سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
تبریز

حوزه/ به مناسبت فرارسیدن «سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز ، به مناسبت فرارسیدن «سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

شکوفایی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در دوران قلدری و زورگویی مستکبران در شرق و غرب، بارقه های امیدی برای همه آزادی خواهان و خداجویان عالم و نمونه ای روشن و قطعی از غلبه ایمان بر کفر بود.

این انقلاب الهی برای بال و پر گشودن و اوج گرفتن، نیاز به بازوانی قدرتمند و مخلص داشت که حضرت امام خمینی(ره)، رهبر کبیر این نهضت، با تدبیری که نشان از آینده نگری و درایت داشت، فرمان تأسیس نهادی به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر نمود و دیری نپایید که این نهال نوپای نظام اسلامی، در لحظه لحظه های دفاع مقدس و جبهه های حق علیه باطل، چنان رشادت هایی به خرج داد که همگان پی به حکیمانه بودن تأسیس این نهاد پی بردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم پاسداری و نگاهبانی از اصول و ارزشهای گرانسنگ انقلاب اسلامی بوده و دژ محکم، استوار و نفوذناپذیری است که از بدو تأسیس تا کنون، از کیان میهن اسلامی جانانه دفاع کرده و در آخرین افتخارافرینی خود با تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی، درس فراموش نشدنی به جبهه استکبار داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی دوم اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ را تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون ایثارگران، پاسداران و بسیجیان انقلاب اسلامی را از خداوند متعال استدعا دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha