جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
امام جمعه یزد

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: اگر به فرهنگ و دین مردم توجه نشود بدون شک جامعه دچار آسیب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، آیت الله ناصری در دیدار معاون امور مجلس رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت توجه به فرهنگ اظهار داشت: اهتمام به فرهنگ جامعه به ویژه تربیت دینی فرزندان ضروری است و باید در این زمینه با جدیت سرمایه گذاری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: اگر به فرهنگ و دین مردم توجه نشود بدون شک جامعه دچار آسیب خواهد شد و این کم توجهی حتی به تدریج دیگر فعالیت ها را نیز تحت الشعاع خود قرار خواهد داد.

وی ضمن انتقاد از کم توجهی به فرهنگ و دین در بودجه کشور بیان داشت: هزاران میلیارد برای ساخت کارخانه ها و احداث معادن سرمایه گذاری می شود ولی به تربیت نیروی انسانی که باید با اعتقاد و تعهد خود در آینده خدمتگزار جامعه و مردم باشند کمتر توجه می شود.

آیت الله ناصری ادامه داد: برای پیشرفت ایران اسلامی نیاز به تربیت نیروهای متعهد و متخصص در زمینه های مختلف داریم و باید جهت رسیدن به این هدف مهم سرمایه گذاری کنیم.

سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور نیز در این دیدار گفت: سخت کوشی یکی از مهمترین ویژگی و خصلت مردم دارالعباده یزد است.

وی افزود: استان یزد با وجود کویری بودن در علم و صنعت و دیگر زمینه ها درخشش خاصی دارد.

حسینی تصریح کرد: سعی و کوشش دولت بر این است تا پروژه های نیمه تمام در کشور تکمیل شوند و با همتی که وجود دارد در آینده شاهد افتتاح این پروژه های در استان ها خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha