سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر / درس اخلاق آیت الله محسن فقیهی در مدرسه علمیه آیت الله العظمی گلپایگانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در پشت پرده‌ی اهانت نابخشودنی به قرآن، مقاصد سیاسی و معارضه با موج وسیع اسلام‌خواهی و دسیسه‌های عوامل صهیونیسم و مستکبران جهان، قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی با محکوم کردن اهانت به قرآن کریم آورده است:

اهانت عدّه‌ای از اشخاص، با اجازه برخی دولت‌هایِ به اصطلاح طرفدار عقلانیت، به مقام اقدس و اعلای کلام خداوند متعال، کتاب صلح و دوستی و عدالت و مساوات، یعنی قرآن کریم؛ خشم و نفرت عالم اسلام و آزادی‌خواهان جهان را بر انگیخته است.

در پشت پرده‌ی این اهانت نابخشودنی، مقاصد سیاسی و معارضه با موج وسیع اسلام‌خواهی و دسیسه‌های عوامل صهیونیسم و مستکبران جهان، قرار دارد.

این عدّه معدود که صدای ادّعای طرفداری دروغین آنها از آزادی اندیشه‌، گوش فلک را پُر کرده است، در مقابلِ صدای عدالت‌خواهیِ قرآن، پرچم مقابله با عقل و آزادی برافراشته و به مقدّس‌ترین کتابِ دو میلیارد مسلمان، اهانت و جسارت کرده‌ و مایه‌ شرمندگی بشریت شده‌اند.

در مرحله اوّل، باید سازمان‌ها و نهادهای طرفدارِ حقوق بشر و آزادی بیان، سپس علمای اسلام در سرتاسر عالم، و نیز حوزه‌های علمیه، اساتید و نخبگان حوزوی و دانشگاهی و همه اقشار و اصناف امّت اسلام، هتک حرمت ساحت مقدّس این کتاب بزرگ آسمانی را به شدّت محکوم نمایند و از سران حکومت‌های اسلامی بخواهند که در مقابل این تاریک‌اندیشی و جهل‌پرستی، سفرای این کشور را فراخوانده و مراتب اعتراض شدید نسبت به این عمل ضدّ انسانی را به آنها گوشزد کرده و خواستار محاکمه و مجازات مسبّبان و عاملانِ کار شوند.

محسن فقیهی

قم المقدسة

دهم ذی الحجة ١٤٤٤

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha