شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: نظارت ها بر بازار باید تشدید و با گرانفروشان و محتکران برخورد لازم شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان ، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی در نماز عید قربان زنجان با بیان اینکه نظارت بر بازار تشدید شود، گفت: مسئولان، نظارت ها را بر بازار افزایش دهند و با گرانفروشان و محتکران برخورد لازم را داشته باشند.

وی افزود: در شرایطی که وضعیت اقتصادی سخت و دشوار است، عده ای از مردم گلایه دارند و معتقدند که نظارت ها کم است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه مردم استان زنجان، مردمی ولایتمدار و همیشه در صحنه هستند، لزوم توجه ویژه به معیشت و ساماندهی اقتصاد مردم را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: مسئولان باید بیش از اینها در خدمت به مردم پای کار باشند.

وی ادامه داد: جریمه های موجود برای کنترل بازار بازدارنده نیست و باید تدبیرهای مناسبی در این خصوص اتخاذ شود.

خطیب نماز عید قربان زنجان افزود: تشدید نظارت ها و برخورد قاطعانه با گرانفروشان می تواند نقش بازدارنده داشته باشد.

وی ادامه داد: عید قربان عید بندگی و اوج تسلیم در برابر مشیت پروردگار است و امیدواریم پروردگار لذت عبادت و ایثار را به همه بچشاند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی افزود: ماه ذی الحجه ماه ولایت و امامت و از با فضلیت‌ترین ماه ها است که باید شاکر باشیم خداوند لذت معرفت و شناخت علی بن ابیطالب(ع) را به ما ارزانی داشته است.

وی با بیان اینکه شهدا مایه افتخار و اقتدار ایران اسلامی هستند و همه آحاد جامعه مدیون شهدا و خانواده های آنان هستند، افزود: پدران و مادران شهدا مصداق مسلم ایثار بودند که عزیزانشان را تقدیم راه خدا کردند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از نخستین روزهای شکل گیری و استقرار، با هجمه های فراوان حکومت های استکباری مواجه بوده است، گفت: پیروزی انقلاب امتحان الهی بود و مردم وارد صحنه شدند، از ابتدای حیات انقلاب از سمت دشمنان توطئه های متعدد علیه انقلاب بود ولی تاکنون با حضور مردم همچنان انقلاب با اقتدار و استوار ایستاده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha