مطالبه مردم در این زمینه باشد.

شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود درباره عفاف، حیا و غیرت مردم ایران و همچنین راه‌های مقابله با پدیده بی‌حجابی را ذیل همین خبر درج کنید.

نکته: نوشتن ایمیل و یا نام کامل هنگام ثبت نظر ضرورت ندارد.

پویش ملی «حیا» آغاز شد | همه به مشارکت دعوتید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    31 1
    زن ایرانی در همه ادوار تاریخی پوشش داشته و مرد ایرانی هم غیرت. بدخواهان و دشمنان این مردم می خواهند زن و مرد ایرانی را بی حیا و بی عفت و بی غیرت کنند. مردم متمدن و عزیز ایران مراقب باشند در دام نیفتند و هویت فرزندانشان بر باد نرود. حیا و عفت و غیرت در ذات هر ایرانی است.
  • عارفى IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    12 2
    بازم به غيرت شما. توروخدا يه كارى بكنيد
  • بنده خدا IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    6 1
    سلام حجاب یک امر اجتماعی است و بر اساس شرع و قانون هم حجاب باید رعایت بشه. نمیدونم چه دلیلی وجود داده که برخورد سخت نمی کنند . همه کشورهای دنیا قانون دارند و با بی قانونی مبارزه می کنند.
  • محبوبه امیرزاده IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    1 0
    ما مردم با ایمان و متدین ایران اجازه نمی‌دهیم دشمن در کشور ما جولان بدهد و فساد وبی حیایی را ترویج کند ما تمام قد ایستاده ایم و از دین و آیین اسلام وائمه اطهار و رهبر غیورمان دفاع می‌کنیم.
  • رحمتی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    3 0
    رعایت عفاف و حجاب پایه سلامت روانی جامعه است.
  • علی زمانی FR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    1 0
    مردم ایران همیشه حیاء و غیرت داشته‌اند، ان‌شاءالله با زبان نرم و فرهنگ‌سازی در کنار خدمت خالصه مسئولین شاهد گسترش عفاف و حجاب خواهیم بود.
  • مهدی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    2 0
    با سلام ممنونم که پویش ملی را بعنوان حیا قرار دادید نه فقط حجاب چون همه دختران ایران زمین با حیا وبا عفت و باپاکدامن و با وقار هستن هرچند حجابشان کامل نباشد
    • Muhammad CA ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      1 0
      همینطور هست. حیا مغر و ریشه هست. حجاب کامل هم محافظ خود زنان هست
    • رابطه IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      1 0
      به میزان نقصان حجاب، حیا هم آسیب می بیند.
  • سید جواد داودی اصل IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    4 2
    بسم الله الرحمن الرحیم الناس علی دین ملوکهم تا زمانی که سلبریتی ضد حجاب است و ترویج بی حجابی میکند و هیچ جوابی چه تنبیهی چه توبیخی دریافت نمی‌کند ، تا زمانی مسئولینی داریم ضد حجاب یا ترسو دربرابر جوسازی های رسانه های رسانه های معاند. تا زمانی که علما و آنان که لقب آیت‌اللهی به دوش می‌کشند ورودی ندارند به مسئله (علمای ما که فقط موقع اعلام مبلغ زکات فطریه و دریافت وجوهات که آیت الله نیستن . آقا جان شدن تنها عالم و آیت الله ما که دارند تبیین میکنند و راهبری میکنند باید حتماً مصباحی زنده شود تا کار را پیش برد!؟ چرا از دفاتر مراجع فریادی بلند نمیشود تا کر کند دشمنی را که با تمام قوا به میدان آمده؟! ) ، تا زمانی که ما طلبه ها کم کاری میکنیم و واجب خود که اقامه دین است را رها کرده ایم وضع همین خواهد بود و همین خواهد ماند. این پویش ها هم خوب است اما تا کی پویش . همین شما برادران عزیزم دوتا از این مشکلات رو میتونید حل کنید... و من التوفیق
    • . IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      5 0
      🌹🌹🌹🌹🌹
    • سعادت IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      0 0
      عالی الهی خدا کمکمون کنه دعا کنیم واقعا باید از ته دل دعا کنیم برای منجی برای ظهور آقامون باید صاحب اصلی دنیامون بیان،و تا مضطر نشیم و از ته دل دعا نیاد فایده نداره،دنیا باید به صاحب اصلیش برگرده الهم عجل لولیک الفرج
  • یا رب العالمین IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    0 0
    سلام وقت شما بخیر زنده باد حیا و عفت حجاب تاج سر زنان و دختران است من مخالف بی‌حجابی هستم عزت یک جامعه می‌طلبد که غیر از وضعیت اقتصاد و سیاست خارجی مطلوب و آسایش و رفاه، زنان و دختران آن جامعه عفیف و محجبه باشند و قدر وارزش انسانی خود را حفظ کنند و حجاب جزء لاینفک جوامع متمدن و با فرهنگ و سعادتمند است. زن بدون حجاب هیچ ارزشی ندارد وسلام
  • حسین عباسی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    3 0
    مرگ بر دشمنان حجاب
  • گودرزی معظمی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    3 3
    تنها راه مقابله با بدحجابی برخوردفیزیکی پلیس وحمایت قوه قضائیه می باشد.
  • محمد IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    2 0
    باسلام آن کسانی که برای بی حجابی و بی عفتی در جامعه اسلامی نقشه وبرنامه ریزی می کنند، دشمن زن ایرانی وخانواده مسلمان هستند. باحفظ حجاب نقشه دشمنان این آب وخاک را نقش برآب کنیم.
  • فرزند ایران اباد IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    2 0
    وصیت همه شهدا حجاب و عفاف وما پیرو راه شهدا هستیم به خصوص حاج قاسم سلیمانی
  • کاظم CA ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    2 0
    سلام و تشکر باید به سیره معصومین تمسک کرد
  • کاظم CA ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    1 0
    به این هم توجه بشود که مردم ایران در دنیا نمونه هستند. دشمن هم داره با تمام قدرتش کار میکنه
  • امیر IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    2 0
    نوشتید عموم مردم خواهان برخورد با بدحجابی هستند، عجب! وقتی همه پرسی مضر تشخیص داده شده و مراجعه به آرای عمومی مردوده،به دلیل آنکه مردم یا دستکم بخشی از مرد فاقد بینش لازم هستند شما چطور مدعی هستید که اکثریت جامعه چنین مطالبه ای دارند؟
    • !!!!!!!!.. IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      2 0
      عجب؟ مگه از آمریکا حرف می زنی؟ اینجا مسلمونن، مسلمون دنبال اجرای تکالیف دینیش باشه تعجب داره؟!!!! تازه این مردم به تاریخ هزاران ساله شون هم که نگاه کنی حجاب زنانشان جزو شاخصه آنهاست.
    • زن ایرانی IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
      1 0
      اولا کجای دنیا روی قوانین اصلی شون همه پرسی میذارن؟ اینجا یه کشور اسلامیه و حجاب ، جزو قوانین اصلیه . حالا همون کشورهایی که این روزا درگیر اعتراضات داخلی خودشونن ، سر کدوم قانون اساسی خودشون، همه پرسی گذاشتن که اینقدر دارن تنورشو توی کشور ما داغ می کنن؟ برای اینکه اونا می دونن که همه پرسی شرایطی داره و تحت هیجانات و با عدم تساوی مردم توی تحلیل گری نمیشه برگذارش کرد. دوما بدون همه پرسی هم معلومه که عموم مردم با این پدیده مخالفن چون توی همین روزا بارها دیده شده که خود خانم هایی که چادر هم ندارن و به اصطلاح کم حجابن، با بی حجابی مخالفن و ابراز می کنن. اگه کسی سرشو از فضای مجازی بیرون بیاره ، می بینه!
    • زهرا IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
      0 0
      در بینش نداشتن بعضی از مردم ، همین بس که الان بخاطر مخالفتی که با حکومت دارن، حجابشونو کنار گذاشتن یا در مقابل بی حجابی چیزی نمیگن. اگر با زبان خوب و منطق با خیلی هاشون صحبت کنی و بگی که دارن با سرمایه وجود خودشون لجبازی می کنن، دارن با خدا لجبازی می کنن، نه با حکومت، اونوقت نظرشون اینی نیست که الان میگن. برای همینه که هیچ حکومتی در هیچ کجای دنیا، سر اصول خودش همه پرسی نمیذاره. حالا همه شون برای ما متقاضی همه پرسی شدن!!!
  • یه بنده خدا IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    3 0
    به نظر بنده همانقدر که مهم هست روی مسئله حیاء و عفاف خانم ها باید کار کرد ، همانقدر هم باید روی غیرت آقایان کار کرد.
    • علی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
      0 0
      احسنت؛ به نکته بسیار دقیقی اشاره کردید. درود بر شما
    • زهرا IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      0 0
      احسنت بر شما
  • خادمی IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    با سلام لطفا افرادی که هنجار شکنی می‌کنند بعد از شناسایی از طریق دوربین‌ها یا عکس و فیلم و گزارشات مردمی بهشون هشدار بدید گواهی نامه رانندگی یا سیم کارت یا بیمه یا کارت سوخت یا کارت بانکی آنها باطل خواهد شد وقتی دیدند به زحمت می افتند مجبور می شن رعایت کنند
    • محبوبه IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      1 0
      وقتی یکی تذکر لسانی میده باید کسانی که حضور دارن اون روتایید کنن وازاوحمایت کنن تا فردخاطی حالش گرفته بشه ودرمراحل بعدی براشون جریمه و...تعیین بشه
  • اکرم دهقان تقی آبادی IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    1 0
    با عرض سلام وبا آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما سروران گرامی ما نباید اجازه بدهیم بی حجابی و بی دینی در دین و کشورمون کسترش پیدا کنه چون ائمه و شهدای ما به خاط دین و حجاب و آسایش ما رفتند و جنگیدند بی حجابی و بی دینی خودش نوعی حق الناس هست پس ما باید چون شهدا در حد توان با زبان نرم و خوش نشد با مبارزه کردن و جنگیدن اجازه ندهیم بی حجابی و بی ناموسی رواج پیدا کنه چون با همین بی حجابی ها زندگی خیلی از ما محجبه ها دارد به فنا میرود حتی دولت هم باید همکاری کنند
  • مصطفی IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    2 1
    حیا راه سعادت و به سامان شدن دنیا و اخرت و تضمین سلامت روابط انسانی است
  • خ IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    3 1
    نظر مخالف که هیچ حتی یک نظر انتقادی هم منتشر نمی کنید
    • ؟ IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
      0 0
      آخه مخالفت با چی؟ انتقاد از چی؟ آدم حلال زاده با حیا مخالفه؟ منتقد اونه؟ یکمی فهم بد نیست.
    • م IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      0 0
      نظر شما که منتشر شده چیه؟ یه نظر حمایتی؟
  • الاکلنگ IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    خسته نباشید
  • هادی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    1 0
    سلام خیلی هم عالی
  • سید مهدی موسوی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    1 0
    با سلام اولا برای تمامی کارمندان دولتی و نظامی وغیره توجیه شوند ۲-تمامی شرکتها و کارخانجات را توجیه کنن ۳ در مدارس هم دانش آموزان وهم خانواده هایشان را توجیه کنند اگر ترمینالها فرودگاهها واقعا نهی از منکر کنند بدحجابی جمع میشه در خیابان ماموران نظامی بدحجابان رابخوشرویی توجیه کنند مسئله مهم این جام رمضان دولت محترم بعدازافطار در باشگاهها باعث خالی شدن مساجد از جوانان شده لطفا جام شعبان یا جام شوال کنند این خودش از بی حجابی هم بدتر است لطفا جام رمضان درجمع کنند درشب سالنهای ورزشی را ببندند بجای آن در مساجد جام قرآن با جوایز عالی برگزار کنند
  • زن ایرانی IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    2 0
    ترویج عفاف یک نگاه جامع و متوازن می‌خواهد. تقریبا همه در این زمینه کم‌کاری میکنیم و فقط تمرکز بر کف خیابان و نیروی انتظامی در برخورد قهری با این موضوع هست.
    • عجالتا IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      0 0
      کف خیابان و کلا ملأ عام رو به خاطر جلوگیری از سرایت به دیگران، ضررهای اجتماعی اون هست. البته مطالبه اصلاح اساسی صدا و سیما و ارشاد فوق العاده برای درمان مهم است.
  • سلام IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    1 0
    سلام و خدا قوت، با سیاستی که منجر به تحریک احساسات عمومی نشود، باید با سلبریتی هایی که کشف حجاب میکنند برخورد شود و جرأت نکنند در فضای مجازی جولان دهند باید احساس ناامنی کنند چون خیلی آدم های ترسو نسبت به اموال و جانشون هستند، برای آنها هیچی مهمتر از پول نیست، متاسفانه قشر جوان این افراد را الگو قرار می دهند. باید متدیین از نیروی انتظامی و برخوردهای مدنی با این قشر بد حجاب حمایت کنند.
    • . IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      0 0
      چهره های شومی اولا باید از چهرگی بیافتند ثانیا برخورد سخت و پشیمانی آوری را نسبت به خودشان مدام ببینند ثالثا تبرئه کنندگانشان مجازات درس آموز بشوند رابعا همه اماکن از پلیدان می بایست تطهیر شوند خامسا معیار چهره های خوب بازبینی جدی شود.
  • سیدمصطفی پورشفیعی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    حجاب و عفاف را برای امنیت روانی فرزندانم و انسجام خانواده و پاکی نسل آینده در ظهور لازم می بینم و خواهان پیگیری از طریق مسؤلین ذی ربط هستم مضافا بر تأکید قرآن و لسان اهل بیت علیهم السلام.
  • نسرین غلامی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    با سلام خدمت شما ان شاالله به یاری آقا امام زمان و باتوسل ب خداوند مهربان با این آفت بی حجابی می جنگیم تا حافظ خون تک تک شهیدان خفته در خاک باشیم . به نظر من در مقابل خانم های بد حجاب خانم های با حجاب را تشویق کنید خیلی از خانم ها را می شناسم که بخاطر جو جامعه چادر خود را کنار گذاشتند شما ب جای تخریب بد حجاب ها شآن و منزلت خانم با حجاب را بالا ببرید خود ب خود جو جامعه عوض میشود این مردم با تشویق درست میشوند نه با توبیخ !!!! مثلا برای مدتی خانم های چادری و با حجاب با احترام از مترو ب صورت رایگان می توانند استفاده کنندو اجازه استفاده خیلی از امکانات را ب خانم های بد حجاب ندهید.... ما نسل فاطمه هستیم بی شک بی بی دو عالم نجات دهنده ما خواهد بود الهی آمین
  • مونا IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    به نیت ظهورمهدی(عج): سلام خوبین به فکرم رسید که ازین پلاکاردهایی که تو خیابونها میزنن از اینورتا اونور خیابون و روش مطلب می نویسن مثلا انقلاب ما انفجار نور بود و امثال این میشه برای عفاف هم در خیابانهای یکطرفه از ورودی خیابان چند پلاکارد بزنن پلاکارد اول ترجمه آیه ۵۳ سوره فصلت قران بزارن: مانشانه های روشن خود را در اطراف جهان و در جان خود بندگان ،به ایشان نشان می دهیم تا برایشان آشکار گردد که خداوند حق است پلاکارد دوم نظام کره ی زمین همیشه درحال امربه معروفِ(سرسبزی و رویش)و نهی ازمنکرِ(خشکسالی و قحطی)هست** زیرش با خط نازکتر در مصرف آب صرفه جویی کنیم پلاکارد سوم نظام بدن ما همیشه در حال امر به معروفِ(سلامت) ونهی از منکرِ(بیماری)هست با خط نازکتر کمتر دارو مصرف کنیم پلاکارد چهارم نظام اجتماعی ما همیشه در حال امر به معروفِ (قانونمداری و امنیت) و نهی از منکرِ(هرج و مرج و ناامنی) هست با خط نازکتر با رعایت پوشش اسلامی به جامعه آرامش ببخشیم که به ترتیب که ماشینها از اول خیابون تا انتهاش میرن تو فواصل ۵_۶متری این پلاکاردها رو به ترتیب ببینند که مثلا رو پارچه سفید با ۳رنگ جوهر مختلف نوشته ها نوشته شده باشند که در پلاکارد چهارم کامل طرف توجیه بشه بخصوص خیابونهای مرکز شهر ها که هم تردد زیاده هم راهبندونها منجر به سرعت کمتر و فرصت بیشتر برای خوندن میشه
  • دخترمسلمان شیعه ایرانی IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    عرض سلام و احترام، حیا برای خانم ها شخصیت می دهد،و نمود این حیا در حجاب قرآنی است؛ زن مسلمان با پوشش اسلامی هویت خودش رو بازیابی می کند، خانم ها باپوشش قرآنی در هر جایی که باشنددر بین مردم به ویژه آقایان محترم شمرده می شوند
  • همشهری IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    سلام، فرهنگ سازی کار رسانه هاست و برای ترویج فرهنگ عفاف و حیا کار تمام وقت رسانه ای لازم دارد تا وقتیکه مراکز فرهنگی ما از جمله: ارشاد، سینما، رادیو تلوزیون وارد میدان نشوندجهادی کار نکنند و در مقابل هجمه های دشمنان جانانه کارنکنند آش همین است و کاسه همان
    • کار فرهنگی! IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
      0 0
      ارشاد که چنان دست و دل بازه که ... سینما هم که حسابی کار فرهنگی می کنه عملا! رادیو و تلویزیون هم محصولاتش تو اغتشاشات و ... اومد بیرون!
  • محمد سعید IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    باسلام حیاء حتی در بین بانوان چادری هم نسبت به گذشته بعضا کمتر شده و این نیست الا بخاطر تبلیغات صدا و سیما با پیام بازرگانی های نامناسب و فیلم هایی که حجاب دارن ولی حیا رعایت نمیشه رفتارهای سبک و دور از شان یک خانم و بانوی مسلمان از حرکات سخیف گرفته تا صدا نازک کردن بازیگران در فیلمها و.....
    • عیان IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      0 0
      احسنت. رکن گرفتاری همین صدا و سیما است. خدا کند تحول اساسی پیش بیاید. مدیران درون سازمانی همینند که هستند ...
  • راضیه IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 1
    لطفا به اسنپ ها و تاکسی ها و وسایل نقلیه مسافربری ابلاغ بشه از سوار کردن افراد بی حجاب خود داری بشه
  • ریحانه IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    به نام خدا،ازاینکه پویش حیا روایجاد کردید صمیمانه سپاسگذارم،به نظرمن حجاب تاج افتخار دختران است وحجاب یعنی ارزش والای یک زن ودختر ایرانی ویک واجب شرعی است تابتونیم همگی درکنارهم دریک جامعه سالم زندگی کنیم،ازهمه کسانی که دراین راه قدم برمیدارند ممنونم وانشالله خدابهشون اجر بده ونابودی همه کسانی که به دنبال تضعیف اسلام،زنان ودختران ایرانی هستند راازخداوند منان خواستارم
  • بهاره نقی پور DE ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    حجاب سپر زن است. حجاب زینت زن است. زن بی حجاب مثل میوه بدون پوست درمعرض خطر چشمان بد است.
  • دیوار IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    زمانی دیوارهای شهر همه علایم رشد و پیام بخش آن. باز گردیم تا باز گردد.
  • جوان IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    از جوانان و‌ نوجوانان بیشتر در مسیر ترویج حجاب استفاده شود خیلی خوب است
  • حسین IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    جامعه غرب زن رو ابزار و ... می بینه برای ما هم نقشه و برنامه ریخته. ما الگو چون معصومین و کتابی همچون قرآن و تمدنی بس اصیل داریم چادر برایم مقدسه غرب زباله دانی بیشتر نیست.
  • غنجعلی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 1
    سلام بسیار کار خوب و پسندیده ای است ان شاءالله که به سر انجام برسد
  • محمد معزالدین IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    1 0
    بسمه تعالی مشکلات فرهنگی فقط وفقط با کار دقیق فرهنگی قابل حل است .به هر صورت برخورد آمرانه محکوم به شکست است .
    • ملأ عام IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      0 0
      خرابکاری در ملأ عام جای نصیحت و موعظه ندارد. باید جلو طرف گرفته شود، حالا اگر اتفاقا اصلاح شد، چه بهتر، و الا حد اقل از آلودگیش بالنسبه ممانعت شده است.
  • صادق IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 1
    سلام علیکم این ازادی زیادی عده ای راجسور کردکه خلاف شرع انجام دهند.بنا بفرموده امام خامنه ای کشف حجاب خلاف شرع وحرام است .واین اتمام حجت برای مسئولین مباشد.البته فریضه امربه معروف نباید فراموش شود.
  • رقیه IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 1
    به نطر بنده چطورکسانی که قوانین راهنمایی رو رعایت نمیکنند جریمه نقدی میشوند. انانی که قوانین الهی را رعایت نمی کنند نیز باید از طرف حکومت اسلامی جریمه شوند.
  • مخلوق IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    0 0
    پیشنهاد 1⃣دیوارنوشت خصوصا بر دیوار مدارس (مدارس دخترانه و پسرانه، اثار عفت و حیا و غیرت) 2⃣ پیامک به مردم (نه کوتاه مدت؛ مثلا ماهی، یک بار، در طول چند سال تا فرهنگ سازی بشود) 3⃣ استفاده از تابلوهای شهری، جاده ای... 4⃣ تبلیغ بر بدنه اتوبوس درون شهری 5⃣ استفاده از ظرفیت زیرنویس تلویزیون (نه به تعداد زیاد در یک برنامه، نه موقت؛ طولانی مدت، روزی دو پیام در ضمن ساعات پر بیننده و در دو زمان با فاصله مناسب مثلا ظهر و شب) و ... 🔰 با تاکید بر: 1⃣اثار عملی پوشش، غیرت و حفظ حریم زن و مرد، بالاخص در دنیا، خصوصا از منظر عقل، علم و وجدان (البته ایات و روایات لازم است اما برخی امادگی اثرپذیری از این طریق را ندارند به علت انواع شبهات و دلایل) 2⃣پرهیز از تکیه خاص به چادر (مطابق فتاوای مراجع تنها بیان حدود و پرهیز از ورود به مصداق، چادر فعلا در فتاوای مراجع به صورت کلی، افضل و بهتر است نه واجب) 3⃣در تصاویر حجاب و عفاف از موارد غیر چادری اما با پوشش صحیح استفاده شود ( نه مانتو و مقنعه و شلوار که همه رنگ مشکی باشند که متاسفانه در برخی تبلیغات دیده می شود) 4⃣در تبلیغات از تصاویر و صحبت غربی‌های محجبه شده، استفاده شود. 5⃣در تبلیغات از تصاویر و صحبت های تازه مسلمان شده ها خصوصا دانشمندان درباره اسلام استفاده شود. ( از صحبت های جعلی که به نام برخی دانشمندان ساخته می‌شود پرهیز شود.) 6⃣تا حد امکان بیشتر از کلماتی نظیر «پوشش مناسب و...» استفاده شود تا از نظر روانی برای افرادی که به کلمه «حجاب» حساسیت پیدا کرده‌اند، نقش ضربه‌گیر را ایفا کند. 🛑 برای تشکر از محجبه ها صرفا به قشر چادری اکتفا نشود و شامل افراد محجبه غیر چادری هم شود. (حتی اگر مقداری کم مویشان پیداست یا رنگ مانتوی ان‌ها شاد است یا بلوز دامن و بلوز شلوار بلند گشاد پوشیده‌اند و سرشان هم پوشیده است، خصوصا کم سن ها) ادامه در بعد 🛑
  • مخلوق IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    0 0
    🛑 ادامه از قبل در واقع برای کار فرهنگی باید به روانشناسی افراد دقت کرد، به مردم از منظر یک قشر خاص نگاه نکرد ان‌ها که با افراد از سطوح مختلف به خاطر نوع کار، زندگی ...تعامل دارند و حرفا و احساساتشان را شنیده‌ و دیده‌اند از این تجربه استفاده کنند: همه مردم امادگی چادر را ندارند، ادبیات دینی برای همه موثر نیست و گاه طرد می شوند، نمی شود یک دفعه مردم را از یک تیپ خاص با فاصله زیاد چادری کرد، مگر برخی معدود با عنایت الهی 🛑 هدف باید فرهنگ عفاف و حیا باشد، پوشش وسیله است و البته لازم و همیشگی. ♻️خوب است از خود این قشر پرسید :«چه برنامه ای برای فرهنگ سازی عفاف و حیا پیشنهاد می کنید و دلایل روگردانی برخی را در چه می بینید؟» اگر نه همه، عده‌ای که با این فرهنگ موافقند و به دلایلی مثل سلیقه اکثریت مردم و...پوشش صحیحی ندارند، معمولا در پاسخدهی شرکت می کنند. موید باشید.
  • علی IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    0 0
    سلام ضمن تشکر استفاده از ظرفیت جوانها و تلویزیون در امر حجاب مغفول مانده
  • عرفانی IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    1 0
    سلام و خدا قوت به نظرم چند موضوع مهمه که به دلیل شرایط خاص، اینجا مختصر باید اشاره کنم: دقیقا این پویش از مردم چی میخواد؟ مردم با شرکت خودشون در این پویش باید چی بگن؟ آیا فقط باید دفاع بکنند؟ یا نظر بدن؟ یا پیشنهاد بدن؟ یا اعتراض کنند؟ یا ریشه یابی کنند؟ بالاخره چی بگن؟ در عین حال به عنوان آسیب شناسی عفاف و حجاب چند نکته رو عرض کنم: ۱.موضوع عفاف و ححاب باید ریشه ای حل بشه، و با پویش حل نمیشه، نه اینکه بی تاثیر نیست، بلکه موثر هم هست ولی این پویش ها فقط مردمی که با حیا هستند را بیشتر جذب میکنه و با توجه به شرایط جامعه و تعداد زیاد بی حجابی وربی حیایی تاثیری روی اونها نداره. ۲.وظیفه رها شده چند ساله (۴۴سال اقلاب)مسولین رو که تاثیر عمیقی در نهادینه شدن بی حجابی و بی حیایی در جامعه به دنبال داشته را با یک یا چند پویش چطور میخواید جبران کنید؟ ۳.وقتی ما داریم با تهدید و یا با پویش محدود و بدون حل ریشه ای بی حجابی و بی حیایی خودمون رو مشغول میکنیم و هزینه ای هم صرف اصلاح نمیکنیم، و در عین حال دشمن در جبهه های مختلف با صرف هزینه های کلان در حال کار هست و با تمام قوا سال هاست به میدان آمده، ما چطور میخواهیم موفق بشیم؟ ۴.وقتی در داخل همت و همراهی وهمدلی و موافقت و نظر واحد در مبارزه با بی حجابی و بی حیایی نیست و در مقابل همه دشمنان به دلیل منافع مشترک یکدست در حال کار هستند، چطور میخواهیم موفق شویم؟ ۵.ریشه ای و اساسی و غیرمستقیمذباید این موضوع حل بشه نه مستقیما با تهدید و توبیخ و تنبیه و دادگاه و نیروی قهریه. ۶.چرا همیشه نیروی قهریه دولت باید برای مردم بکار گرفته بشه؟ ولی برای عوامل و بانیان نفوذی و آشکار در بدنه مملکت (چه دولت چه حکومت چه ...) بکار گرفته نشه؟ ۷.چرا باید مصونیت داشته باشندکسانی دشمن شناخته شده انقلاب و نظام و دین هستند و در کشور با پول و منابع مردم و بیت المال پدست و گوشت و خونشون رشد کرده و همه چیزشون از مردم هست، و برخلاف دین و دنیا و آخرت مردم حرف میزنن و عمل میکنند، ولی کسی باهاشون کار نداره؟ وقتی در سیاست بر علیه نظام حرف میزنند و عمل میکنند و مصون هستند ، چرا خودشون یا دیگران درمسله حجاب وحیاء برضد دین ودنیا و آخرت مردم کار نکنند؟ خوب هم کارمیکنند چون میدونن کسی باهاشون کار نداره. ( میگن:برخلاف قانون کارکردیم هبچیون نکردن، چرا برخلاف حجاب کار نکنی؟)
  • عرفانی IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    1 0
    ۸.مردم ما اکثرا و قریب به اتفاق از این وضعیت مدیریت، خصوصا موضوع اقتصادی ناراضی هستند لذا حدا اقل دو دسته شدند: دسته اول: عده ای اعتراضشون رو با بی حجابی نشون میدن که البته همه زی حجاب ها اینطور نیستند که فقط تعداد کمی عوامل دشمن هستند و الباقی بخشی بخاطر اعتراض غیر مستقیم بی حجابی میکنند( والله به معیشت و رفاه مردم رسیدگی بشه مردم جانشون رو هم برای مملکتشون و انقلابشون میدن، رعایت حجاب که سهله) آخه چطور به مردمی که اینقدر خوبن برخی مسولین داخلی با بی مدیریتی و رها شدگی و ... عامدا یا جاهلا دامن به مشکلات اقتصادی میزنن و بعد یه عده دیگه ای از مسولین با همین مردم سر عفاف و حجاب با تهدید ورود میکنند؟ عده دوم: معترضینی که به دلیل مشکلات موجود با مسولین همراهی نمیکنند و بی خیال شدند. خب نمیتونن با بی حجابی و بی حیایی اعتراضشون رو نشون بدن چون با مبانی دینی و انقلابی و غیرتشون ناسازگاره، اما با بی اعتنایی به موضوع بی حکابی و عدم امر به معروف و نهی از منکر، ناراحتیشون و اعتراضشون رو نشون میدن. هروقت هر مشکلی هست باید مردم به میدان بیان و دفاع کنند و حمایت از مسولین و نظام بکنند، اونویت برخی مسولین تاثیرگذار در دفاع از مردم سکوت میکنند. حتی بخش خصوصی هم این سیاست غلط رو یاد گرفته تولید مرغداران زیاد شد اعلام کردند مردم در حمایت از تولید کنندگان مرغ بخرید و ببرید انبار کنید تا تولید کننده ضرر نکنه، اما وقتی به دلیل تولید کم مرغ گرون شد هیچکسی از مردم و مصرف کننده دفاع نکرد و حتی همونا نیومدن بگن تولید رو بیشتر کنیم تا مرغ ارزون بشه. موضوع مسکن و ماشین و مافیای خودرو سازان همینه. بانک ها و سودهاشون و... همینه در کشاورزی ‌و پیاز و گوجه همینه والله همه مردم ما خوبن و با حیا هستند ولی برخی مسولین مقصرن، حتی در این موضوع عفاف و حجاب، صدا و سیما و فضای مجازی بیشترین تاثیر منفی و خنثی کننده تمام فعالیت های ضد بی حجابی و بی حیایی است. مسدلین ارشد فضای مجازی بیشترین تقصیر را در ترویج بی حجابی و بی حیایی با رها کردن فضای مجازی داشته اند. تا اینطور مدیریت ضعیف درپدافند غیرعامل داشته باشیم خصوصا در صدا وسیما وفضای مجازی به نظر آب در هاون کوبیدن است. ما یه قدم بر میداریم ودشمن صدها قدم برداشته و برمیدارد. تاعوامل خنثی کننده تلاش های دوستان وحامیان حجاب و عفاف تعطیل نشن ما موفق نمیشیم
  • پرهام IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    0 0
    حجاب، لباس مشارکت سالم اجتماعی زنان است
  • نرگس IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    1 0
    باید قیمت مانتوهای بلند و آزاد و قیمت چادر جوری باشه که ی خانواده متوسط بین ی مانتوی نیم متری و مانتوی بلند و پوشیده که واقعا شیک تر هم هستن مانتوی با حجاب رو انتخاب کنه اگر بین نوجوان ها این پوشش مد بشه همه حتی از روی سرگرمی این پوشش رو انتخاب میکنن و خیلیا تصمیم میگیرن باحجاب باشن ولی وقتی ی مانتوی بلند یا چادر بیشتر از یک ملیونه بخوان هم نمیتونن
  • خدیجه IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    0 0
    تذکر مهربانانه اعمال قانون مجدانه پیگیری گزارشات دلسوزانه وحدت رویه بین ادارات و دستگاههای دولتی و غیردولتی تشویق آمرین و ناهیان و پشتیبانی از ایشان
  • معصومه IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    0 0
    پوشش و حیا نعمتهای الهی هستند که خدا را شاکریم بابت این نعمتهای ناب❤❤
  • عباسپور IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    0 0
    تهاجم فرهنگی دشمن همیشه چند بعدی بوده، اینها چندین مقوله وابسته رو که به یک مفهوم کلی و اصلی مثل حیا میرسه، رصد و شناسایی می کنن تا بتونن افراد مختلف با طرز فکرهای گوناگون رو با خودشون همراه کنن، مثلا در مساله حیا، از سالهای گذشته تا کنون ریز مقوله های پوشش و حجاب، بد دهنی و فحاشی، غیرت، ارتباطات اجتماعی، تقیدات دینی و مذهبی، زن سالاری و فرزندسالاری، خانواده و... دچار تغییرات عمده ای شده، مثلا پدیده تتلو و دیگر خواننده های بددهن جای بررسی دارد که نسبت آن با بددهنی و بیحوصلگی و پرخاشگری نسل نو چیست؟ گسترش ارتباطات اجتماعی و ورود فضای مجازی به این حیطه چقدر در طرز فکر زنان در مساله ارتباط با نامحرم تاثیر داشته، تبلیغ ارتباطات جنسی نامشروع مثل گروهی، ضربدری، ارتباط با محارم و... چقدر غیرت زنان و مردان را تحت تاثیر قرار داده، هزینه هنگفت دشمن برای تغییر پوشش زن مسلمان ایرانی با چه توجیهاتی همراه بوده که حتی دامن گیر خانواده های مذهبی شده؟ و سوالاتی از این دست که همه آنها یکک ماتریسی از تهاجم را شکل می دهد که نوک پیکان آن مساله حیا است. حال راهکار و نسخه شفابخش برای جامعه ای که در طول 40 سال دچار این دگرگونی شده چیست؟ طراحی یک نقشه جامع فرهنگی(شورای عالی انقلاب فرهنگی) و اجرای آن (سازمانهای متولی تبلیغ ودترویج دین و فرهنگ) و استفاده از ظرفیت های موجود مثل هیات های مذهبی، مدارس، مساجد، کانون های فرهنگی و...(در بحث های فرهنگی پلیس باید با جرایم سازمان یافته مبارزه کند، مگر اینکه بحث سیاسی باشد،) کاتالیزور مباحث فرهنگی ما هم بحث روضه و وجود نازنین ائمهه اطهار علیهم السلام است که روند فعالیت و اثربخشی آن را سرعت می بخشد.
  • ن. طباطبایی IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    0 0
    به عقیده غربی ها اگر می خواهید بر مردمی مسلط شوید اول از همه خانواده را از هم پاشید و این کار تنها با به لجن کشیدن زن خانواده امکان دارد. در کشور ما زن مقام دارد همان طور که اسلام می خواهد، موفقیت زن مسلمان و تربیت فرزند صالح تنها در سایه عفاف و حجاب میسر است و بس. دشمنان این حقیقت را کشف کرده اند ولی تو خواهر خوبم هنوز کشف نکرده ایی. اگر ایران مردانی غیور داشت و دارد به خاطر این بود و هست که از دامن زنان مومن به عمل آمده اند. برای همین اگر زن و مقام زن (مادری، همسری وخواهری) از بین برود دیگر رزمنده نیرومندی نخواهد بود و مردان کشور به زانو در خواهند آمد و کشور را تقدیم غرب می کنند مراقب مکر و حیله دشمن باشیم.
  • امیر IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    0 0
    سلام من طلبه پایه نهم هستم خداوند توفیق داد امسال جهت تبلیغ ۱۳ ذوز نوروز رفتم راه آهن که ایام شلوغ مسافرت بود..خلاصه بگم جهاد بزرگ میخواهد
  • زینبیون IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    0 0
    سرزمینمان ایران با ایمان نفس میکشد و با شهادت جان تازه می گیرد فرهنگ غرب برای نفوذ خود می داند که پوشش و عفت زن مانع اوست مسئولین بدانندما بغض در گلو داریم چه فیلم ها و سریال هایی که ساخته نشد مگر در تحقیر حجاب زنان مومن و محجبه کشورم جهاد اکبر می کنند با وجود فضای مسموم حتی در ادارات دولتی ، آموزش و پرورش ، دانشگاه ها و... علیه این پوشش مقدس ، باز هم افتخارشان بر فرهنگ فاطمی ست اگر دغدغه هست در این زمینه کار شود نویسندگان فیلمسازان ، روانشناسان ، مبلغان با ذوق باید وارد شوند و کار جهادی کنند
  • من IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    0 0
    باسلام واحترام،به نظرم در دلیل تبلیغ حجاب از راه دلیل مهربانی ورحم به سایرین،ازجمله هم جنسان خود اون خانمها که زندگی شون تحت الشعاع رفتارهای اونا قرارمیگیره ودچارتبعات میشه،ویا آقایون و پسران جوان که به فساد وشهوت طلبی کشیده میشن ویاخانواده هایی که بیچاره میشن به عنوان تبعات اشاره کنین،نه وجوب بخاطر قانون وشرع.یعنی بگیم اگه شما مهربان هستین بدونین که این کارشما بی رحمی وبی انصافی درحق خانواده های دیگه وخانمها وجوانان دیگه هست.مسلما هیچ کس نمیگه برام مهم نیست که به کسی آسیب وارد کنم
  • فاطمه IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    0 0
    سلام.باید از افراد نخبه با تقواو بسیار خلاق و روانشناس که که درد مردم را میداند ،کمک گرفته شود میتوانید به کانال آسمان مفرح امید مراجعه بفرمایید.اقای دکتر محسن صادقی دکترای روانشناسی
  • حدیث گودرزی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    0 0
    با عرض سلام وتبریک عید سعید فطر ،حجاب و پوشش وحیا برای بالا بردن ارزش و بروز کمالات انسانی زن ودستور از طرف خداوند است .
  • علی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    0 0
    سلام علیکم به نظرم برای ترویج حیا، عفاف و حجاب، ابتدا باید از مدارس دخترانه شروع کرد. اول باید پرسش‌ها و شبهات این قشر از زنان جامعه به بهترین نحو پاسخ داده شود. و این کار به دست نیروهایی زبده‌ای از خواهران طلبه که اشراف کاملی بر روی مسائل دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارند، میسر است. در کنار این اقدام باید به کارهای میدانی در سطح شهر پرداخت. در این مرحله نیز باید با تمرکز بر روشنگری و تبیین مسئله حجاب، پاسخگوی سوالات و ابهامات این مسئله، در میان اقشار مختلف جامعه بود. در هر صورت عمده‌ترین کار بر دوش خواهران طلبه می‌باشد که باید حضوری فعال و مستمر در مدارس و مراکز مهم شهر در جهت تبیین این مسئله خطیر داشته باشند. به امید فراگیر شدن حیا و حجاب فاطمی در میان تمام بانوان سرزمینم؛ إن شاءاللّه
  • بی نام IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    0 0
    سلام علیکم اخرین پیامی که براتون فرستادم نظرم تغییر کرد (در مورد پلمپ در پی کشف حجاب، و تهدید به پلمپ اموزشگاه دخترانه) اون اموزشگاه یه خدمه اقا داشت و ممکنه همسر یا ودر شاگردا توش رفت و امد کنن. متشکرم
  • حمیدرضا IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    سلام‌وخداقوت‌به‌همه شماغیورمردان ایرانی،ان شاالله‌باهمت همه مردم ومسئولین انقلابی ،این معضل اجتماعی رفع خواهدشد
  • فاطمه مهدی‌پور IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 1
    با سلام و خداقوت خدمت شما عزیزان؛ متاسفانه مدتی است که شاهد برخی بی‌حجابی‌ها در سطح شهرهای خود هستیم که خیلی درداور است. بسیاری از این عزیزان اهل نماز و روزه و ... هستند. دشمن از طریق فضای مجازی بیشترین ضربه را بر جامعه ما وارد کرده است. این‌ها همه خواهران ما هستند. وظیفه تک‌تک ما است تا از سر دلسوزی (نه به دید یک دشمن) از اطرافیان خود شروع کنیم و مسئله حجاب که حتی نیاز به اثبات دینی ندارد و بدون اوردن اسمی از اسلام و خدا و پیغمبر (ص) قابل توجیح است را متذکر شویم. هر یک از ما در هر محیطی که فعالیت می‌کنیم وظیفه داریم روشنگری کنیم تا در ان دنیا نزد حضرت زهرا (س) و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) شرمنده نباشیم. ان شاءالله بتوانیم خدمتگزار اسلام و مسلمین باشیم.
  • عبداللهی IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    زن مسلمان ایرانی نماد حیا و عفت است
  • اسلامی IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    پویش اسلامی
  • مهرنساء IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام برای رفع این مشکل بی حجابی قبل از همه عوامل بازدارنده و جریمه لازم است که یه بسیج همگانی برای آموزش کل جامعه برنامه ریزی و اجرا شود که این امر نیاز به نیروهای متعهد، صبور وعالم دارد. 1_کارآفرینی و جذب جوانان با حقوق‌‌ و مز‌ا‌یای مناسب مخصوصاً برای آقایان 2_ ممنون الخروج کردند خاطیان حجاب برای خانمهاو عفاف آقایان 3_سختگیری در مورد حجاب خانمها نباشد، به پدران این خانمها یا همسرانشون هم تذکراتی باشد. 4،_خانه های مبله، خانه های بوم گردی و گردشگری، کافه ها، کاف شاپ مراکزی هستند که باعث ترویج روابط ناسالم هست بدلیل عدم نظارت. لطفا به این موارد هم توجه شود.
  • مهناز IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    بی حجابی منجر به بیحیایی و فساددر جامعه هست پس باید از ریشه حل شود به نظرم در جامعه ای که حجاب رعایت شود فساد اخلاقی تا حد زیادی ریشه کن میشود ....
  • سیدمحسن IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    حیامربوط به زن ومرد هست ونمی توان انرافقط مربوط به یک جنس ازانسانهادانست البته نقش مردان درعفت زنان نبایدفراموش شود وقتی مردان نسبت به پوشش زن ویامادرویا خواهرخودبی تفاوت می شوندجامعه دچاربی حیایی می گردد.
  • Mousavi IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    مردم ایران همیشه حیاء و غیرت داشته‌اند، ان‌شاءالله با زبان نرم و فرهنگ‌سازی در کنار خدمت خالصه مسئولین شاهد گسترش عفاف و حجاب خواهیم بود. باید مراجع تقلید ،قوه قضائیه،ودولت مردان همه در این امر کاری کنند مردم دلشان از گرانی پر است فقط میخواهند یه مخالفتی نشان دهند اما متاسفانه نمیدونند با این بی حجابی فقط خودشان ضرر میکنند دشمنان ایران را دلشاد
  • سهرابی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    1 0
    من حامی زن باوقار و محجبه ایرانی هستم 🧕
  • محمد هادی IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    با سلام و احترام بی حجابی زنان نشان از بی غیرتی مردان ما دارد که این جای بسی تاسف است . اعلام همگانی و سپس جلوگیری از ورود افراد بی حجاب و بد حجاب در تمامی مرکز و ادارات دولتی بدون استثنا و شرط ، همچنان که در غرب از ورود افراد با حجاب جلوگیری می شود
  • ابراهیمی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    1 0
    حیا وعفاف حافظ پاکدامنی ما و فرزندان ماست لطفا علیه بی حجابی وترویج بی حجاب برخورد سختی انجام بدید
  • م IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    خانمها کار خودتون و باجیایی سخت نکنید تنوع طلبی مردانمان چشم چرانی هاشون بعد افت میشه میفته به جون زندگی هامون. تورو خدا بی تفاوت ننباشیم به این بی حیایی. دودش به چشم هممون میره. اقایون شما میتوانید با بی اعتنایی کردن به یک بی حجاب اونو جمعش کنید. تذکر کوچیک اقایون بهتر جواب میده یاعلی
  • اسراوزهرا IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    من دو دخترم تا جان در سینه داریم مراقب حجابمان هستیم چون از حضرت زهرا سلام الله علیه به ما ارث رسیده از بانوی صبر و استقامت عمه جانمان زینب کبری سلام الله علیه .پس شمارا قسم می‌دهم مراقب بد خواهان چشمتان باشید هر چیز را باور نکنید زن به غیراز ایران در کشورهای خارجی ارزشی ندارد آینده دختران کشورم به حیا وغیرت مردان نیاز دارد.انشاالله با ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به وقوع خواهد پیوست.
  • سمانه IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام حجاب یک امر شرعی و اجتماعی هست و باید رعایت شود کسی که احترام نمیذاره باید باهاش برخورد بشه چون خیلی از زندگی ها داره به هم میخوره فقط به خاطر نبود حیا و عفت ونداشتن غیرت آقایون، پس باید جدی برخورد بشه
  • سرباز گمنام IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام تو رو خدا مانع حضور والدین با حجاب نا متعارف در مدارس بشید اخه بعضی ها واقعا عروسی هم دیگه اونجور نمیرن متاسفانه تو مدارس اینطور ظاهر میشن و باعث بد شدن فضا میشن
  • پیری زاده IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    اول وزارت ارشاد از سلبریتیها شروع کنه عفاف وحجاب به سخره گرفتن و مملکت ارث پدریشون میدونند تو این شرایط که این افراد معلول الحال یله ورها هستند گیر دادن به جونها کارساز نیست اول از ریشه فساد شروع کنید
  • ملکی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام. پیشنهاد دارم اول اینستاگرام با مدلهای بد پوشش برخورد شود و برخورد قاطع داشته باشند صفحه مجازی هنرپیشه های زن کنترل شدید شود که اکثرا تبلیغ بی حجابی زندگی بی قید بند خوشگذارنی سگ بازی به جای فرزند اوری هست برای تولیدهای. ها قانون دوخت مانتو ها با دکمه و آستین بلند باشد چون تا لباسهای جلو باز نباشد کمتر کسی خودش می رود به خیاط بدهد بدوزد و اینکه وقتی مد جامعه مانتو پوشیده باشد اکثرا رعایت میکنن نشان دادن زندگی زنان اروپا که در سنین میانسالی هم باید کارکنن هم کسی بهشون احترام نمیزاره چون نه زیبا هستند و نه از سالمندان احترام بعمل میاید و این نتیجه سبک زندگی غربی اس که تا زمانی که زیبا هستی و اندام و مدل جنسی زیبا داری همه خواهان هستند و زمانی که پیر میشوند نه فرزند نه خانواده در سرای سالمندان یا در تنهایی عزلت زندگی میکنند
  • مریم IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    توروخدااین بی حجابی وبی حیایی هاراازجامعه جمع کنیدولی بازبان خوش نه باخشونت وکتک اینقدروضع خراب شده زن خجالت میکشه به هم جنس خودش نگاه کنه معلم های مدرسه بعض هاشون باناخن بلندلاک زده ووضع خراب به بچه هادرس میدن وروی بچه هاهم تاثیرگذاشتن تومتروومدرسه ومکان های عمومی راه شون ندین تامجبوربشن درست بشن لباس فروشی های که لباس غیراسلامی میفروشن وتولیدی هایی که این لباس هاراتولیدمیکنن پلمپ کنین
  • شیوا IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    من کاملا با قانون عفاف و حجاب موافقم
  • بهرامی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    باسلام چادرازحضرت زهرا سلام الله علیه وآله است و پوشش کامل برای زنان است.زنان باید پوشش کامل و حیاءوعصمت وحجاب وآبروداشته باشندومردان بایدغیرت وحیاءداشته باشندتااسلام زنده وپابرجابماند
  • کریمی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    حجاب و حیا ،،که نباشه ،،فساد زیاد میشه و خانواده ها ،از هم پاشیده میشه و سست میشه ،،،و بیشترین قشری که آسیب میبینن ،قشر نوجوون ها و جوون ها هست دختران در معرض تجاوز و فساد و ،، قرار میگیرن به خاطر بی ولنگاری که مد شده ،،پسران جوان هم چقدر تحمل این خودنمایی های جنسی در خیابان داشته باشن ،،به مردم آگاهی داده بشه و برخورد قضایی بشه با کشف حجاب ها در خیابان
  • مریم IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    مشکلات ما از بی حیایی مردان است بعضی از مردان به خاطر بی حیایی زنان خود نمی توانند به خاطر مهریه وار این طور مشکلات با زنهایشان کنار بیایند باید در قانون اصلاحاتی صورت بگیرد تا زنان بی حیا نتوانند از این موضوع سوع استفاده کنند
  • شاپرک IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام . اصالت زن مسلمان عفت اوست و حجاب مهمترین رکن آن است .
  • زهرا IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    حجاب موجب آرامش ذهنی و روانی جامعست به نظر من که یه خانم ۲۹ ساله هستم باید باشه
  • اسماعیل آهنخای IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    زن ایرانی اصیل ترین درتاریخ کره زمین هستن و به نظر من باید اصالتشون حفظ بشه واقعا حیف که یه عده غرب زده جامعه رو متشنج کنند باید با ارامش با بدحجابی برخورد بشه که باز دچار مشکلات قبلی نشیم زنده باد دختران سرزمینم ایران جانم فدای رهبر عزیزم🌷🌷
  • سالارسالاری IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    برای جلوگیری ازترویج بی حجابی برخوردصریح وقااااطع باسلبریتی های بدحجاب وبی حجاب به عنوان سردمداران می باشد
  • هستی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام واقعاً به صورت جدی و عاقلانه باید جلوی بی حجابی گرفته شود و این نه تنها از طرف مردم بلکه بیشتر از طرف دولت و اصناف و بازاریان و تولید کنندگان لباس و ... باید باشد.و حجاب نه تنها یک امر شرعی واجب بلکه ی قانون در کشور ماست و کسی حق ندارد در اجتماع و در بین مردم قانون شکنی کند اون هم به صورت علنی
  • الهه رمضانی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    حجاب نشانه عزت وبالندگی زنان ماست ماهمانطورکه درزمان کروناماسک رادرامکان عمومی ودولتی اجبارکردیم بایدحجاب روهم دربانکها وبیمارستانهاو...اجبارکنیم ودرموردمضرات بی حجابی وارزش حجاب دردبستانهاودبیرستان جلسات وهمایش های گوناگون برگزارکنیم تااین امرواجب نهادینه شود
  • افسانه IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    کسانی که با زبان نرم و عزیزم و آیه و قرآن و قانون حجاب و حیای خود را رعایت نکنند باید به شدت برخورد کرد و جریمه های سنگین و برخوردهای فیزیکی هم لازمه
  • فاطمه FR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    بهترین کار،همان که انبیاء الهی انجام دادند.انها هموطن ماهستندواکثریت معتقدبه خداورسول...روش اگاهی دادن،باروشهای محبت بسیارجوابگوست.بنده حاضرم به پاهای ایشان بوسه بزنم تادلشان نرم شودودل فاطمه زهرا رابا حفظ حجاب شادکنیم.الان ما در وقت حساسی ازتاریخ هستیم.هرچه جدب بیشتر شیاطین مایوس تر. پس نرمش ومحبت قهرمانانه شعارماست برای هموطن جاهل وغافل اما خداپرست
  • E farahani IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    مام عاشق حجابیم و شخصا خودم باحجابم وهمه جا تبلیغ حجاب رو میکنم اما بااین گرونی ک ماداریم چجوری میشه چادر یک یا دوملیونی خرید برباعثو بانیش لعنت لباسای باز و بی بندوبار انقد ارزون و لباسای پوشیده انقد گرون اونوقت دم از با حجابی میزنیم واقعا خسته شدیم به هر دری می‌زنیم کوبیده میشه تو صورتمون
  • رشیدی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام به نظر من باید به تمامی ارگان ها دولتی وغیر دولتی تمامی مغازه ها وسوپر مارکت ها دستور داده شود که به خانم های بی حجاب اصلا خدمات داده نشود ومغاز ها چیزی بهشون نفروشند
  • عظیم قاسمی IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    آنکه حیا ندارد دین ندارد
  • فاطمه قاری حقیقت IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام علیکم خواهش می کنم خواهش می کنم جلوی این بیحجابی ها وبی حیایی هارابگیریدخون شهدا دامان همه ی مارا می گیردماشهیدندادیم که این زنهاودخترهای بی حیاراببینیم.
  • مرضیه IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    حجاب مایه ی آرامش زن و خانواده و جامعه است. باعث ایمنی زن و باعث ظاهر شدن شخصیت خاص وی نه زیبایی جسمانی اش
  • آزاده IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    1 0
    بنده معتقدم اول باید از سلبریتی ها شروع کرد اونها هستند که بی‌حجابی رو ترویج میدن آخه شما برین فیلما وعکساشونو ببینین یکیشون حجاب ندارن والا بلا اینا ی مشت مفت خورن که توبرشونو پر کردن حالا فکر میکنن کی هستن به خدا قسم ی عده از جونا تمام عمر وزندگیشونو گذاشتن پای درس تا دکترا پیش رفتن الان کار ندارن ی عده هم با پارتی رفتن شدن بازیگر حسابی خوردن حالا دارن جبران میکنن
    • فاطمه IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      0 0
      درست میگید شما واقعا بازیگرای ما دیگه از حد گذروندن اونا با معرفت این مردم به اینجا رسیدن ولی واقعا بعضیاشون دارن در حق این مردم بی معرفتی میکنن
  • زارع IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    ان شاالله خدا به ما رحم کنه و دشمنان اسلام رو نابود کنه
  • یا زهرا سلام الله علیها IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    با سلام به عقیده غربی ها اگر می خواهید بر مردمی مسلط شوید اول از همه خانواده را از هم پاشید و این کار تنها با به لجن کشیدن زن خانواده امکان دارد. در کشور ما زن مقام دارد همان طور که اسلام می خواهد، موفقیت زن مسلمان و تربیت فرزند صالح تنها در سایه عفاف و حجاب میسر است و بس. دشمنان این حقیقت را کشف کرده اند ولی تو خواهر خوبم هنوز کشف نکرده ایی. اگر ایران مردانی غیور داشت و دارد به خاطر این بود و هست که از دامن زنان مومن به عمل آمده اند. برای همین اگر زن و مقام زن (مادری، همسری وخواهری) از بین برود دیگر رزمنده نیرومندی نخواهد بود و مردان کشور به زانو در خواهند آمد و کشور را تقدیم غرب می کنند مراقب مکر و حیله دشمن باشیم.
  • غلام حسن حسین نژاد IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    غیرت شعیه ایرانی تاب و تحمل بد حجابی رو نداره وعژت و شرف ما دفاع از ارزشهای اسلامی است وما اجازه بی بندباری وبی غیرتی رو نمی دهیم و تا آخر پشتیبان ولایت و ایران هستیم، چو ایران نباشد تن من مباد
  • . IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    توروخدا به گوش مسئولین برسونید که مقابله کنن با بی حجابی ها
  • رام IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام وقت بخیر خدا قوت... پیشنهادم این است اگر جامعه ایران الان به این وضع در آمده بر میگرده به الگو قرار دادن و الگو شدن هر بی سروپایی در جامعه میباشد که دختران نجیب ایران واقعا بعضی هاشون نمیدانن که چه کسی را الگوی خود قرار دهند مثلا میرن توخیابون میبینن یک فرد شاخصی در خیابون به شکل آنچنانی رفت آمد میکنه یایک بازیگر در سینما ودر تلویزیون ویا در خیابون ویا در فضای مجازی به شکلی رفتار میکنه این دختر هم به خیال خودش چون در تلویزیون ویا در خیابون و فضای مجازی ایران داره دومنظوره رفتار میکنه پیش خودش فکر میکنه پس این کار خوبی است و اون هم آن طوری عمل میکنه بی خبر از قانون و اون بی حیائی که دنبالش میاد.. پس اول باید اگر برخورد قانونی میشه از اون الگوهایی که در جامعه دارن جولان میدهند و روز به روز دارن افراد را گول میزنن به گروه خودشون اضافه میکنن اگر بااین الگوها برخورد بشه رفتارشان را درست کنن بقیه هم درست میشن به حول الهی انشاالله..
  • محمود سلمانی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    این سر لخت در زمستان تن لخت می شود در تابستان
  • ناشناس IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام از نظر من حجابی که از روی اجبار باشه! دینی که تو رو برای قبول کردنش مجبورت کنن فایده ای نداره! تو بیشتر ازش زده میشی! حجاب فقط چادر و روسری که جوری سرت کنی موهات دیده نشه نیست ! به عنوان یه دختر معتقدم میتونی بدون اینکه روسری سرت کنی یا چادر بپوشی! جوری لباس بپوشی که هیچ جای بدنت معلوم باشه! من خودم با آرایش کردن خانوما مخالفم اللخصوص غلیذ و دلربا😐 چرا عیبی نداره یه رژ ملیح و کم رنگ جوری که معلوم نباشه بزنی یا کرم بزنی صورتت عیبی نداره که الانم حق میدم اگه حجاب رو اجباری کنن چون هنوز فرهنگ و سطح شعورمون در حدی نیست که بخواییم حجاب رو اختیاری کنیم با کمال تاسف!!!!
  • فاطمه IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    بابی حجابی باید برخوردکرد
  • ماه تابان IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    با سلام و درود به امام عصر عج و مدیرمحترم بزرگترین گام برای ترویج حیا ۱_آموزش مبانی اسلام عزیز به مدارس درهمه مقاطع بصورت واحددرسی بخصوص مهد کودک هاست و چه بسا دوره های زودتر از مهد آموزش به مادران دربیمارستان موقع تولد ۲_و به والدین آنها بصورت آموزش خانواده ۳_ مربی فقط وفقط علمای بزرگ باشند ۴_ همراه با صدورگواهی آموزش مربی ورزیده درهمین دوره های آموزشی ۵_یادمان باشد تزکیه مربی مهم تراست و موجب ابلاغ کامل آموزش وپیام حیا میشود ۶_ادارات خصوصی بصورت دقیق باید مورد آموزش قرار گیرند ۷_همزمانی شروع آموزش که هیچ طیفی جا نماند مبانی اسلام عزیز بصورت داوطلبانه نباید آموزش داده شود بلکه آموزش جهت استخدام و قبولی در دوره مدارس و... ۸_ درمرحله بعد آموزش از بیمارستانها موقع تولد نوزادان شبیه امرمهم غربالگری ،ضرورتا باید اجرا شود &&تزکیه تزکیه تزکیه افراد بانی این طرح و مربی الزامیست یعنی رکن اساسی ست&& زیرا مربی طاهر واهل تزکیه قابلیت تاثیر صددرصدی دلرد درغیراینصورت فقط ظاهرسازی میشودو سرمایه گذاری مالی انسانی و وقت و بودجه هدر میرود
  • فلاح IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    تاریخ ایران قبل از اسلام هم بیانگر حجاب وپوشش کامل زنان وحتی مردان را داشته و آثار بر جا مانده از این فرهنگ نیکو در جای جای وطن مشاهده میشود ،نقش حجاب در تحکیم خانواده وامنیت جامعه آنقدر مهم بوده و هست که جوامع غربی برای از بین خانواده و جامعه تصمیم به نابودی آن گرفتن ومیخواهند زن نقش ابزاری داشته باشد ،در حالی که زن در جایگاه مادر بهترین عملکرد واختیار را دارد ،زن محور خانواده است و خانواده محور جامعه ،پس عفت وحیا در زنان مهمترین عامل برقراری نظم و آرامش وامنیت است
  • فهیمه IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    زن ،با حجاب،حیا و عفت خود زندگی و خانواده خود را نجات میدهد و مرد هم با غیرت خود
  • فاطمه IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام علیکم حجاب یعنی وقار حجاب یعنی عصمت حجاب یعنی شخصیت حجاب یعنی امنیت حجاب یعنی تمام زندگی یک بانو نظر شخصی در مورد حجاب نیست حجاب درکتاب آسمانی ما سفارش شده است ومخصوص بانوان تنها نیست حجاب برای آقایون هم هست وسر پیچی ازحجاب یعنی سرپیچی از دستورات قرآن واهل بیت علیهم السلام نعوذبالله خدایا به نورانیت قرآن واهلبیت فرزندان ما را هدایت فرما آمین یا رب العالمین
  • فضل الله حیدری IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    همانگونه که خورشید زیبایی خود را هنگام پوشاندن ابرها از دست نمی دهد، زیبایی شما در هنگام پوشش حجاب محو نمی‌شود
  • طباطبایی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام لطفا روی فرهنگ سازی حجاب کارکنید ونگذارید خون شهدا پای مال شود
  • محمد امینی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    کاری خوبیه اگر حمایت بشه
  • مرضیه IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    باید برای رضای خدا و آینده بچه ها پیگیری کنیم
  • قصر IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    باسلام با توجه وضع پیش آمده ابتدای امر بایستی حتما حتما حتما قانون سفت ومحکم که بازدارندگی داشته باشد توسط مجلس صورت گیرد تمام ۱۸ارگان مسول پای کار آیند در غیر اینصورت برخورد با مدیران جریمه های سنگین شکل گیرد جمع آوری لباس‌های نامتعارف از مغازه ها وتولید لباس حجاب در کشور و...
  • قصر IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    بیشتر تشویش اذعان عمومی وتحریک جوانان سلبریتی های مواجب بگیر غرب هستند که مردم را فدای خواسته ولذتهای دنیوی خود کرده اند از قوه ی قضائیه تقاضا ی اشد مجازات برای این افراد را دارید تا دیگر به خود اجازه ندهند کشور ودین مارا به سخره بگیرند
  • نفس IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    من مطمینم بسیاری از دختران کشورمون که در دام بی حجابی افتادن از اثرات فردی و اجتماعی منفی این کار در زندگی خودشون و بقیه اطلاع ندارن و نمی تونن چه ضربه ای به خانواده ها می زنن که بی شک آتش آن دامن همه رو می گیره اگه به دادگاه های خانواده سری بزنید بیش از هشتاد درصدطلاق ها مربوط به خیانت می شن که ریشه در گسترش بی حیایی و بی عفتی در جامعه دارد که شبکه های اجتماعی دلیل اصلی این موضوع در حامعه ما هستند نمی دونید بچه های این خانواده ها چه صربه هایی خوردن و می خورن
  • سمیه IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام. پویش خوبی است زمانی که بتواند تبیین کند و اهمیت موضوع را برساند تا همه به پا خیزند .
  • وحید IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام به نظر من باید از تولید کننده و وارد کننده شروع بشه؛ وقتی آنها محدودیت و تحت نظر باشند، کلی از مشکلات حل میشه. الان در بازار یک لباس مناسب نمی توانی پیدا کنی( با مروجین برخورد کنین)
  • زهرا IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام ممنون از دلسوزان منم عقیده دارم اول باسلبریتی ها برخورد شود که هم در جامعه و فضای مجازی جولان میدن اگه با هنجارشکنان برخورد نشود بی حیایی و بی حجابی به سنین پایین تر خصوصا مدارس کشیده می شود
  • زمانه شعبانی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام به نظر من حجاب شخصیت یک خانم است ویک امر الهی است وباید به خانم هایی که باحجاب هستند احترام گذاشت وانهایی بی حجابی می خواهند برخورد کرد چون باعث فساد در جامعه میشوند
  • جلال IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    حجاب واجب است وپوشش لازم عذرخواهی میکنم شیعه مسلمان وایرانی نبایدعریان باشد حیوان عریان است
  • منتظر مهدی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    با سلام. حجاب یک مسئله اجتماعی هست که در قرآن هم به آن تاکید شده. وقتی که ما در کشور اسلامی این همه مدل لباس نامتعارف در بازار داریم چطور انتظار داشته باشیم که زنان و دختران ملت عزیز ایران پوشش مناسبی داشته باشند. در این زمینه هم باید کار فرهنگی و اسلامی انجام بشه. وقتی در بازار شلوارتنگ کوتاه و پاره و... فراوان هست وقتی مانتو کوتاه و جلو باز بازار رو در اختیار داره. باید این مسئله هم حل بشه. ان شاء الله که به این زودی زود این موضوع حل بشه.
  • احمدی IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    باید بجای خشونت زیاد با ملایمت ولی صِور باهاشون حرف زده بشه و تا قبل اینکه همچی رو طبیعی کنن جلوشون گرفته بشه!!- با سخت گیری قانونی بجا برخوردفیزیکی!
  • جمشید IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    با سلام و عرض ادب و احترام همانطوری که رهبر معظم انقلاب در مراحل مختلف به آن اشاره کرده اند حل مسائل مختلف با مشارکت همه مردم سریعتر انجام می شود اگر آگاهی مردم اضافه شود دشمن مثل همیشه طرد و شکست میخورد
  • سیده مرضیه IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    بلید با بی حجابی مبارزه بشود
  • معصومه IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام برای مادران وزنان ودختران ایران عزیزمون فکر کنن مشئولان نامحترم فرهنگی کشور که ابن بلای خانمان‌سوز را در کشور شهدا پیاده کردن دلم به حال خودمان‌میسوزد که اگر امر به معروف کنیم‌عذاب میکشیم اگر نکنیم‌دچار عذاب الهی میشویم
  • zarezade IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    بایویش حیا موافقم
  • محبوبه‌علیایی‌نژاد IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    بسیارعالی
  • رضا IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    ما باید توجه داشته باشیم که خداوند انسان را دو بعد آفریده یک بعد روحی و عرفانی هست و وظیفه آن عبادت کردن مب اصد مانند ملائکه و بعد دیگر که فقط برای خورده و خوابیده و جنسی مباشد که بعد حیوانی هستش ، اگر بعد روحانی بر بعد حیوانی قلبه کند انسان از از ملائک بالاتر می رود ولی اگر بعد حیوانی بر بعد روحانی قلبه کند ، از حیوان پست تر می شود. تاریخ را مطالعه کنید همیشه مردم ایران چه زن و چه مرد ایرانی همیشه دنبال مسائل روحانی و عرفانی بوده و هستند. نباید اجازه بدیم یک عده قلیل سعی بر از بین بردن این ارزشها باشند. مردم باید آگاه باشند و اجازه ندن مسئول یا افراد حیوان ضفت این ارزصها را از ما بگیرد.
  • الهام IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام ،اولین راه اصلاح مدل لباس که دولت برا تولیدی قانون بزاره ،مانتو جلو باز بدون دکمه ،مانتو که بالاتنه اندازه یه خانم بزرگسال ولی قد اندازه یه بچه هفت ساله،شلوار ها هم مثل مانتو کمر اندازه بزرگسال قد اندازه بچه،شلوارهای پاره پوره که نمیدونم هدرف پوشییدنشون چیه، بزرگترین عامل بی حجابیه ،اگه دوخت لباس اصلاح بشه ممکنه عامل صددرصد ی نباشه ولی خیلی مهمه ،هخیلی خانواده ها هستن تو روستا یا شهرهای کوچک چون لباس مناسب پیدا نمی کنند مجبور به خرید لباس نا مناسب میشن وکم کم رو بچه تاثیر می‌زارن وبرا خودشونم عادی میشه. من اینا را به وفور دیدم
  • امیرمحمد IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    حجاب یعنی عشق به خدا،حجاب یعنی مروارید داخل صدف
  • حبیبه IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام به نطر من برای مسئله حجاب اول باید از ادارات دولتی شروع کرد بیمه ها بانک ها بیمارستانهای دولتی اصلا وضع حجابشون خوب نیست
  • مجید IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام به گفته دوستامون همین قدر که حجاب خانم ها مهمه رعایتش برا مردها هم مهمه - یه فکر هم باید برا تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک نامتعارف بشه
  • زهرا حسینی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام شما رو بخون شهدا قسم میدم این بیحیایی وعفتیو بی غیرتی وبیجابی رو جمعش کنید چطور میخاین جواب شدارو بدین
  • بنده خدا IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    فقط می‌خوایم که به پلیس این اجازه داده شود و موظف شود که از آمرین به معروف حمایت کنند تا ببینم بی حجابی در کشور می ماند تنها راه مقابله برخورد قضایی و امر به معروف و نهی از منکر است
  • ثریا میرمعصومی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    به نظر من باید هر چه سریعتر جلوی بی حجابی گرفته شود به روشی که دشمن هم سوء استفاده نکنه.وضعیت بی حجابی در جامعه واقعا نگران کننده است.
  • مهری IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    پوشش زن ایرانی رادرزمان قاجار ببینید بزرگان حجاب داشتند اما رضاشاه ملعون حجاب به زور ازسرزنان ما کشید لطفا نظام فکراساسی وقاطعی دربرابر این بی بند وباری داشته باشند تا بیش ازاین خانواده شهدا وعموم مردم معترض وناراحت نشدند
  • سیده فاطمه IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    بنظر من این سلبریتهای یاوه گوی و کاشف حجاب داخل کشور رو جمع کنن و اونایی که خارج از کشورن رو به هر طریقی مثل انسداد حساب، توقیف اموال و یا اینکه دیگه صدا و سیما با اینا همکاری نکنه که از مال ملت و دولت و نظام میخورن و جفتک میندازن، راحتتر میشه روی مردم کار فرهنگی کرد
  • مهدی افشاری IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    حجاب واجب شرعی می باشد بماند حجاب قانون است باید رعایت کنیم
  • ,,الهه IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    حجاب به عنوان وقار زن واجب و در قرآن امده سوره نور و نسا و سرپیچی از این کمک به فساد در جامعه خواهد شد و طبق قانون جمهوری اسلامی سرپیچی از اون برخلاف قانون ماست .باشد که زنان کشورم همه از قرآن و قانونمان حتااز حمایت و امر به معروف کنن.تمین
  • احمد IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    همه در برابر عفت وپاکدامنی خانم ها مسئولیت داریم.هم مردها وهم زنان باید رعایت کنند
  • امیرحسین IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    خداهمشونوب راه راست هدایت کنه اینجاکشوری هست ک شهیدداده ب حرمت خون شهدابایدحجابمون مثل حضرت فاطمه باشه تااون دنیاازماراضی باشن
  • زهره IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    خداوند اجرتون بده کار بسیار عالی بود که انجام دادید
  • سیمین IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام وضعیت کنونی خیلی ناراحت کننده است نمیدونم به کجا میربم اینها همه به کنار چرا غیرت مردان ایرانی هم از بین رفته نگاه میکنی مرد با زنش تو خیابون قدم میزنن اینقدر حجابش خرابه آدم شرم میکنه اگر بی حجابی تمدن است حیوانات متمدنترینن
  • زهرا IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    باسلام لطفا مسولین مخصوصا وزارت کشور به همه ادارات حجاب اجبار کنند متاسفانه خانمهای شاغل در ادرات حجاب رعایت نمی کنند اول باید با این افراد برخورد بشه با کلی آرایش و مقنعه وسط سرشون هست و با ناخن بلند زننده چرا باید با اینا برخورد نشه
  • عمادی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    کسی که حیا ندارد ایمان ندارد.امام جعفر صادق(ع) حیا تمام دین است.رسول مهربانی(ص) پاکدامنی مرد به اندازه غیرت اوست. امام علی (ع)
  • الهی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم ما باید توجه داشته باشیم که خداوند انسان را دو بعد آفریده یک بعد روحی و عرفانی هست و وظیفه آن عبادت کردن مب اصد مانند ملائکه و بعد دیگر که فقط برای خورده و خوابیده و جنسی مباشد که بعد حیوانی هستش ، اگر بعد روحانی بر بعد حیوانی قلبه کند انسان از از ملائک بالاتر می رود ولی اگر بعد حیوانی بر بعد روحانی قلبه کند ، از حیوان پست تر می شود. تاریخ را مطالعه کنید همیشه مردم ایران چه زن و چه مرد ایرانی همیشه دنبال مسائل روحانی و عرفانی بوده و هستند. نباید اجازه بدیم یک عده قلیل سعی بر از بین بردن این ارزشها باشند. مردم باید آگاه باشند و اجازه ندن مسئول یا افراد حیوان ضفت این ارزشها را از ما بگیرد.
  • حمید IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    بسم رب الشهدا اول باید از فروشگاه‌ها وتولید کنندگان و جلوگیری از فروش لباس‌های غیر عرف در بازارشروع کنند مانند آتش که از دامنه شروع به خاموش کردن می‌کنند.
  • یا سید الغریب IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    یه چیزایی رو نباید تو مدرسه و کف خیابونا یاد گرفت، باید سر سفرهٔ پدر و مادرت یاد بگیری مثل: حیا، شرف، نجابت، مردانگی، تعهد……
  • شریف صالحی مقدم IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    حجاب به زن شخصیت میدهد
  • فائزه IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    با سلام ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم ما اهل بیت و قرآن را داریم و خون هزاران شهید پای این انقلاب و اسلام بخصوص در بحث حجاب ریخته شده .زنان ما همیشه در طول تاریخ دارای حجاب بوده‌اند و مرد ایرانی هم نشانه غیرت است .حیف نیست با ترویج فرهنگ بی حیایی و بی عفتی در جامعه کشورمان را تبدیل به یک کشور غیر مسلمان کنیم .خداوند ما را با طینطی پاک خلق کرده قدر ارثیه مادرمان زهرا که این چادر است را بدانیم .ان شاءالله که بتوانیم گامی در راه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برداشته باشیم به یاری آقا امام زمان
  • مهیا IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام انشاءالله بساط بد حجابی برچیده بشه خیلی نگران فرزندانمون هستیم اصلا دلمون نمیخواهد تحت تاثیربدحجابی قشر بدحجاب قرار بگیرند
  • لیلا IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    خیلی خوبه این پویش رو دوست دارم من قبلا ها چادری بودم الان هم مانتویی هستم و شال میپوشم و چادری ها رو خیلی دوست دارم و از خانمهای با حجاب خیلی خوشم میاد همیشه احترامشون میگذارم
  • یاس IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    خدا کنه تر وخشک پای هم نسوزه یکی دیگه گناه کنه چوبش ۴تا بیگناه دیگه بخوره خدا همه رو براه راست هدایت کنه خدا مارو شرمنده شهدا نکنه ،
  • ش اکبریان IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    اصولا حکومت کردن بر مردمی که از هر قید و بند اخلاقی ازاد هستند آسان است دشمنان دین و قرآن در کشورهای غربی سالهاست اینو تجربه کردند حالا با کمک دشمنان داخلی میخوان همون روش رو پیاده کنن ولی کور خوندن و نمیدونن که سید و مولا حجت الله ولی عصر مهدی جان عنایت دارن و اجازه نمیدن به این هدف برسند.
  • بهزادمنش IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    متاسفانه بی حیایی در اجتماع از حد خود گذشته و این بنده حقیرصددرصد خواستار مقابله با بی شرمی و بی حجابی هستم بنظرم جریمه کردن برای این اشخاص مناسبه و در آخر قوه قضایییه بایدبطور جدی رسیدگی کند
  • ط IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    لعنت به بی حیا و بی حجاب
  • وحید IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام.اگر نوع پوشاک عرضه شده در فروشگاه ها با معیارهای اسلامی مطابقت یابد مطمئنا ۸۰ درصد مسائل مرتبط باحیا در پوشش (حجاب)حل شده و با کاهش مصادیق منافی عفت حیا و عفاف گسترش می یابد
  • خسروی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    باسلام به نظر من باید بسیج پاسذکار بیاد واز همه کسانی که علاقمند به همراهی هستند دعوت به عمل بیاد وباذمهربانی وفهمیدن اصل مسئله حجاب قابل حل است در مدارس هم درس محور بودن فقط ملاک است در طرح عفاف و حجاب اول معلمان توجیه وبعد دانش آموزان و والدین آموزش دیده واز ظرفیت والدین و طلاب نیز استفاده شود البته در طرح عفاف و حجاب همه جنبه ها و آسیب های اجتماعی درنظر گرفته شود و مصداق عینی و ملموس نشان داده شود. البته باید دانش آموزان پسر هم آموزش ببینند چون عفاف وغیره نیز کفه دیگر ترازو ست.
  • طاهره قدیری قوچان عتیق IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    مردان باغیرت زنان با حیا وحجاب دارند
  • دریانورد IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    من با بی حجابی مخالفم وقتی توی جامعه خانم های بی حجاب وبد حجاب رو می بینم واقعا دلم می گیره وفکر می کنم که هیچ کس آسایش روحی روانی نداره
  • محمد تقی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    با کارمندان خانم ادارات و سلبریتی ها برخورد وبا شوهران کارمند که خانمهای شان در خیابان بی حجابند تذکر شدید داده شودو برخورد شود قوه قضائیه هم جدی تر شود و جلو خلا ف شرع را بگیرد. از نیروی انتظامی و آمرین به معروف بشدت حمایت شود ومجلس به حساب انقلابی از لاک دفاعی و بیخیالی بیرون آید.
  • فدایی رهبرم DE ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    خدا خیرتون بده از دستگاه‌های دولتی شروع کنید خیابون آباد میشه
  • سهیلا جوادی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    خواهرم حجاب حفظ میکند شرافتت را
  • ج IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    بی حجابی، فقط مشکلات رو بیشتر می کنه. همین طور که می بینیم، تو این سالها که از حجاب کامل فاصله گرفتیم انواع آسیب های خانوادگی ، اجتماعی بیشتر شدن.
  • ایرج IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام.این بی بندوباری نتیجه چهل سال خیانت مجلس آموزش وپرورش صداوسیما ارشاد وعلمای جهت دار بوده وبرخوردکارشناسانه آگاهانه و برنامه ریزی شده و دلسوزانه را درمدت زمان نسبتا زیادرامیطلبد.
  • محمدی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    حجاب فقط دستور قرآن نیست . درتورات و انجیل هم دستور به حجاب داده شده و زنان مؤمنه یهودی و مسیحی با حجابند .مشکل فتنه گران حجاب نیست . هدفشان بی حیا کردن دختران ما و به فساد کشیدن جوانان ماست . کاری که سالها پیش با مسلمانان اندلس انجام شد و باعث شد آنها به زانو دربیایند.
  • فاطمه IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    ای کسانی که هر وقت حرفی از معصومین وسط میاد دم از کورش و ایرانی بودن خود می‌زنید کدام عکس از زنان ایرانیان اصیل بی حجاب و بی حیا بوده اند مرد و زن ایرانی همیشه غیرت داشته و ناموسش را در معرض دید نگذاشته
  • گمنام IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام، بی حجابی وبی بند وباری بیداد میکنه، مسئولان مملکت کجا هستن؟ چرا قانونی وضع نمیشه؟ خانمها الان که هوا گرم شده با تاپ ولخت دیده میشن، جواب خون شهدای ما واقعا اینه؟ مترو، پارک، مراکز خریدو.... افتضاح شده
  • الهام عینی IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    حیا نیمه گمشده ذات هر کسی است
  • زن ایرانی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    چه ساده لوح بودند زنانی که پوشش خودشون رو انقدر ارزان فروختن فقط کافیه یک مستند درست کنند و نگاههای الوده ی مردها رو به زنان بی حجاب و...به نمایش بذارن تا شاید اون دسته از زنها به خودشون بیان و بفهمن فقط قراره شکار نگاهها بشوند و شاید........ و بیشتر افسوس برای جوانهای پاکی هست که از جون خودشون میگذرن که بتونن ارزش عفاف و جایگاه زن رو حفظ کنن اما هزار افسوس که این جماعت نمیفهمند
  • حمیده IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    باسلام مشکل فعلی اینست ه دشمن تا اخرین هجوم که بی حیا کردن زنان و دختران و بی غیرت کردن مردان و پسرانمان هست پیش رفته و قبح همه چیز را با عادی سازی از بین برده و ما تازه بعد از ۴۰ و اندی سال میخواهیم حرف از حجاب و قوانینش بزنیم 🙄😔
  • صفدری IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    خواهش می کنم این بی حیایی رو جمعش کنید
  • ریحانه IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    زن نجیب ایرانی سرش بره حیا و عفتش نمیره
  • علی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    شاید این حرف من ربطی به حجاب نداشته باشد ولی بی ربط هم نیست چرا قانون مالیات بر عایدی اجرا نمیشه این ها پول هارشان کرده نه چیزی به نام انصاف ونه چیزی به نام حجاب قبول دارند قانون باید بازا دارنده باشد قانون از کجا آورده ای هم اگر اجرا بشه خیلی مسائل روشن وحل میشود
  • سمیه سورگی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    خدا خیرتون بده، ما با شماییم، انشاءالله مهدی زهرا دعا گوش شما دوستان🌺
  • محمد IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    باید امروز کاری کرد اگر امروز جلو بی حجابی و بهتر بگم بی حیایی یا بی غیرتی گرفته نشه دیگه جلو هیچ کدام از گناهان را نمیتوان گرفت مثل فحشا،طلاق ،تن فروشی،و...و به نظر من باید فقط با اجبار باشد مثل کمربند ایمنی و سرعت که تا پلیس نباشد اجرا نمیشود
  • زهره عبدی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    بایدحجاب هم قانون بشه.مثل زمانی که همه ماسک داشتن بدون ماسک هیچ مکانی خدمات نمی دادن الان هم بایدبه بی حجاب ها خدمات ندن
  • گودرزی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    با این شرایط به وجود آمده در جامعه اصلأ احساس آرامش ندارم واز مسولین خواهش میکنم که جلوی این بی حیایی و بی عفتی ها رو بگیرن
  • شیوا IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    با سلام خدمت شما عزیزان . مردم ایران نمونه اند و اکثریت مدافع اهل بیت و حجاب و اسلام و ولی فقیه .
  • فاطمه بشیری IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    به‌نظر من برای مقابله با بی حجابی بهتر است خدمات دولتی وبسیاری از خدمات عمومی به بانوان بی حجاب داده نشود مگر اینکه حجاب خود رارعایت کنند کسانی که حجاب رارعایت نمی‌کنند هشدار مبنی بر برخورد قانونی دریافت کنند
  • الهه هنر IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام حیا یه اصل و فرهنگ ایران عزیز هست و شوخی بردار نیست به نظرم عکس بگیرید از خانمهای با حجاب که تو سطح شهر دائما حضور دارن با چهره محو شده فقط مکان حضور و ماه رو ثبت کنید و با افتخار بنر کنید به دیوار شهر یه خانم مانتویی با حجاب کامل تا چادر بزارید باید این افراد انقدر عزیز بشن که کارشون پررنگ باشه به چشم مردم این اصیل زاده های خداجو رو خیلی قریون صدقه بریم فداشون شیم که پرچم حیا دستشون هست و تو صف اول مبارزه هستن عملی کلامی بدون هتک حرمت به احدی ممنون برای این پویش زیبا خدا قوت
  • حبيب الله امامي نمين IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    بنده و خانواده ام خواهان اجراي كامل قانون الهي حجاب در تمام سطوح كشور هستيم
  • بی بی رقیه حسینی IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    از سردار رادان این سردار با غیرت تشکر می کنم از قوه قضاییه در خواست می کنم که با این هنجار سکنی اجتماعی برخورد محکم شود البته پلمپ برخی از رستورانها و مجتمع خیلی عالی بود اما کافی نیست از گروه های امر به معروف و نهی منکر باید حمایت شود ایران سرزمین زنان عفیف شیر پرور است
  • سمیه IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    با عرض سلام به نظر من تمام افراد جامعه باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را آغاز کنیم و این واجب دینی ما مانند نماز و روزه است که وظیفه تک تک افراد جامعه است نه فقط وظیفه مسئولین وفلان سازمان همه ما باید احساس مسئولیت کنیم باید همه ما حداقل تذکر لسانی را داشته باشیم
  • م IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    1 1
    سلام عرض ادب و احترام . تو مدارس معلم ها واقعا تاثیر گذارند . معلم ها یی هستند که چادر نمی پوشند که هیچ ، حجاب هم رعایت نمی کنند . باید سامانه ای تعریف بشود که بدون شناسایی افرا د بتوانند گزارش رفتاری معلم ها. را به اموزش و پرورش بدهند . معلمی بود که تو کلاس به دانش آموزها گفته بود که خدایی اصلا وجود ندارد . مانتو مناسب اصلا تو فروشگاه ها وجود ندارد . کار فرهنگی لازم است . ابتدا باید مناطقی از کشور که هنوز از دست نرفته اند را حفظ کرد . فضای مجازی مخصوص نوجوان و کودک اولین اولوبت است و از اوجب واجبات است . بچه من تو قسمت تصاویر گوگل به راحتی عکس ها برهنه را سرچ کرده بود . می توانید امتحان کنید هر عبارت کزایی که بنویسد بدون هیچ فیلتر در قسمت تصاویر گوگل می توان پیدا کرد . باید مسجد فعال شود در طول شبانه روز . پیشنهاد می کنم که مساجد مهم سه شیفت بشود و اگر در طول روز باز باشند سازمان بیمه هر سه نفر در یک مسجد را بیمه کند .به عنوان سرایدار مسجد . ولی این مساجد مهم شهر ها در طول شبانه روز بار و محل تجمع مردم نماز گزار باشند .
  • jafarimahnagar@gmail.com IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    حجاب زینت اصلی زن است . ارزش و اعتبار زن است . حجاب رسم مادران فاطمه هست . بخاطر عاشورای حسینی حیا را حفظ کنیم.
  • یوسف IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    با سلام.اولا مرد ایرانی رو زنت و خواهرت و بجه ت غیرت داشته باش و اول با زبان خوب از خونت شروع کن.دوما از ورود خانم های بدون پوشش مناسب به اماکن دولتی و ادارات و اماکن تاریخی و تفریحی جلوگیری به عمل بیاد. سوما از فروش انواع البسه نا مناسب در فروشگاهها و مغازه ها جلوگیری و البسه نا مناسب جمع آوری و تذکر داده بشود.واقعا صبرمون در مقابل این خانم ها غیر متدین و بیحیا هم اندازه ای داره
  • مرادی IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    باید جلوی بی حجابی گرفته‌ بشه و فرقی هم بین مردم عادی و بقیه گذاشته نشه اگر جلوی بی حجابی رو نگیرن خیلی چیزای دیگه هم در کنار بی حجابی پدید میاد که دیگه نمیتونن جلو بگیرن باید تو نطفه خفه بشه
  • زهرا لطفی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام ..متاسفانه وقاحت خانمها به قدری زیاد که به نظرم فقط باید یک واکنش جدی به خرج داد ..باید با محرومیت روبرو بشن شاید تغییر رویه بدن ...به طور مثال اموری بانکی شون انجام نشه .بچه ها شون را نتواند در مدرسه ثبت نام کنند .ما به ازای هر وجب خاک یک شهید دادیم ‌.به خدا این بی توجهی مسئولین باعث پایمال شدن خون شهدا میشه .ما خواهان اقدام جدی هستیم .
  • زهرا IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    چند روز قبل من و دوستم به جشنواره گل و گلاب خیابان سی تیر تهران رفتیم... تقریبا 70 درصد دختران و زنان کاملا بی حجاب بودن... و حتی خیلی عادی برای همه انگار که نه انگار اینجا کشور مسلمانها... مترو تهران که دیگه نگو... همه اکثرا بی حجاب و حتی با لباسهای لخت که پا و سینه هاشون هم مشخص بود... خیلی ناراحت کننده است
  • شقایق IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    نگاه معصومانه امام عصر شامل حال دختران و زنان این مملکت شده که با این هجمه های بی امان در طی این چهل سال اونجور که باید نتوانستند زن ایرانی را از فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی تهی نکنند الان هم تنها راهش همان روشنگری مد نظر اقا هست سه ماهه اول خیلی سخت بود در مدارس ولی با گفتگو 80درصد از تحریک شدگان قانع شدن که پشت این کشف حجاب سیاست کثیفی هست به امید ایرانی اسلامی در تمام ابعاد مخصوصا انتخاب مسئولین خدا نگذرد از روحانی و همفکرانش که باعث عقب ماندگی فکری فرهنگی و اقتصادی کشور شدند
  • مونا IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام به نظرم باید از تحریک غیرت در آقایون شروع کرد یعنی هر مرد خانواده خودش رو حراست کنه و صدا سیما غیرت مردانه را تحسین و تشویق کنه
  • سید محمود IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    ممنون بابت زحماتتون
  • فاطمه IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    به خاطر فشار دولت. به خاطر جریمه شدن .به خاطر لجاجت با دولت برای گرونی .حجاب را انتخاب نکنیم خواهرای عزیزم حجاب را بخاطر اون جوان‌هایی که به خاطر من وشما از همه چیزشون گذشتن تا این امنیت را داشته باشیم انتخاب کنیم وگرنه اون دنیا باید جوابگوی شهدا باشیم
  • محمد محسن IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    حجاب همان دین است کشور ما مسلمان است و ما مسلمان پس حجاب باید باشد و به صورت اجباری و قانونی و هر گونه مخالفت جرم قانونی است
  • فاطمه همتی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    با تشکر از همه ی عوامل اجرای این طرح بزرگ وسپاسگزاری از حمایتتان در رابطه با بی حجابی اجرکم عندالله
  • رضا IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    متاسفانه مسوولین وعده کار فرهنگی رو میدن،چهل ساله که کارهای فرهنگی رو تعطیل کردند،تازه یادشون افتاده،اگه تو دبیرستانها ،با اولیائ صحبت میشد،اگاهی به خانواده ها داده میشد،کار به اینجا نمی کشید.متاسفانه صدا و سیما خودش مروج بی حجابیه مگه صدا و سیما زیر نظر رهبری نیست،تو راهپیمایی میلیونی 22بهمن می‌رفت تو جمعیت یکی رو پیدا میکرد که حجاب درستی ندارند باهاش مصاحبه میکرد،حاکمیت خودش می خواد حجاب آزاد شه،مردم رو به جون هم نندازید.
  • مریم سادات حسینی خواه IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    اینکه باید عموم مردم خود را موظف بدانند که قوانین الهی را که باعث سعادت دو جهان انسان هست ب نفس اماره ی خود مقدم بدانند. انشاءالله خداوند ما را یاری فرماید.
  • عبدالله IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام علیکم بی حجابی اخیر معلول است، دنبال علت های آن باشیم! چه اتفاقی در جامعه ما افتاد دشمن توانست از جوانان ما سوء استفاده کند؟ نظرات خود را بیان گنید تا راهکاری برای اولیای فرهنگی نظام ما باشد.
  • علی فیلسرائی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    باعرض سلام اگه از خود قرآن سوره نور و... کمک بگیرید و آیه های آنرا با ترجمه تو تمام کشور روبنر بزنید حداقل ۸۵ درصد کم حجاب ها و بی حجاب ها حجابشان رو درست می‌کنند مابقی هم مجبور میشن خود به خود
  • زهرا حیدری IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    هجرت عالمان طراز اول وبیان معروفات دین وتذکر لسانی درهمایش معروف بانوان فرهیخته عرصه های حجاب و عفاف ومسابقات درسطح کلی مدارس وبلاگ نویسی ومحرومیت افراد از ورود به دانشگاه وامنیت بانوان حجاب داروهمیارحجاب در خانه و خانواده هر دانش آموز 1
  • مریم IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام .سر منشا را از بین ببرید . حذف شبکه ایران اینتر نشنال و اینستاگرام ... فقط وفقط .به خدا قسم فقط و فقط همین .
  • لبیک یا خامنه‌ای IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    باسلام. ما در کشور اسلامی زندگی می‌کنیم.کشوری که حجاب جزء قوانینش هست.حالا چه مسلمان باشیم و چه نباشیم باید به قانون احترام بگذاریم.رعایت قانون در دیگر کشورها اجباری ست و عدم رعایت قانون،جریمه های سنگینی دارد... اگر مسلمانیم که دیگر حرفی باقی نمی‌ماند چون هر مسلمانی قطعا می‌داند که حجاب جزء واجبات در اسلام هست و حد وحدود حجاب هم برای زنان و هم برای مردان مشخص شده. اما معلوم نیست چرا عده ای در ایران از قانون و از همه چیز طلبکارند. وبا وجود این همه اطلاع رسانی که در مورد حجاب شده،و احادیث و روایاتی که در اسلام آمده،فک می‌کنند که حجاب یک حکم اجباری از سمت جمهوری اسلامی ایران هست، نه عزیز من،حجاب یک واجب دینی واجتماعی هست لطفا درک کنید واینقدر خودتون رو دست‌یافتنی وپیش پا افتاده جلوی یه مشت هوسران قرار ندید.در نهایت همه چیز به ضرر شما خانم عزیزی ست که کشف حجاب می کنی و به خیابون میایی.به عنوان یه خواهر دلسوز ازتون میخوام که ارزش و گوهر زنانگی تون رو حفظ کنید و اون رو در معرض دید هوسرانان قرار ندید.
  • طیبه نصیری IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام همه می دونیم که با چه مراحلی تونستیم جلوی کرونا را بگیریم هر روز در اخبار برنامه مختلف برای جلوگیری، پیشگیری ،درمان انواع بروشور و بنر ها در تمام اماکن ممنوعیت ورود بدون ماسک همه جا حتی در بقالی ها ووووو همین کار را با مسئله حجاب می توانیم اجرایی کنیم ساختن فیلم های تاثیر گذار و مستند مثل لاک جیغ بنرها در تمام اماکن وجوب حجاب در تمام مکان ها حتی شرکت های خصوصی ووو ما چند روز پیش به شهربازی بسیج، در خیابان محلاتی رفتیم اصلا حجاب وجود نداشت و در بعضی بازی ها متصدی چادرها و مانتو ها را جمع می کرد و برخی فقط با تیشرت و شلوار سوار بازی می شدند واقعا متاسفم که هنوز این شهربازی در حال کار است
  • گوهری IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام. خواهش میکنم اول از تولیدی های لباس و فروشگاههای پوشاک زنانه شروع کنید اگه سختگیری بشه. این لباس های بدن نما وکوتاه و بدون دکمه از سطح جامعه جمع بشه. واقعا عالی میشه.
  • طاهره IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    ۸سال بی تفاوتی نسبت به مسئله حجاب و پوشش داشتیم و ۸ سال شایدم بیشتر زمان لازم هست بلکه بتوانیم جبران مافات کنیم😔😔😔نباید عجله کرد من با برخورد خشن مخالفم اینها از خانواده ما هستن باید با زبان نرم عمل کرد وگرنه نتیجه بدتر میده فروشگاه‌هایی که چنین لباسایی می‌فروشند بدون دکمه کوتاه...خواهش میکنم دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم دشمن را که در وجود عزیزانمان رخنه کرده شکست بدهیم...
  • ترنم IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام برای ترویج حجاب وحیا باید غیرت خواب شده مرد ایرانی رو بیدار کرد چرا که بی غیرتی مرد باعث میشه یه مادر یه زن یه خواهر ویا یه دختر با بی حجابی ویا بی حیایی وارد جامعه بشه ریشه بی حیایی از داخل خانواده شروع میشه به امید ارزشمند شدن حیایی زن ایرانی وغیرتمند شدن مرد ایرانی
  • خانم جاوید IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام به نظر من باید روی تولید پوشاک کار شود مانتوهای بلند وباحجاب اسلامی در عین حال زیبا تولید شود وقیمت مناسب وهمچنین چادر ها باید قیمت مناسب تر باشد تا مردم بتوانند خرید کنند تبلیغات از طریق تلویزیون هم بی تاثیر نیست حجاب وعفاف وظیفه هر مرد وزن ایرانیست مسلمان بی حجاب که دیگر مسلمان نیست باید جلوی بی حجابی وبی عفتی در جامعه ما گرفته شود
  • ف عمرانی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    من روز عید فطر در شهر فومن ودر قلعه رود خان صحنه هایی دیدم که حتی در اروپا هم چنین پوشش وبی قیدی هم وجود ندارد،از مسئولین گردشگری ومیراث فرهنگی ومسئولین زیربط که درخواب غفلت هستنددرخواست کنیم که بشتابند که کوتاهی از حد گذشته به فریاد برسید😢😢
  • AM IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام.باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر بطور فراگیر احیاء بشه
  • لیلی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    به نظر بنده در حال حاضر با وجود این گوشیها به نظر نمیرسه که کسی در بیخبری بسر ببره و احتیاج به امر به معروف داشته باشه مگر اینکه خودشون رو زده باشن به خواب بنابر این فقط باید با این افراد که باعث فساد در جامعه میشوند طبق قانون برخورد کرد جریمه های آنچنانی باعث سربراه شدنشان میشود چون ایشان نسبت به جیبشان حساس هستند
  • ستاری IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    بنظر میرسد برای مقابله با هجمه ، نوع بی حجابی ،شخصیت و رفتار اجتماعی آنها را نزد افکار وانظار عمومی مشخص و دسته بندی نمود.تا برخوردهای هدایتی و قانونی یکسان نبوده و تاثیر مفید داشته باشد.
  • محمود شاهقلی IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    کار فرهنگی بخصوص در مدارس باید یک یا دو جلسه در هفته بزارن برای تربیت دینی اموزش پرورش خیلی در این رابطه کم کاری میکنه البته باید گفت هیچ کاری نمیکنه همه ما بچه هامونو نصف روز در اختیارشون میزاریم یادم زمان خود ما معلمای پرورشی خیلی تاثیر گذار بودن بچه بود که خانوادش بی نمار بودن ولی بچه تو مدرسه نماز خون شده بود پدرومادرشم نماز خون کرده بود ولی الان اصلا مدارس روی پرورش و تربیت دینی بچه ها کار نمیکنن درسته شاید هزینه داشته باشه ولی هزینه های انجام ندادن این کار در اینده خیلی بیشتر همچنان که کم کاری های گذشته کار الان به اینجا رسونده که بسیج شدن تا درستش کنن که خیلی سخته نمی خوام بذر ناامیدی بپاشم ولی ترکه تا تره میشه خم کرد وقتی درخت تناور شد دیگه فقط باید قعطش کرد
  • یاور مهدی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    بنظر من زن مانند یک مروارید دست نیافتنی درون صدف است وقتی صدف نباشد مروارید زود دست یافتنی است چرا زنان ما با بی حیایی وبی عفتی ارزش زن را پایین می اورند وباعث میذشوند که مردان بصورت یک کالای بی ارزش انها را ببینند
  • نسرین محمدی IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    ما مدیون خون پاک شهداهستیم مقابله اصولی و فرهنگی وبا سختگیری متعادل انشاالله بر این امر شیطانی هم پیروز میشویم و با بی حجابی و بدحجابی مبارزه میکنیم و مثل همیشه پوز دشمن را به خاک میمالیم.
  • محمد رضا جان نثاری IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    باسلام، ممنون ازراه اندازی پویش، انشاالله مدیون شهدا نشیم بخصوص رفیق شهیدمون جواد محمدی🌹
  • آذر کریمی IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    1 0
    بنا به فرموده مقام معظم رهبری فقط و فقط تذکر لسانی مکرر و مکرر و مکرر توسط زنجیره ای از آمرین به معروف که به صورت گروهی در یک خط ممتد تذکر دلسوزانه می دهند مگر در مواردی که فرد قصد محاربه دارد لازم است در این خط ممتد یک نفر با اجازه قضایی مجهز و مامور باشد و دیگران در موقع خطر به او کمک کنند. و من الله التوفیق
  • لیلازهیری زاده RO ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    من برای کشورم وحجابم احترام میگذارم وازاین طرح حیا وحجاب حمایت میکنم به امید پیروزی حجاب وعفاف زنان ایرانی
  • لیلا زهیری زاده RO ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    من حجاب خودرارعایت میکنم وبه رهبرعزیزم وایرانی بودنم افتخارمیکنم
  • لیلا زهیری زاده RO ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    من حجاب خودرارعایت میکنم وبه رهبرعزیزم وایرانی بودنم افتخارمیکنم
  • نرگس IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    حجاب برای تمام ادیان است خداوند با حجاب برای زن کرامت قائل شده است . چرا باید همچون حیوانات خود را بی ارزش و فاقد پوشش کنیم.
  • حمیده مختاری پایدار IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    سلام شمارو بخدا برای بدحجابی در جامعه اسلامی کاری بکنید
  • زهرا IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    یارب برسان صاحبمان را خسته شدیم ازاین همه بی بند و باری
  • زهرااسماعیلی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    عرض سلام و احترام لطفا با وضع قوانین مربوط به عفاف و حجاب و مشخص کردن جرائمی برای سرپیچی کنندگان از این قانون معضل کشف حجاب را رفع و دل خانواده معزز شهدا را شاد کنید فرزندان آنان خونها داده اند تا اسلام پایدار بماندحال نوبت مسئولین است تا اقدامات لازم را انجام دهند تاجامعه‌ اسلامی مضحکه و بازیچه دست دشمنان نشود نهراسید کا ملت باایمان و مقتدر خامی شما هستند ان الله مع الحق
  • مصلایی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    سلام عليكم در برخورد باپدیده بی حجابی یک عزم ملی و جدی لازم است.
  • اعظم شمس IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    حیا ،عفاف و حجاب امری ضروری و دینی است که رعایت آن نه تنها واجی شرعی است بلکه یک ضرورت اجتماعی برای حفظ حریم خانواده و امنیت روانی زنان و مردان جامعه است
  • زینب IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    به نام الله ای زن به تو از فاطمه این گونه خطاب است: ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است:
  • آزیتا اسدی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    ای زن به تو ارفاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است
  • رویاآقازاده IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    سلام وضعیت حجاب در حال حاضر دردآور شده ولی اگر همه ارگان‌های سه قوه و مردم همکاری کنند زود اصلاح می شود. فقط اقدام و عمل به موقع لازمه پلمپ اماکن و خدمات ندادن و پیگیری تا اصلاح وضعیت ضروری است
  • فریده IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    باسلام به نظر من در مورد این مسئله یک همت کشوری نیاز است یک جهاد با بی حیایی و بی غیرتی همه ارگان ها ادرات مدارس دانشگاها و .... باید پای کار بیایندو قانون هم حمایت کند.تا در این عرصه به امید خدا موفق شویم .
  • بهارپناهی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    حیابخش جداناپذیرازوجودواصالت زن ایرانی ومسلمان هست وحجاب نشانه وجودحیادرزن باغیرت ایرانی، حفظ حجاب حفظ ارزشهای وجودی یک زن است،
  • امینی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    سلام خدمت شما خواهشا خواهشا یه کاری کنید دیگه اصلا شرمم میشه برم اصفهان بازم خداروشکر میکنم تو یه محله بومی زندگی میکنم.وقتی وارد شهر میشم آتیش از سرم بلند میشه. مسئولین اگه واقعا غیرت دارید یه فکری بکنید اونوقتی که کرونا اومده بود خب رسیدگی میکردید و اخطار میدادید و میگفتید همه باید واکسن بزنند...وگرنه از خیلی مکانها و خدمات مثل بانکها و....محروم میشند تو متروها تاکید میکردید که حتما از ماسک استفاده بشه.... خب پس الان هم بلند بشید و یه کاری کنید اگه به ضررتون نمیشه دیگه الله اعلم
  • علی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    زن زندگی حیا نجابت عفت
  • س م IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    با سلام ممنون از اینکه این پویش رو به راه انداختند من پیشنهادی برای حوزوی ها داشتم اینکه احکامی رو که افراد امروزه به آن مبتلا هستند رو برای مردم بیان کنند مثلا یکی از احکام حکم کاشت ناخن برای بانوان است که برای وضو وغسل مشکل ایجاد می‌کند و شاید بسیاری از خانم ها ودختران جوانی که به سمت کاشت ناخن می روند با اینکه اهل نماز و روزه هستند از حکم آن اطلاعی ندارند و امام جماعت مساجد می‌توانند بین دو نماز يا موقع سخنرانی‌های شان به خصوص در محرم ماه رمضان که جمعیت جوان در مجالس زیاد هستند این احکام مبتلا به را مطرح کنند این کاشت ناخن امروزه بسیار مد شده ‌وتعداد زیادی از آرایشگاه‌ها این کار را انجام می‌دهند لطفا حکم آن را سر منبر ها یا بانوان حوزوی در مجالس بانوان بیان کنند تا افراد ندانسته نماز و روزه هایشان دچار مشکل نشود
  • ناشناس IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    خداروشکر انشاءالله به یاری امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف حیا و عفت به زنان ما برگردد
  • كاظمي IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    سلام هر چقدر در جامعه حجاب وعفاف بيشتر رعايت بشه سلامت جسم وروان بالاتر مي ره وامنيت بيشتري برقرار مي شه وبنيان خانواده ها محكم تر مي شود ،ان شالله به زودي شاهد برقراري حجاب وعفاف از جانب همه هموطنانمان باشيم ياعلي
  • رسول ملکیان اصفهانی IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    با عرض سلام واحترام هرچند مسائل اغتشاشات 1401 برای دین و مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکلاتی ایجاد کرد ؛ لکن به لطف الهی تبدیل به فرصت بی بدیلی شد . چه فرصتی؟؟؟ فرصت دغدغه مندی آحاد مردم بخوص متدینین و مسئولین مومن ؛ و فرصت جهاد تبیین حجاب وعفاف در سطح کشور ؛ و جدی گرفتن این مسئله مهم دینی و اجتماعی و...
  • مهدیه سادات IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    سلام و عرض ادب بی‌حجابی ولی عفتی سلامت روانی جامعه وماهارو خدشه دار کرده توروخدا مسئولین و دولتمردان بصورت جدی این مسأله رو حل کنند. به نظر من مشکلات اقتصادی و معیشتی وشغلی نقش مهمی داره وآدمها از وضعیت موجود ناراحتن وازنظام‌ودولت رضایت ندارندبنابراین با نسیمی از طرف دشمن سریع می‌لرزند. جلب رضایت مردم می‌تونه تا حد زیادی در بحث حجاب هم کارآمد باشه.
  • زهراکریمی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 0
    به نظر بنده این خیلی کاردرست خداپسندانه ای هست وباید کسانی راکه هنجارشکنی میکنند وبابی حجابی باعث ازبین رفتن آبرو حرمت یک زن باخیا شریف ایرانی میشودرابرای با اول باید جریمه یک ساله ازجمله حقوق ومزایایه وقطع یارانه وپرداخت ماه به ماه جریمه شوند چونکه برایشان تداعی گر وزجرآورتر هست نه اینکه مثل دیه یک پرداخت یکباره ای باشند دومآ اجبارشرکت درکلاسهای عقیدتی سیاسی وتفسیر واحکام حجاب وشرایع دینی شوندواگرتکرار شود برای آنها جریمه های بیشتر وسنگین تر وگرفتن بیگاری کارگرفتن مجانی ازآنها برای مدت مثلآ یکسال یابیشتر درامورکارهای اجتماعی بشوند
  • یک طلبه IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    هزاران برابر واجب تر از حجاب برخورد با بی عدالتی ها مبارزه با ظلم و ستم و اعتراض به تورم و گرانی های فاجعه باری است که این دولت نوبرش رو آورده. وقتی بی عدالتی باشه وقتی فقر باشه وقتی شخص در تهیه نان شبش گرفتار بشه وقتی تو هر منزلی تعدادی دختر و پسر باشند که توان ازدواج ندارند توان خرید مسکن ندارند توان حتی اجاره منزل هم ندارند حالا شما هی از حجاب بگو به ریشت می خندند و فکر می کنند دین خدا یعنی همین و بعد از ریشه و اصل همه چی رو انکار می کنند. ما چقدر ساده ایم که دل خوش کردیم به این پویش ها و فکر می کنیم که بله با چهار تا تذکر و چهارتا بگیر و ببند و پلمپ چهار تا مغازه و پاساژ و توقیف چهار تا ماشین و جریمه چهار تا بد حجاب همه چی به طور ناگهانی به طرف دین مداری تغییر جهت خواهد داد و حال آن که گویا متاسفانه خواب تشریف داریم و از سیل بنیان کنی که راه افتاده و خودمون در راه افتادنش نقش اول رو داریم بی خبریم!!! چرا برای یک بار هم شده این موضوع بی حجابی و بد حجابی رو آسیب شناسی نمی کنیم که چرا جوانان ما دین گریز شده اند؟ راستی چرا؟ خب معلومه که ریشه اش رو باید تو وعده های پوچ مسئولین جستجو کرد تو اقتصاد نابود شده تو گرانی ها. طلبه باید هوشیار باشه و آدرس غلط نده. کشور نیاز به بازسازی داره باید از دین قرائتی تحویل جامعه داد که هم در تحول معنوی و هم مادی نقش اولیه رو داشته باشه در غیر این صورت باید شاهد رویارویی های سهمگین مردم با مردم باشیم که واقعا وحشتناک خواهد شد.
  • محمد IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام الان در حال حاضر چه زندگی ها به خاطر رابطه های مخفی زن و شوهر خراب شده حالا با بدحجابی دیگه کدوم زندگی میخواد آرامش داشته باشه زندگی همه خراب میشه همش با استرس باید زن و شوهر در کنار هم زندگی کنند واقعا چی میخواد به سرمون بیاد
  • صالحی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    بی حجابی و شل حجابی در اجتماع حق الناس است، باعث آسیب‌هایی جدی برای خود زندگی خود خانم‌ها می‌شود
  • زهرا IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    حجاب قانون الهی ست بر هر زن مسلمان واجب شرعی ست وبا بی حجاب در مملکت اسلامی باید برخورد شود و هر شهروند چه مسلنان و غیر مسلمان در مملکتی که به نام اسلام انقلاب کرده و حکومت خود را اسلامی میداند واجب است با بد حجاب وبی حجاب برخورد کند
  • سام چراغ IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    حوزه باید از حالت انفعال خارج بشه حوزه باید استراتژی ترس فرار و قایم شدن را کنار بگذارد و سیاست حمله را در انتخاب کنه جامعه به فتوا های اجتماعی نیاز داره و توصیه های اخلاقی دیگه کاربرد نداره
  • خادم حضرت زهرا IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    زن و حجاب با هم معنا دارن واین دو عفت و همه ی اینها یعنی خانواده ، رأس خانواده مادر هست دشمن میدونه از کجا به ما مسلمانها ضربه بزنه تو رو خدا آگاهانه با دشمن مقابله کنید نه با افراطگری ویا به کسانی که حجاب مناسب نداریم بی احترامی کنیم پیامبر ص با اخلاق خوش و مهربانی خودشون مکه فتح کردن ، من و دخترانم به چادر خودمون و حجابمون افتخار میکنیم و جون ناقابل خودمونم براش میدیم
  • هما IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    0 0
    خطاب به طرفداران زن ، زندگی ، آزادی : اون انگلیسی ها و اروپایی هایی که این شعار را در دهان شماها انداختند ، اصلا الان چیزی به اسم جنسیت و مرد و زن را قبول ندارند. بچه دوازده ساله در آلمان گفته که دو جنس مرد و زن وجود داره ، پلیس اومده بردتش . فیلمش هم هست. بعد اونوقت رهبران اینهایی که خودشون ، جنسیت رو قبول ندارند ، اومدند از این ژن ، ژندگی اژادی شماها دفاع کردند . حالا ببین چه جوری شماها رو دور زدند . آره ، توی دوران اغتشاشات، از حماقت و غفلت شماها سوء استفاده کردند تا کشور را به اغتشاش بکشند تا راه برای تجزیه طلبان هموار شود .
  • ملیکا IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    لطفا به بحث مکان های تفریحی همراه با مراقبت و حریم بانوان بیشتر بپردازید مثلا قم ۳تا پارک بانوان داره. ۲تاش ک انقد کوچیکه اونی ک هم ک بزرگه و امکانات داره، تا دلتون بخوااااااااااد ساختمونای بلند و مشرف داره ک ادم تفریح کردن کوفتش میشه
  • محمدرضا IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    0 0
    حجاب سپر زن است. حجاب زینت زن است. پوشش زن حجاب است.انشاالله ازحجاب فاطمه الزهراکه بهترین نوع حجاب هست حفاظت کنیم.نگذاریم یک عده ای افراد بی غیرت وبی حیا چادرراازسردخترانمان بردارندومرگ بر زنان فاسدوبی حیا.جانم برای ایران ،جانم برای اسلام .ما تمام قد ایستاده ایم و از دین و آیین اسلام وائمه اطهار دفاع می‌کنیم.
  • باطنی IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 0
    زن مسلمان ایرانی، نماد عفت و حیاست. که از مهم ترین مصداق‌های آن، عفاف و حجاب است. مرد مسلمان ایرانی هم نماد غیرت و حیاست. که از مصادیق مهم آن، حجاب و پوشش صحیح و همچنین کنترل نگاه است.
  • مرادی IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    0 0
    باسلام حضور شما عزیزان به نظر من اگر تک تک ما مطالبه گری داشته باشیم دولت هم پشتیبانی خواهد کرد تا وضع حجاب از این بدتر نشه